2019-09-25, 17:13
Medlem
notknapparens avatar
Nu hoppar jag till något som vi inte har pratat om på länge, och det blir lite som en parentes i diskussionen.

Många tankar har jag haft till hur LW kunde ha ett förhållande med denna man, som var gift och som hon en gång vigt.

Blixtförälskelse, visst.
Löften, visst.

Men någonstans känns det ändå svårt att förstå hur denna denna vackra, kapabla, på vissa sätt starka kvinna välja att fortsätta denna väg. Efter förälskelsen lagt sig, efter åren....de falna löftena och lögnerna som borde ha varit ihåliga...

Jag föreställer mig att det måste ha funnits många män, många som säkert hade kunnat matcha henne minst lika bra, fast bättre .

Så funkar det inte alltid, jag vet det.
Man tittar på sin kompis och fattar inte... vad ser h*n hos h*n??

Och jag tänker på att vi alla har olika "sårbarheter" som gör att vi gör "dåliga" val. Inte begripliga för andra, kanske inte ens för sig själv?

Jag kom på denna artikel, Insidan DN idag:

I Korea kände jag att jag faktiskt haft biologiska föräldrar

"– Jag tror inte att jag själv kommer att få uppleva känslan av att få träffa någon som jag har ett biologiskt band till. Det är en sorg. Och det är svårt att förklara för sina vänner vad det betyder att inte ha den möjligheten. Det är lite som om man inte finns. "

https://www.dn.se/insidan/i-korea-kande-jag-att-jag-faktiskt-haft-biologiska-foraldrar/

Nu vet jag inget om L*ena visste vilka hennes biologiska föräldrar var, men jag har förstått att det är svårt för många adopterade, att inte veta sitt ursprung. Det kan också vara ett trauma att förstå att man kanske har blivit bortvald, att någon som borde ha älskat en har övergivit en.

Var det därför L*na hamnade i detta destruktiva förhållande med en man som i mina ögon borde ha varit uppenbart att hon inte hade mycket att hämta? Att han inte matchade henne?
Citera
2019-09-25, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
👤 Efter som jag personligen kände Lena Wesström som vän, känner jag sålunda personer som stod ifrågavarande nära, speciellt av stor betydelse har den personen varit, som å ena sidan var Lena's vän, och å andra sidan, vilken Lena hade ett djupt förtroende för.

Som jag tidigare deklarerat inom denna tråden, så har jag vid flera tidigare tillfällen samtalat med Lena's bekant och vän och sålunda fått redan på väldigt mycket som bland annat anbelangade Lena's dåvarande leverne.

Till observandum, Enligt ovan skrivet, vill jag berätta följande som jag nyligen har fått till min kännedom, vilken person som framfört dess orden kan jag inte inom tråden avslöja, hur hög som själva sanningshalten är av dessa orden, kan bara tiden utvisa.

Detta är vad någon har sagt, Citat: / "Lena Wesström hade saboterat SD och HD's äktenskap, då får man också ta de konsekvenser som serveras"

Slutligen sagt, jag har nu endast framfört inom tråden gällande vad jag nyligen fått berättar för mig, och enligt mig får tiden utvisa om detta är sant eller inte.

Mvh/ @JokerⓂannen

Jag hoppas och tror att du delgivit polisen detta, eftersom det är det enda sättet att hantera informationen som inte är rättsvidrigt.
Citera
2019-09-25, 17:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Ville - du har då verkligen ett hjärta av guld och själ av stål, eller om det var tvärt om

Kanske tog hon bara vad hon tyckte tillhörde henne? Och nu ska hon minsann ta tillbaka allt som LW fingrat på, ta över hela hennes plats i gänget. Här ska det suddas ut...

HannaFantastico
Det är nåt speciellt med henne. Måhända det är de senaste årens hat och bitterhet som gjort henne hård, och få henne att se så kall ut? Nåt i den blicken gillar jag inte. Som något som inte är riktigt sunt eller friskt, alltså utöver geocachingbesattheten.

