2019-09-24, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netherworld
Då får du söka i tråden och visa var källan till detta kommer ifrån, alternativt sluta att skriva som om det vore en sanning. Jag har då inte sett en sådan uppgift, och jag är väl inläst och följt tråden kontinuerligt sen starten. Däremot så har skribenter skrivit om JG:s beteende rörande MP-sök efter Lenas försvinnande. Men det är en helt annan sak.

Du pratar som en idiot, uppgifterna om JGs beteende och agerande är legio!
Sluta skriva om JG? Han har väl inte inte gjort något fel!? Att han älskar SD är inget fel, det får han göra om han vill!

Klart att han lackade ur på LW som bedrog dom alla. JG är en väldigt rättskaffens och troende man. Att han tycker att LW förtjänade att få stryk av SD är fullt naturligt, det var ju LW som tillskansade sig SDs motorfordon!
Att bedra sin fru och misshandla älskarinnan är väl inget mot ATT VÄGRA GÅ UR HANS BIL.
JGs åsikt är samma som snoris och även min!!
Citera
2019-09-24, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotoalbuns
FTF affärer är vaddå?

Det finns en kortfilm som heter "The FTF Hunter" från 2016 som visar hur en affär kan te sig.

I denna film handlar det om en besatt FTF jägare som hela tiden överger sin hustru för sina jakter. Hustrun tar i sin tur ut sin hämnd genom att skaffa sig en älskare som hjälper henne att arrangera nästa jakt.

https://www.youtube.com/watch?v=CDvB2ymqojI
Citera
2019-09-24, 20:22
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Det är den här lilla godingen:
https://s3.amazonaws.com/gs-geo-images/9f0bedcc-2245-404f-beee-2b94c1b0e885_l.jpg

https://s3.amazonaws.com/gs-geo-images/db754f14-b354-4b80-894b-008d1939b44e_l.jpg

Citat:
Ursprungligen postat av OzzieTheOwl
Med initialer JS.

Med tanke på att det är flera JS och minnet är dåligt, måste jag fråga; Är det denna JS? Bor i Örebro på K.H.A 93?

Citat:
Ursprungligen postat av Schazz
Är det din egen tolkning? Vad menar du tyder på detta?
JS och LW hade en kortare kärleksrelation. Det kan säkert flera i kretsen bekräfta.

Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Medinsyn skrev liknande om deras relation.
Vet inte hur trovärdig denna person är/varit.

Har en känsla av sedan tidigare att flera i tråden har försökt kasta skugga över JS. I flera omgångar.
Det får mig att bli misstänksam. Finns inget konkret att ta på, som fått mig att fastna för denne person.

Att han var och loggade i Örebro, Jönköping och sedan Polen vid tiden för mordet behöver ju inte betyda någonting, mer än att han var på plats i Örebro (där han bor). Liksom en viss till person.

Det jag minns är att Schazz nämnde äventyrsbadet (-15). Så när i tid hade de den kortare relationen? Kanske SD och JS är lite av rivaler? Kanske inte gillar varandra riktigt? Därav den lite spydiga kommentaren på geobloggen om att SD verkade tro att det fuskas? Eller om han avsåg tvärtom, att SD brukade fuska?

Är det därför det återupprepas att man bör kolla denna person närmare?

"Intima relationer har hon haft med Stefan D, Joakim S, Mats L, Jan H och Peter N efter sin skilsmässa. JS, ML och PN var alla mycket korta perioder av intimitet."

https://www.flashback.org/p65394656#p65394656

När i tid var relationen mellan JS och LW?
Har han någon historik med våldsamt beteende, eller annat som kan kasta skugga på honom?
Har han visat intresse av LW efter deras relation? Tiden före mordet?
Har han inget alibi för mordnatten?

Varför återkommer denna JS om och om igen?
Finns det något mer än att han var i Örebro den natten (förmodligen och att de har haft en kortare relation vid någon tidpunkt?
Citera
2019-09-24, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netherworld
Då får du söka i tråden och visa var källan till detta kommer ifrån, alternativt sluta att skriva som om det vore en sanning. Jag har då inte sett en sådan uppgift, och jag är väl inläst och följt tråden kontinuerligt sen starten. Däremot så har skribenter skrivit om JG:s beteende rörande MP-sök efter Lenas försvinnande. Men det är en helt annan sak.

