2019-09-24, 22:23
Medlem
(FB) Hot mot Karolinska Sjukhuset, augusti 2016

Hotet mot Karolinska Sjukhuset

Ämne: Lungan på KS kommer att börja brinna snart!

Nu är jag förbannad, riktigt förbannad. Jag har gjort flera polisanmälningar, sluta ge er på min familj. Sluta trakassera min syster och mina föräldrar. De har inget med mina mail att göra. Jag tänker bränner ner sjukhuset. Se till att ha en bra brandvarnare. Min syster har haft det jobbigt nog med att sälja sex, det är ingen dans på rosor att behöva sälja sex. Att terrorisera henne är lågt även för er. Att mina föräldrar inte är rika och att min mamma bara var 17 år gammal när hon fick mig är inget som ni behöver trakassera henne för. Sluta med era trakasserier.*

Ni har tydligen snokat rätt på att jag är uppvuxen på Termovägen 98 där min pappa bott under hela 90-talet. Ja, han hade ihop det med Zahra Darrar, de var tillsammans mellan åren 90-98, samma Zahra Darrar som är misstänkt för brott mot XX . När Zahras man och släkt fick veta att min pappa och Zahra var tillsammans så hotade dom min pappa så han fick flytta från Termovägen efter 10 år. Han fick skyddat boende och är fortfarande så hotad av Zahras man och släkt så han får fortfarande skydd. Zahras släkt från Marocko kom till Sverige för att hålla koll på henne så hon inte träffade min pappa. Socialtjänsten gjorde flera utredningar eftersom Zahra blev deprimerad och mådde dåligt. Jag känner Zahra väldigt väl, hennes barn är jämngamla med min syster och eftersom Zahra var tillsammans med min pappa så är hon som en styvmamma till mig och min syster. Zahras barn och min syster och jag hängde mycket tillsammans. Kallhäll är inte så stort och vi sprang på gården och tjuvrökte ihop. Vi tillhörde samma gäng. Det var Zahra som bad mig 2012 att söka till lungan på KS för att lära känna och stöta på XX. Hon ville ha någon i hans närhet som kunde spionera på honom åt henne. För det fick jag väldigt bra betalt av Zahra som tack. Jag blev förälskad i XX men för honom var jag bara ett ligg. Jag blev förbannad för att han utnyttjade mina känslor. Jag är ett offer i detta. Det är polisens fel som inte frågade mig under polisförhöret om min koppling till Zahra Darrar. Ingen polisutredare frågade om min pappa och Zahra hade haft något förhållande och att vi hade bott på Termovägen under 10 år samtidigt som Zahra Darrar och jag tyckte inte att dom hade med det att göra. Xx och Karolinska Sjukhuset får skylla sig själva för att ha misslyckats med polisutredningarna.*

Så sluta att trakassera mig och min familj annars lovar jag att det kommer brinna särskilt på lungan.*

NN*

073-XX XX XX
Citera
2019-09-24, 22:24
Medlem
flammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Jag tror hon ligger bakom mailen. Det är sådan information som väldigt få människor känner till. Dessutom alla namn på läkare minskar gruppen utpekade. Jag tror hon trodde att hon klarat sig undan när Johanna misstänktes så när hon blev påhoppad av försvararen att hon skulle ligga bakom så blev hon så rädd så hon ville tysta Henrik.

Tänk dig själv bli kallad som vittne och sedan anklagas för att ligga bakom dessa mail.
Hur då "tysta Henrik"? Om idén från försvarets sida redan framförts så lär den väl inte "tystas" bara för att en advokat ett eller två steg bort dödas. Förstår verkligen inte, känns spontant otroligt långsökt.
Citera
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallix
Eller som en politiker! Skämt åsido. Om KL är slipad nog att gå med på en intervju för att få ut ett budskap, så borde hon valt sina ord bättre. Empatistörning av någon grad, låter troligt. Eller något annat? Kan inte mycket om den problematiken.
Svårt att sia på så minimalt utbud men hon ter sig som sagt flack (ytlig känslomässigt) och kör klyschor. Likt Möller (utan att jämföra resten), gör som sagt ett igenkännande via hennes svammel när hon kom ut ur arresten. Det for ju hit och dit i den intervjun, malplacerade skratt och konstiga kommentarer.
Var inte KL småspydig mot ÅK också?