Nu verkar det som om hon bokstavligen försöker ta över LWs plats i andras liv, och även imitera LW. Och med Papegojan inlåst och i säkert förvar, börja ta över reviret, rivalens geovänkrets. Evertebratgänget döper jag dom nu till...I brist på en champisflaska så får det bli en flaska öl

Som en dålig Lena-kopia?
Jag tycker att det ser ut som om hon försöker imitera LWs frisyr och stil, vilket gör att det hela känns såväl lite väl som stalking och besatthet

Och så den Rosa jackan ideligen...hur länge har den varit hennes ”signum” ?
Den Rosa (Syster)Häxan..

Och jag tycker nog faktiskt att hon t.o.m börjat se lite segerrusigt hånleende ut , precis som sin lilla burfågel.

https://s3.amazonaws.com/gs-geo-images/3e6e1553-d9d3-4cd5-9797-bdaabbe68d02_l.jpg

https://s3.amazonaws.com/gs-geo-images/fabe076e-0765-48b7-9f26-6245847c4d00_l.jpg

Håller med dej totalt.
Man kan inte säga såhär om man bara sett ETT foto..... Men kolla in blickarna på samtliga foton.
Det är nåt kallt i hennes ögon.
Nåt stämmer inte.
Jag tror hon blir helt "psyko-galen" och nåt inte går hennes väg.
Jag tror stenhårt på att den kärringen är inblandad i mordet på Lena.
Citera
2019-09-25, 17:25
Bannlyst
Citat:
Instämmer till fullo med det av mig fetade. Och jag är fortfarande lika övertygad om att denna är Hanna Fantastico aka Rosa Pantern aka Isdrottningen.

Hon har minst lika många motiv till att vilja att se rivalen försvinna från spelplanen. Hennes spelplan. Och just nu håller hon på att återerövra och återvinna...alla möjliga sorters territorier..

Tänk på att Lena är död..... Check.
Otrogen man i fängelse...... Check.
Och Hanna själv lever vidare i lugn och ro, och Geo-fjantar.
Snart säljer hon lgh, och flyttar tillbaka in i villan.
Hon och barnen.

Va, vi måste erkänna att hon är duktig.
Kolla hennes blick på alla fotona, kärringem har det i sig.
Citera
2019-09-25, 17:34
Medlem
Citat:
Fått svar från Skatteverket.
Nada :-(

Hej!
Det finns ingen bodelningshandling registrerad i äktenskapsregistret.

aktenskapsregistret@skatteverket.se

Jag personlige är övertygad om att mycket av skilsmässan och flytten var ett spel för galleriet.

Deras gemensamma frenetiska geocacheaktivet
efter mordet är enligt mej iögonfallande. Mönstret måste vara ganska unikt för ett par i skilsmässa...

Måste det det registrreras?
Är det inte så att det endast registreras om de anlitat advokat?
Om de själva gör upp utan advokat så måste man kanske inte registrera?
Eller måste man anlita advokat kanske?
Citera
2019-09-25, 17:36
Medlem
T34Panzers avatar
Någon som postat lagfarts/bodelningshandningen från Lantmäteriet än?

Jag har den här:

Vassegoa:

PARET DAVIDSSONS LAGFARTSPAPPER MED BODELNINGSAVTAL

OCH ÄVEN HÄR (lite snabbare)

Och som sagt traditionell bodelninghandling har enligt Skatteverket aldrig registrerats hos dom.

Fortsätt gräv mina fellow trådskribenter :-)

Jag hoppas att nån kan ta på sig att kontakta Bostadsrättsföreningen
Citera
2019-09-25, 17:43
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
👤 Efter som jag personligen kände Lena Wesström som vän, känner jag sålunda personer som stod ifrågavarande nära, speciellt av stor betydelse har den personen varit, som å ena sidan var Lena's vän, och å andra sidan, vilken Lena hade ett djupt förtroende för.

Som jag tidigare deklarerat inom denna tråden, så har jag vid flera tidigare tillfällen samtalat med Lena's bekant och vän och sålunda fått redan på väldigt mycket som bland annat anbelangade Lena's dåvarande leverne.

Till observandum, Enligt ovan skrivet, vill jag berätta följande som jag nyligen har fått till min kännedom, vilken person som framfört dess orden kan jag inte inom tråden avslöja, hur hög som själva sanningshalten är av dessa orden, kan bara tiden utvisa.

