Citat:
Ursprungligen postat av
KonstApel006
Fel, jag ifrågasatte om din låda ens finns, att du tar det personligt så beror det på att det faktiskt är just du som skrivit om din lilla låda, inte sant?
➡Så påstå inte att jag➡ förflyttar OT när du ständigt dribblar sönder tråden med dina elaka påhopp mot postare i Tråden, det är inte första gången och säkerligen inte sista som du gör det heller.
Och det mest konstiga är att du hela tiden försöker styra vad vi andra ska fokusera på, vilket aldrig har lett till något specifikt, mer än att du får alla att tänka på det just DU vill prata om, ändå så ser vi inte att du har något att berätta?
Kläderna bakom planket, örhängena, den ➡öppna dörren och HD som slagit en tallrik i skallen på någon, dagboken..så nu➡ din lilla hemliga låda du försöker få oss intresserade av!
Jag undrar om du är på riktigt, i media finns inget om varken örhängen eller din lilla låda..?
Förstår du inte varför många undrar om du är en liten Joker som busar eftrrsom dina konstiga uppgifter borde vara sekretess? Så styr inte mig med såna påhopp, det är DU som matar tråden med än det ena än det andra, inte jag och ingen annan, bara DU! Och då väljer du att agera anklagande mot de som just ifrågasätter dig, inte sant?
Det blir ju ännu mer märkligt när du gör så, du beter dig som att endast du har rätt att ifrågasätta, det är en härskarteknik du använder, enligt mig, och den fungerar inte på mig öht!
Nu har du dessutom gjort mig mer övertygad om att DU ska ifrågasättas, man får tacka!
Nu begriper jag faktiskt ingenting av vad du svamlat om i detta fallet?
Vad menar du egentligen med att man FÖRFLYTTAR OT ?
Till observandum, jag har aldrig skrivet om en ÖPPEN dörr, däremot har jag deklarerat inom mina skrivna inlägg gällande en GLÄNT-stående ytterdörr till Lena Wesström's bostadsrätt.
Sedan begriper jag inte vad du menar med MIN lilla låda? och dessutom hemlig sådan?
Däremot till ovan sagt, har jag tidigare deklarerat, att detta i sin tur gällde vad observatören förmodade till att vara en form av någon sorts låda, och vad detta skulle ha med min lilla hemliga låda att göra, det kan jag inte förstå.
Vilka anklagelser är riktade mot dig ifrån min sida?
Den här tråden handlar om mordet på Lena Wesström och allt, och om alla de övriga involverade som står i konnektion till detta mordfallet, om du nu inte anser att @JM är mördaren? eller att @JM på något sätt försöker att hjälpa och skydda de misstänkta personerna som nu har en koppling till detta mordfallet gällande Lena Wesström?
Mitt tidigare skrivna inlägg tog du på ett bra sätt, även om du förstod föga av det skrivna.
Här följer ett antalet frågor till Konstapeln.
1: ) Varför stod ytterdörren till Lena Wesström's bostadsrätt i ett så kallat glänt-läge ?
2: ) Varför pingades Lena Wesström's mobiltelefon nära angränsande till henne's bostadsrätt?
Till observandum i konnektion till ovan 2: )
2: ) detta i komparation med att henne's då avlidna kropp låg betydligt lägre därifrån än mobiltelefonen's position, det vill säga, vad var den egentliga orsaken till avståndet mellan mobiltelefon och henne's då avlidna kropp bakom bullerplanket?
3: ) Det föremål som kunde upptäckas en bit ifrån ett av husen belägna vid Betesväg*n ... vad var den egentliga orsaken till att just detta föremålet anträffades på ett betydligt längre avstånd ifrån den då avlidna kroppen bakom bakom bullerplanket i komparation med avståndet mellan mobiltelefonen och den då avlidna kroppen?
Slutligen sagt, om du anser att samtliga frågor, det vill säga, 1: ) och 2: ) samt 3: ) enligt medlemmen @Netherworld är rent "hittepå" ... [själv säger jag påhittat eller hittat på] så skall du givet vis inte besvära dig med att svara på dessa frågorna.
Mvh/ @JokerⓂannen