Vagabondstilen är även intressant. Parasiterande livsstil? Hon lär ha möjlighet att ordna tillvaron då hon har tillgångar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemag
Vet du vad KLs systerson heter?
Kristian Lilja tror jag
Citera
2019-09-24, 22:26
Medlem
Citat:
Hotet mot KS ligger i Darrartråden. Står väldigt speciell information som väldigt få kan känna till.
Nu tappade du mig. Darrartråden?
Citera
2019-09-24, 22:27
Medlem
flammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Ja lite långsökt va.
Om jag fattar allt rätt så var mejlen skickade i J*ulias namn. Man misstänkte att J*ohanna skickat dem. Julia var då kallad som vittne för att säga att hon inte skickat dem (och inte heller tidigare till KS). Alltså som stöd till KLs älskare SH som hävdade att J*ohanna skickat.

Julia skulle bli arg på J*hanna/HOL anställd för att de insinuerat att hon trots allt låg bakom mejlen. När hon endast är kallad som vittne?
Nja
Precis, så förstod jag det. Att låta mörda HOL åstadkommer ju inget och han känns väl inte heller som ett naturligt objekt för hämnd med tanke på att han bara i en liten del, och dessutom på håll, är involverad i ärendet.
Citera
2019-09-24, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Nu tappade du mig. Darrartråden?

Och i Darrartråden ligger flera mail till KS
Citera
2019-09-24, 22:28
Medlem
Citat:
Jag tror hon ligger bakom mailen. Det är sådan information som väldigt få människor känner till. Dessutom alla namn på läkare minskar gruppen utpekade. Jag tror hon trodde att hon klarat sig undan när Johanna misstänktes så när hon blev påhoppad av försvararen att hon skulle ligga bakom så blev hon så rädd så hon ville tysta Henrik.

Tänk dig själv bli kallad som vittne och sedan anklagas för att ligga bakom dessa mail.

Det där verkar vara ett väldigt rörigt ärende. Ja du får ju ha din teori.
Varför gick då ingen torped bärsärk och ståbrottades inne på KS eller i nån läkares trapphus då om hon är skyldig och var så hatisk mot läkare som du menar?
Varför är en advokat skadad och inte en läkare kan man fråga.

Mejlen verkar ju för övrigt vara skrivna av en fullständig galning.
Citera
2019-09-24, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flammer
Precis, så förstod jag det. Att låta mörda HOL åstadkommer ju inget och han känns väl inte heller som ett naturligt objekt för hämnd med tanke på att han bara i en liten del, och dessutom på håll, är involverad i ärendet.

"Styvpappa till Johanna" genom förhållandet med Mamma Maria. Att röja Henrik så försvinner stödet till Johanna och Maria.
Citera
2019-09-24, 22:29
Medlem
Citat:

Och i Darrartråden ligger flera mail till KS
Wow - då har jag lite läsning. Tack.
Citera
2019-09-24, 22:31
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Jag tror Julia är uppdragsgivare. Hon blev tydligen arg på Johannas ombud som Henrik skickat dig som försvarare för att hon blev anklagad för att ligga bakom pedofilmailen. Vi pratar om hur mot Karolinska och annat som mailaren ställt till med. Jag tror Julia blev förbannad och bad Fredrik hämnas på Henrik.
Här hänger jag inte med. Julia blir så arg på det ombud som HOL skickar att försvara JN, så hon (Julia) ber FO mörda HOL, för att ombudet anklagade Julia för att ligga bakom pedofilimailen ?? Rätta mig i det jag inte förstått.
Citera
2019-09-24, 22:31
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Jag tror Julia är uppdragsgivare. Hon blev tydligen arg på Johannas ombud som Henrik skickat dig som försvarare för att hon blev anklagad för att ligga bakom pedofilmailen. Vi pratar om hur mot Karolinska och annat som mailaren ställt till med. Jag tror Julia blev förbannad och bad Fredrik hämnas på Henrik.

Du kan vara inne på någonting där,och om inte signalementet på skytten skulle vara så tydligt att det var en man med snaggat hår runt 180 till 185 cm så skulle jag ha satt min lön på att skytten var en kvinna med tanke på uruselt skytte ( kan bero på rekylen i vapnet ) och att HOL gick direkt till angrepp på förövaren ( skulle då kunna tala för en späd person ) men eftersom vittnen pekar ut en man som springer från platsen så är nog min teori fel men någonstans i denna såpopera så känns FO helt fel som förövare,mannen väger 90-95 kg tränar kampsport är känd på stan som en våldsam yrkeskriminell och HOL som då är äldre, klenare och arbetar bakom ett skrivbord skulle alltså då brottas med FO och med tre kulor i kroppen och lyckas så pass bra med det att han får FO att fly från platsen,Nej det är pusselbit som saknas här
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in