Detta är vad någon har sagt, Citat: / "Lena Wesström hade saboterat SD och HD's äktenskap, då får man också ta de konsekvenser som serveras"

Slutligen sagt, jag har nu endast framfört inom tråden gällande vad jag nyligen fått berättar för mig, och enligt mig får tiden utvisa om detta är sant eller inte.

Mvh/ @JokerⓂannen

Amen för f@n, ja jag svär, se till att använda citationstecken runt de delar som är citat. Eller är detta nåt sorts marknadsföringstrick för att få folk att läsa dina inlägg: att inleda inlägget som att DU kände Lena?

Skärpning- du som annars brukar vara så språkligt korrekt..major failure
Senast redigerad av T34Panzer 2019-09-25 kl. 17:50.
Citera
2019-09-25, 17:50
Bannlyst
Citat:
👤 Efter som jag personligen kände Lena Wesström som vän, känner jag sålunda personer som stod ifrågavarande nära, speciellt av stor betydelse har den personen varit, som å ena sidan var Lena's vän, och å andra sidan, vilken Lena hade ett djupt förtroende för....... Osv.... Osv..... Osv

Slutligen sagt, jag har nu endast framfört inom tråden gällande vad jag nyligen fått berättat för mig, och enligt mig får tiden utvisa om detta är sant eller inte.

Mvh/ @JokerⓂannen

Bäste @JokerMannen

Vänligen hälsa din "väns vän" följande.
Det var endast Stefan som hade partner och var gift.
Stefan valde själv att vara otrogen mot sin fru.
Det var Stefan själv som rände hem till Lena i tid och otid, eller såg till att "Geo-knulla" Lena.
Lena har såklart inte tvingat Stefan att stoppa kuken i henne, utan det har Stefan gjort på egen hand.
Stefan ansvara för sitt eget handlande och väljer som sagt sälv att vara otrogen.

Till Observandum.
Stefan har helt själv förstört sitt äktenskap genom att vara otrogen mot Hanna.
Spelar ingen roll VEM han knullade med.

Tänkte på en annan sak.....
Din vän berättade inte vem som skrek högst när dom låg i säng-halmen.
Skrek Lena högst, eller var det Stefan med sin pipiga tjej-röst.
Måste ha låtit som ett lesbiskt par....

Ursäkta, jag skall skärpa mig..
Citera
2019-09-25, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trie
Men avståndet är inte 161 meter utan snarare 131 meter vad jag kan se. Det finns heller ingen anledning att tro att just avståndet skulle ha någon särskild betydelse eller peka ut någon gärningsperson.

LW's ytterdörr har samma koordinater som startpunkten för hennes egen myst, dvs N59° 17.370' E015° 11.068'. Fyndplatsen har ungefär koordinaterna N59° 17.335' E015° 11.188'. Avståndet mellan dessa punkter är enligt geocachingtoolbox.com 131,2 meter.

Visst är gångsträckan lite längre, men det verkliga avståndet (fågelvägen) är kortare.

Hej @Trire

Hur du än försöker att vrida på detta, så är följande sagt och dessutom helt korrekt.

Utgång sker från Lena Wesström's dåvarande bostadsrätt, adresserad på Byalagsg*tan 4 A stående på den anbringade sten-platt-beläggningen strax utanför ytterdörren till bostadsrätten [därstädes] och sedan via en gångsträcka på trottoáren konnekterad till Byalagsg*tan och fram till Rättarevägen 9 ... detta utgör en totaliserad gångsträcka av 132 meter.

Stående på Rättarevägen 9 [därstädes] och sedan upp för den gräsbeklädda och lätt diagonalt lutande slänten med övrig kringstående vegetation, detta till vänster sett när man är ståendes på Rättarevägen med okulär frontriktning mot Rättarevägen 7 - 5 - 3 -samt - 1 ... upp över slänten nära angränsande till bullerplanket's diagonal-riktade del ned mot Rättarevägen 9 ... och fram till den då aktuella mordplatsen, blir det ytterligare 29 meter.

Slutligen sagt och enligt ovan deklarerat, den totaliserade gångsträckan från bostadsrätten och till den då aktuella mordplatsen blir 132 meter + 29 meter, vilket i sin tur blir 161 meter.

Till observandum, det finns några tidnings-skrivare som har talat ... om en gångsträcka från bostadsrätten till den då aktuella mordplatsen av 160 meter.