Det jag tror är det rimliga är att när SD föreslog (gissar jag) att han kunde ringa Geo-vänner för att höra om någon träffat /sett LW den kvällen, bad polisen honom att inte sprida att polisen var involverad dvs säga så lite som möjligt. För att inte ev förstöra senare förhör. SD delegerade viss del och bad JG ringa vissa och vid överföring av information kan viss missförstånd uppstått alt. senare missuppfattats av de uppringda. Alternativt att dom sagt att LW var försvunnen men att dom inte skulle sprida informationen. Givetvis ville polisen i det läget inte att de skulle utom polisens kontroll trampa sönder närområdet och förstöra ev spår.

En skröna har sedan vuxit fram.
Senast redigerad av Remark 2019-09-24 kl. 20:33.
Citera
2019-09-24, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Med tanke på att det är flera JS och minnet är dåligt, måste jag fråga; Är det denna JS? Bor i Örebro på K.H.A 93?

Ditt minne fungerar alldeles utmärkt, notknapparen!

Det är den JS som bor på adressen du nämner.
Citera
2019-09-24, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Det jag tror är det rimliga är att när SD föreslog (gissar jag) att han kunde ringa Geo-vänner för att höra om någon tröffat /sett LW den kvällen, bad polisen honom att inte sprida att polisen var involverad dvs säga så lite som möjligt. För att inte ev förstöra senare förhör. SD delegerade viss del och bad JG ringa vissa och vid överföring av information kan viss missförstånd uppstått alt. senare missuppfattats av de uppringda. Alternativt att dom sagt att LW var försvunnen men att dom inte skulle sprida informationen. Givetvis ville polisen i det läget inte att de skulle utom polisens kontroll trampa sönder närområdet och förstöra ev spår.

En skröna har sedan vuxit fram.

Visst du, Polisen brukar delegera sitt arbete till misstänkta och deras kompisar...
Citera
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulanna
JS the new Jellys? Isdrottningen har blivit ihop med coco eller vill ha två JS? S*llen har samma initialer.

13 oktober -18 lade SD ut 23 bilder - ovanligt många - för en cache. Det var då en av döttrarna visades upp vid en stupande brant. http://coord.info/GLX8ZHX6

Samma datum var HD ute med S*llen som hoppades på fika fler ggr.
http://coord.info/GLX9H17H

Ville SD dema ett budskap till sin Isdrottning den 13 oktober -18?

Nu kan hon lugnt cacha runt med vilken Jelly hon vill - om inte ÅH finner spår och sätter henne på smältning i häktet igen.

Mycket tänkbar - JS is the new Jelly(Gray)

Isdrottningen, aka HannaFantastico, en kvinna med många ansikten, men alltid i rosa skepnad... har blivit bundis med ännu nåt av LW avlagt...

Hon verkar tycka om att återvinna saker...återvinna i mer än ett avseende....

JS+JS...hon vill kanske ha ett eget litet harem, nu när den vaktige exhannen (äntligen?) sitter i buren? Det kanske t.o.m kan bli ett mysigt geo-ménage ā trois...?
Citera
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trie
Det finns en kortfilm som heter "The FTF Hunter" från 2016 som visar hur en affär kan te sig.

I denna film handlar det om en besatt FTF jägare som hela tiden överger sin hustru för sina jakter. Hustrun tar i sin tur ut sin hämnd genom att skaffa sig en älskare som hjälper henne att arrangera nästa jakt.

https://www.youtube.com/watch?v=CDvB2ymqojI

Haha, nu vet vi hur det kan gå för geocahare

Nästa FTF jakt har nog det nya paret kanske också fixat?
Citera
2019-09-24, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ville47
Visst du, Polisen brukar delegera sitt arbete till misstänkta och deras kompisar...

Inget brott fanns då, man sökte på sin höjd en saknad person. Detta var ca någon timme efter någon saknat LW.

Jag vet förstås inte, det var en hypotes. Jag var inte där.
Citera
2019-09-24, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Mycket tänkbar - JS is the new Jelly(Gray)

Isdrottningen, aka HannaFantastico, en kvinna med många ansikten, men alltid i rosa skepnad... har blivit bundis med ännu nåt av LW avlagt...

Hon verkar tycka om att återvinna saker...återvinna i mer än ett avseende....

JS+JS...hon vill kanske ha ett eget litet harem, nu när den vaktige exhannen (äntligen?) sitter i buren? Det kanske t.o.m kan bli ett mysigt geo-ménage ā trois...?

Om HD vill ligga med alla som LW legat med är det en sorts hämnd. Ungefär som att fusklogga LWs cache kort efter hon blivit mördad.
FUSK är tillåtetet! Ligga runt om man vill är också tillåtet!
Citera
2019-09-24, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Inget brott fanns då, man sökte på sin höjd en saknad person. Detta var ca någon timme efter någon saknat LW.

