Citat:
Ursprungligen postat av
firebird1974
Den tanken har slagit mej också,det är så många sidospår i denna intrig och det tror jag görs med vilje för att så tvivel om KL inblandning i denna soppa,att dra in HOL nya familj tyder också på att dom vill att vi ska hamna på ett sidospår ärligt talat så tror jag att det finns några stycken här i tråden som på liv och död inte vill att sanningen ska komma fram men om det är KL själv som drar i trådarna,ja det kan jag inte svara på men något skumt är det
Det har kommit lögner förut från den postaren som påstod när dom första filerna hen la in försvann att dom hade blivit abuseanmälda för hen kunde inte radera några filer... men det vet vi att hen kan.
I dag kom en lögn till. Hen påstod att hen hittat en mor och 3 barn på Ratsit och hen har väl ordning på födelsedagar... lite för snabbt.
På Ratsit finns bara en mor och ett barn, ett är vuxet och har flyttat hemifrån och det tredje är för ungt för att synas på Ratsit för då måste man ha fyllt 16 år för att visas där.
Infon kom med blixtens hastighet så den kunde postaren utantill.
När jag ifrågasätter så blir det genast attack med "alla vet att du hatar Karin".
När jag sedan undrar om något som har med Västerås att göra så kommer info igen väldigt snabbt om en exman för över 20 år sedan och att han hade gjort sin sekreterare med barn när dom var gifta.
Ingen som tycker att det är skumt att postaren vet så mycket om den kvinnans liv?
Det är namn och efternamn och väldigt specifik info...
Samma familj dras upp om och om igen trots att det borde vara utagerat i och med den friande domen där det inte ens fanns något som pekade på att en medlem i den familjen hade skickat några mail.
Men mamman i den familjen är HOL:s nya kvinna och då kanske man vill dra upp den i ljuset.
Frågan är varför man agerar så här?
All info som nu kommer in här är från en postare som påstår att hen har kontakt med Karin och hon är glad och hen kan ringa och maila henne. Så vem ger postaren all info?
Har nog aldrig varit med om att allt sväljs med hull och hår så här från någon som påstår sig ha uppgifter om och av den som är misstänkt anstiftare till ett mordförsök.
Dra i bromsen!