Mvh/ @JokerⓂannen
Citera
2019-09-25, 18:12
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avd.9
Bäste @JokerMannen

Vänligen hälsa din "väns vän" följande.
Det var endast Stefan som hade partner och var gift.
Stefan valde själv att vara otrogen mot sin fru.
Det var Stefan själv som rände hem till Lena i tid och otid, eller såg till att "Geo-knulla" Lena.
Lena har såklart inte tvingat Stefan att stoppa kuken i henne, utan det har Stefan gjort på egen hand.
Stefan ansvara för sitt eget handlande och väljer som sagt sälv att vara otrogen.

Till Observandum.
Stefan har helt själv förstört sitt äktenskap genom att vara otrogen mot Hanna.
Spelar ingen roll VEM han knullade med.

Tänkte på en annan sak.....
Din vän berättade inte vem som skrek högst när dom låg i säng-halmen.
Skrek Lena högst, eller var det Stefan med sin pipiga tjej-röst.
Måste ha låtit som ett lesbiskt par....

Ursäkta, jag skall skärpa mig..

Tack för detta raka och väldigt uppfriskande inlägg!
Det är inte att man svär, eller är lite grov i språket.. utan hur som är finessen

Jag håller, återigen, helt med dig. Det är helt och hållet Stefans ansvar.

Han är en vuxen man (även om han ser som en förvuxen yngling, och låter som nån i målbrottet) myndig och lider väl inte av någon funktionsnedsättning/variation så vitt jag vet?

Ingen har väl stått med en pistol mot hans tinning och tvingat honom att idka älskog med LW - gång på gång, under sex år...?

Han ska äga sina problem.
Vissa tvingas han förhoppningsvis redan nu börja äga, i Krimvårdens fasta och fyrkantiga regi.

Han är en usel, ynklig, lögnaktig, otrogen passiv-aggressiv skit helt enkelt.
Punkt. Slut. Finito (som ökände Farmen-Sebastian så väl uttryckte det).
Citera
2019-09-25, 18:14
Medlem
Philomenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Nu hoppar jag till något som vi inte har pratat om på länge, och det blir lite som en parentes i diskussionen.

Många tankar har jag haft till hur LW kunde ha ett förhållande med denna man, som var gift och som hon en gång vigt.

Blixtförälskelse, visst.
Löften, visst.

Men någonstans känns det ändå svårt att förstå hur denna denna vackra, kapabla, på vissa sätt starka kvinna välja att fortsätta denna väg. Efter förälskelsen lagt sig, efter åren....de falna löftena och lögnerna som borde ha varit ihåliga...

Jag föreställer mig att det måste ha funnits många män, många som säkert hade kunnat matcha henne minst lika bra, fast bättre .

Så funkar det inte alltid, jag vet det.
Man tittar på sin kompis och fattar inte... vad ser h*n hos h*n??

Och jag tänker på att vi alla har olika "sårbarheter" som gör att vi gör "dåliga" val. Inte begripliga för andra, kanske inte ens för sig själv?

Jag kom på denna artikel, Insidan DN idag:

I Korea kände jag att jag faktiskt haft biologiska föräldrar

"– Jag tror inte att jag själv kommer att få uppleva känslan av att få träffa någon som jag har ett biologiskt band till. Det är en sorg. Och det är svårt att förklara för sina vänner vad det betyder att inte ha den möjligheten. Det är lite som om man inte finns. "

https://www.dn.se/insidan/i-korea-kande-jag-att-jag-faktiskt-haft-biologiska-foraldrar/

Nu vet jag inget om L*ena visste vilka hennes biologiska föräldrar var, men jag har förstått att det är svårt för många adopterade, att inte veta sitt ursprung. Det kan också vara ett trauma att förstå att man kanske har blivit bortvald, att någon som borde ha älskat en har övergivit en.

Var det därför L*na hamnade i detta destruktiva förhållande med en man som i mina ögon borde ha varit uppenbart att hon inte hade mycket att hämta? Att han inte matchade henne?