Jag vet förstås inte, det var en hypotes. Jag var inte där.

Det var ju på morgonen den 15e som hon saknades, tror du Polisen inte trodde något var off med en småbarnsmor som saknades och hade varit borta hela natten?
Visst, de brukar alltid be de som misshandlat och ofredat henne om hjälp...
Citera
2019-09-24, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KonstApel006
Fel, jag ifrågasatte om din låda ens finns, att du tar det personligt så beror det på att det faktiskt är just du som skrivit om din lilla låda, inte sant?
➡Så påstå inte att jag➡ förflyttar OT när du ständigt dribblar sönder tråden med dina elaka påhopp mot postare i Tråden, det är inte första gången och säkerligen inte sista som du gör det heller.
Och det mest konstiga är att du hela tiden försöker styra vad vi andra ska fokusera på, vilket aldrig har lett till något specifikt, mer än att du får alla att tänka på det just DU vill prata om, ändå så ser vi inte att du har något att berätta?
Kläderna bakom planket, örhängena, den ➡öppna dörren och HD som slagit en tallrik i skallen på någon, dagboken..så nu➡ din lilla hemliga låda du försöker få oss intresserade av!
Jag undrar om du är på riktigt, i media finns inget om varken örhängen eller din lilla låda..?
Förstår du inte varför många undrar om du är en liten Joker som busar eftrrsom dina konstiga uppgifter borde vara sekretess? Så styr inte mig med såna påhopp, det är DU som matar tråden med än det ena än det andra, inte jag och ingen annan, bara DU! Och då väljer du att agera anklagande mot de som just ifrågasätter dig, inte sant?
Det blir ju ännu mer märkligt när du gör så, du beter dig som att endast du har rätt att ifrågasätta, det är en härskarteknik du använder, enligt mig, och den fungerar inte på mig öht!
Nu har du dessutom gjort mig mer övertygad om att DU ska ifrågasättas, man får tacka!

Nu begriper jag faktiskt ingenting av vad du svamlat om i detta fallet?

Vad menar du egentligen med att man FÖRFLYTTAR OT ?

Till observandum, jag har aldrig skrivet om en ÖPPEN dörr, däremot har jag deklarerat inom mina skrivna inlägg gällande en GLÄNT-stående ytterdörr till Lena Wesström's bostadsrätt.

Sedan begriper jag inte vad du menar med MIN lilla låda? och dessutom hemlig sådan?

Däremot till ovan sagt, har jag tidigare deklarerat, att detta i sin tur gällde vad observatören förmodade till att vara en form av någon sorts låda, och vad detta skulle ha med min lilla hemliga låda att göra, det kan jag inte förstå.

Vilka anklagelser är riktade mot dig ifrån min sida?

Den här tråden handlar om mordet på Lena Wesström och allt, och om alla de övriga involverade som står i konnektion till detta mordfallet, om du nu inte anser att @JM är mördaren? eller att @JM på något sätt försöker att hjälpa och skydda de misstänkta personerna som nu har en koppling till detta mordfallet gällande Lena Wesström?

Mitt tidigare skrivna inlägg tog du på ett bra sätt, även om du förstod föga av det skrivna.

Här följer ett antalet frågor till Konstapeln.

1: ) Varför stod ytterdörren till Lena Wesström's bostadsrätt i ett så kallat glänt-läge ?

2: ) Varför pingades Lena Wesström's mobiltelefon nära angränsande till henne's bostadsrätt?

Till observandum i konnektion till ovan 2: )

2: ) detta i komparation med att henne's då avlidna kropp låg betydligt lägre därifrån än mobiltelefonen's position, det vill säga, vad var den egentliga orsaken till avståndet mellan mobiltelefon och henne's då avlidna kropp bakom bullerplanket?

3: ) Det föremål som kunde upptäckas en bit ifrån ett av husen belägna vid Betesväg*n ... vad var den egentliga orsaken till att just detta föremålet anträffades på ett betydligt längre avstånd ifrån den då avlidna kroppen bakom bakom bullerplanket i komparation med avståndet mellan mobiltelefonen och den då avlidna kroppen?

Slutligen sagt, om du anser att samtliga frågor, det vill säga, 1: ) och 2: ) samt 3: ) enligt medlemmen @Netherworld är rent "hittepå" ... [själv säger jag påhittat eller hittat på] så skall du givet vis inte besvära dig med att svara på dessa frågorna.

Mvh/ @JokerⓂannen
Senast redigerad av JokerMannen 2019-09-24 kl. 20:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in