2019-09-23, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Du skrev själv i en tråd alldeles nyligen att du absolut aldrig tänker ha ett förhållande med en svensk kvinna, och sedan tar DU upp att andra uppmuntrar den svenska befolkningen att inte skaffa barn?
Du tillhör dessa "andra", ifall du inte förstått det.
Ja, men jag tänker inte yngla av mig med en importerad thaifru heller om du trodde det, skulle gärna ha barn med ett svenskt surrogat, om det inte var tabu för heterosexuella män att göra det.
Jag kan göra en svensk kvinna på smällen utan att det är kärlek inblandat om det är så.
Ser dessutom inte vad jag skulle tjäna på att importera skäggbarn, de är töntiga om inte annat.
Så vad gör du själv för att förhindra mansöverskottet?
Nej, vänta, sä inget, allt det där är bara en ursäkt för att sänka den svenska befolkningen och låta araber och afrikaner ta över som den nya majoritetsbefolkningen, självklart röstar du vänster och för fortsatt mansöverskott och ett framtida muslimskt och svart eller arabiskt patriarkat.
Citera
2019-09-23, 20:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av xenomorph-ball
Nej, eftersom du menar att vi har mansöverskott och det då rimmar illa med om du röstar för import av mansöverskott.
Att dessutom uppmuntra den svenska ursprungsbefolkningen att inte föda mer barn samtidigt som man massimporterar från kulturer där stora familjer är norm är ju rent folkmord.
Men eftersom du tycker vi har ett mansöverskott så röstar du alltså hellre på AfS eller SD än F! eller S?

I vilket inlägg skrev jag allt det här?
Citera
2019-09-23, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
I vilket inlägg skrev jag allt det här?
Du skrev att vi inte bara har överskott på människor rent allmänt, utan även på män.
Röstar du på alliansen eller vänstern så röstar du på ökat mansöverskott, skäggbarnsimporten har redan lett till mansöverskott.
Men du syftade på specifikt svenska män, eller hur?
Citera
2019-09-23, 20:42
Medlem
Durzons avatar
Citat:
Ja jag tänkte på alla artiklar och reportage som gjorts där man kommit fram till att laglig prostitition inte på något sätt förbättrar den kriminella verksamheten kring prostitition.
Du förstår väl själv att kriminella profiterar på all sån här typ av verksamhet, precis som med droger. Det löser ingenting att legalisera, den svarta marknaden kommer fortfarande finnas.
De har sakta men säkert skärpt prostitutionslagarna i Tyskland allteftersom man insåg att "oops det var inte så problemfritt som man trodde".
På Red Light district har man stora problem med droger.
Majoriteten av hororna kommer från Rumänien och liknande länder. Det finns aktörer bakom många, så detta med den lyckliga frivilliga horan kanske du behöver omvärdera. Om du nu är kapabel att ta till dig någon slags information som inte passar din föreställning om saken.

Skulle du vänligen kunna referera till alla dessa artiklar och reportage som du läst och hört? Är det SVT och SR vi snackar om? Allt är vinklat. Men jag vet att det finns problem, väldigt dåliga sådana ibland. Dock blir inget bättre på grund av den korkade sexköpslagen.

Måste alla horor vara superlyckliga hela tiden för att jobba som horor? ÄR alla vi andra det på våra jobb? Hur är det med dom som gör slamsugarbilarna och går ner och ställer sig i avloppen och gör rent där? Dom jobben finns. Servicetekniker heter det, dom spolar avloppen rena. Ibland ska det tömmas. Då är det bara på med vadarbyxor och ner och ställa sig i avloppet. Är dom alltid "lyckliga" på sitt jobb? Och tjänar dom lika mycket som hororna?
Citera
2019-09-23, 20:44
Avslutad
Citat:
Ja jag vet att du nämnt det. Kan du inte berätta lite om vad du sett?
Jag är uppriktigt intresserad.