Bara en spontan reflektion. Är det en sanning att det ofta är svårt för många adopterade? Vilka adopterade tror du är mest tacksamma för rubriker i tidningar? De som inte haft något problem med att leva sina liv då de vuxit upp sedan spädbarnsåldern i Sverige och därför identifierar sig som svenskar och inget annat, eller de som av någon anledning hamnat lite snett och funnit en enkel syndabock i att lägga all skuld på livets besvikelser på adoptionen med stort A? Vilka tror du hörs mest i debatten? Vilka tror du därtill gärna uppmuntras att betona detta, av de politiska krafter i samhället som gärna vill koppla samman identitet med etnicitet, biologi och geografisk härkomst?

Det finns gott om amatörpsykologi och "sanningar" om adopterade baserat på ett högljutt fåtal. Då det inte finns något i vad LW faktiskt uppvisat som pekar på att adoptionen var någon vidare grej för henne så känns den ganska irrelevant faktiskt. Mirandamirages sanning om adopterade betackar jag mig för utan vidare evidensbaserad forskning på ett noga presenterat större antal informanter som stöd för den "sanningen".

Ser man till LWs öppna sociala medier så framstår LW som en ganska okomplicerad person med massa livslust och energi, inte urtypen för tycka-synd-om-sig-och-fastna-personlighet. Hon nämner inte vad jag kan ha läst iaf, något om sin adoptivbakgrund utan refererar såsom de flesta adopterade till sina föräldrar just som sina föräldrar och därmed punkt. När hon lyfter sådant som ligger henne nära hjärtat verkar det vara barnen, en del gamla barndomsplatser och trevligheter som födelsedagskalas och friluftsaktiviteter. Saker och tankar kopplade till etnicitet, biologi och adoption ser jag ingenstans utom möjligen att den äldste sonen verkar tycka att det är spännande med koreanskt språk. Att hon f ö hade ett koreanskt mellannamn är något som föräldrar under 70- och 80-talet ofta rekommenderades generellt från adoptionsbyrån att låta barnen behålla och behöver således inte stå för något som helst aktivt val av LW själv. LW hade passerat en pastorsutbildning och antagligen haft gott om tid i sitt liv att fundera över större essentiella frågor om den egna identiteten, människovärdet och vad kärlek (i betydelsen agape) samt anknytning och familj är. För mig iaf, sett från de källor som LW lämnat efter sig för omvärlden, så framstår hon som en jordad och trygg person och inte någon grubblare med olösta trauman.

Jag tror inte att man behöver ta till några trauman baserade på adoptivmyter för att förklara om LW, mänsklig såsom vi andra pastorer eller ej, gjorde fel val i livet när hon förmodat blev kär i SD. Möjligen skulle jag kunna sträcka mig så långt som att spekulera i att adopterade, ifall de ständigt bemöts av ifrågasättande av deras identitet baserat på just adoptivmyter (alltså andras problem med förväntningar av deras personligheter, inte deras egna problem med identitet) baserat på deras biologiska bakgrund, skulle tvingas att tidigare i livet än andra tonåringar brottas med tankar om det egna jaget och därmed kanske tidigare än andra mogna i vilka de är och vad de vill i livet. Men detta är bara en spekulation men skulle kunna ge en viss insikt i att LW sökte sig till den vägledande roll som pastor som hon hade i flera år samt senare till att hjälpa ensamkommande ungdomar. Summa summarum så tror jag inte att hennes bakgrund som adopterad bör ha spelat in någon större roll för hennes olyckliga val att inleda en affär med SD. I det fallet tänker jag att det var de gamla vanliga mönsterna med en stark, driftig kvinna som lockar en man som ser henne som en utmaning och som kanske tilltalar hennes beskyddarinstinkter om nu ryktena skulle stämma att SD och HDs äktenskap var i princip över och att SD sökte närhet hos andra. Men även det är som sagt bara en spekulation. Nu kanske jag kastar sten i glashus som inte har egen statistik över detta men kan bara hänvisa till att det bland kvinnofridsmottagningar och kvinnojourer är ganska välkänt fenomen att det är just starka kvinnorna som ofta råkar ut för män som utnyttjar dem samtidigt som de inte har förmågan att ta sig ur ett destruktivt förhållande. Mönstret brukar vara att en kvinna som i övriga områden i livet (yrkesliv och karriär t ex) är stark och framgångsrik, ställer högre krav på sig själv även privat och därmed intalar sig själv längre att hon "fixar det här", att hon kan "omvända" mannen, "råda bot" på situationen och förändra hans beteende. Inte sällan kan kvinnor som utåt sett har allt, en massa pondus och en strålande karriär samtidigt leva i förtryck inom hemmets fyra väggar just för att de är så envisa med att själva klara ut situationen. Det kan gå långt innan den typen av kvinna till sist söker hjälp och tar sig ur en dålig relation fastän hon innerst inne länge insett att mannens fagra löften aldrig kommer att infrias. Därtill, så är det inte heller ovanligt att just starka kvinnor ter sig extra spännande och lockande för en viss sorts män (eller andra kvinnor för den delen i samkönade relationer) att bryta ner. Tillika kan den typen av kvinnor locka till sig partners med trasig bakgrund som kvinnan sedan försöker hantera.

