Citat:
Ursprungligen postat av
univers123
I Lyngdal (Vest-Agder) ligger Sparkjøp og Biltema nesten vegg i vegg.
Disse stripsene minner meg litt om det med skoene. Så billig som man kan få det. Er det TH selv som har kjøpt disse stripsene, eller er det noen som vil at det skal se ut som han, eller er det TH som vil at man skal tro at det er noen som vil at det skal se ut som han.
Det har jo vært skrevet her tidligere om at han har lagt skyld på noen pakistanere for at Anne er borte. At disse er sure fordi han har kastet dem ut av et leielokale p.ga. manglende husleie.
Dermed tenker jeg, er det TH som vil at det skal se ut som at pakistanere vil at det skal se ut som at det er TH som står bak stripsene? En slags dobbelplanting av spor, eller hva man skal kalle det.
Man vet jo at TH er gjerrig.
Strips fra Biltema er jo produsert i Kina av billig gjenbruksplast og koster nesten ingenting.
Et kraftig rykk, så slites dem av, og vil være ubrukelig som erstatning for håndjern.
Kvalitetsstrips fra f.eks. Wurth koster vel det 5-dobbelte og er laget av kvailitetsnylon og har låsesplint i rustfritt stål. Disse tåler opptil flere hundre kilo.
Samtidig, som en nevnte, hvis man kjøper i en wurthbutikk, så er jo sjansene for å bli husket av en ansatt mye større. Ikke til å bli klok av dette. Men jeg vil tro at dette ikke er noe som noen kidnappere har glemt igjen der, men har blitt plassert der for å skape inntrykk av noe.