Baserat på tråduppgifter så är min spekulation om den antagna relationen mellan SD och LW en som kan ha börjat med att SD sökte stöd hos vigselprästen då äktenskapet började haverera. Som fortsatte med att SD angav för LW att äktenskapet informellt var över, att det var dött och att han längtade efter närhet. Att detta i sin tur väckte någon slags beskyddarinstinkt hos LW som utvecklades till varm "magisk vänskap" med geocachingen som naturlig mötespunkt i deras liv, som till sist spillde över i mer där LW intalade sig att hon inte gjorde något fel eftersom att SD "ju sagt att han var på väg att skiljas". Själv var hon ju singel och fri. Det behöver inte vara så att han lovade äktenskap med LW eller att hon ens ville det. Mest troligt visste kanske ingen vad de egentligen ville, det varierade över tid och om SD blev kontrollerande eller svartsjuk (spekulation baserat på tråduppgifter) så kanske det gjorde LW konfunderad men att hon ändå ursäktade beteendet med att det berodde på hans tidigare besvikelser i det gamla äktenskapet? I tråden har det funnits en tendens att saker blivit väldigt svarta eller väldigt vita. Jag gissar att relationen mellan SD och LW var svajjig, komplicerad och föränderlig över de år den pågick och att beroende på när man skulle ha frågat LW så skulle hon sagt lite olika saker om vad hon kände och hoppades på. De kanske båda ville satsa och bryta men att det alltid tajmade fel? Vi vet inte heller vad LW fick höra om HDs inställning till det hela. I tråden har det ju framkommit uppgifter om att HD både var glad för arrangemanget och att HD tvärtom mådde dåligt av allt. Det är antagligen bara SD, LW och HD som vet/visste om vad som gjorde att LW inledde en relation med SD, vad som höll henne kvar och hur hon resonerade moraliskt och på vilka grunder hon gjorde det. Om det var så att SD manipulerade de två kvinnorna mot varandra, om LW matades med snack om att hon var hans stora kärlek, om LW bara var obrydd och egoistisk mot HD eller om LW var förvirrad själv nog för att inte ta sig ur. Jag tror inte att vi behöver röra till det med djupliggande adoptionstrauman i vuxen ålder hos en kvinna som i övrigt inte signalerade att adoptionen var någon big deal, jag tror att sanningen om LWs val finns i hur relationen utvecklades över tid och vad SD sa och den bedömning hon då gjorde.
Citera
2019-09-25, 18:20
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avd.9
Tänk på att Lena är död..... Check.
Otrogen man i fängelse...... Check.
Och Hanna själv lever vidare i lugn och ro, och Geo-fjantar.
Snart säljer hon lgh, och flyttar tillbaka in i villan.
Hon och barnen.

Va, vi måste erkänna att hon är duktig.
Kolla hennes blick på alla fotona, kärringem har det i sig.

Ja hon inser kanske först nu hur härligt det är att vara herre på täppan. Utan kontrollfreaket som styr och ställer och håller koll på allt och alla, som en bläckfisk.

Äntligen. Hon själv fågelfri och Papegojan i buren.
Och så kanske hon betar av LWs avlagda...så suddar hon ut ännu mer...Som en ny rosa fågel Fenix...

Fast så var det ju den där Psa som möjligtvis kan sätta par i hjulet...grrr...men det stannar nog därvid, för lika sjuk som ”Cirkus Möller” är hon nog inte..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in