Nej, det dör med mig.
Citera
2019-09-23, 20:46
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ja, men jag tänker inte yngla av mig med en importerad thaifru heller om du trodde det, skulle gärna ha barn med ett svenskt surrogat, om det inte var tabu för heterosexuella män att göra det.
Jag kan göra en svensk kvinna på smällen utan att det är kärlek inblandat om det är så.
Ser dessutom inte vad jag skulle tjäna på att importera skäggbarn, de är töntiga om inte annat.
Nej, vänta, sä inget, allt det där är bara en ursäkt för att sänka den svenska befolkningen och låta araber och afrikaner ta över som den nya majoritetsbefolkningen, självklart röstar du vänster och för fortsatt mansöverskott och ett framtida muslimskt och svart eller arabiskt patriarkat.

Jag röstar på moderaterna. Eller har alltid gjort. Fram tills nu, nästa val blir det SD.
Citera
2019-09-23, 20:48
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Nej, det dör med mig.

Kan du inte bidra lite här? Här sitter många män som slåss med näbbar och klor för att befästa en uppenbart lögnaktig bild av hur fint hororna har det.
Du har chansen att göra en insats här.
Citera
2019-09-23, 20:49
Medlem
Citat:
Jag röstar på moderaterna. Eller har alltid gjort. Fram tills nu, nästa val blir det SD.
OK, då är du ju konsekvent i af, ber om ursäkt då.
Citera
2019-09-23, 20:55
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
OK, då är du ju konsekvent i af, ber om ursäkt då.

Jag ja. Jag är mycket olika saker men jag är ingen hycklare och står alltid för mina åsikter.
Tyvärr upplever jag att en del män tappar ansiktet i prostitutionsfrågan eftersom att det blir hyckleri i förhållande till deras övriga åsikter.
Citera
2019-09-23, 20:57
Medlem
Pungterings avatar
Citat:
Egentligen så är det svårt att som torsk ha en åsikt i frågan överhuvudtaget eftersom det är helt uppenbart att de som vill köpa sex tycker, tänker och agerar enbart utifrån den aspekten.
Vad som är väldigt värdefullt i debatten är män som inte köper sex och deras åsikter kring det hela. Även gemene kvinnors åsikter och de prostituerades åsikter är givetvis intressanta i frågan, kanske inte de mest militanta feministernas dock.

Ja.
Och tyvärr var det där min åsikt.
Den är väldigt oprecis och generellt väldigt ickeståndaktig.

Ett ickesvar värdigt en politiker av högsta rang, om det hade handlat om nästan vilken annan fråga som helst.
Just prostitution har ju än mer ett rätt svar än tillochmed invandringsfrågan hade.

Tyvärr är det som med så mycket annat; taget till sin spets är båda ytterligheterna enkla att försvara men leder i realiteten helt fel.
Någonstans i mitten, där allt är en enda stor röra och ens gränsdragning blir lite på måfå och svårförklarad ligger det som fungerar.
Citera
2019-09-23, 20:58
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:

Och nä givetvis tjänar varken du eller någon annan på att importera "skäggbarn". Det enda som händer här är att samhället går ner sig. Kriminalitet vi inte haft tidigare e.t.c.
Jag förstår inte riktigt vad detta har med prostitutionsfrågan att göra dock?
Citera
2019-09-23, 21:00
Medlem
Citat:
Jag ja. Jag är mycket olika saker men jag är ingen hycklare och står alltid för mina åsikter.
Tyvärr upplever jag att en del män tappar ansiktet i prostitutionsfrågan eftersom att det blir hyckleri i förhållande till deras övriga åsikter.
Min åsikt är att en kvinna får sälja sin kropp om hon vill, samtidigt tvivlar jag på att det är många kvinnor som verkligen vill det.
Har svårt att tänka mig att de vill det än annat än på grund av fattigdom eller drogmissbruk.
Men Alexander bard påstod att han sålde sin kropp för han tyckte det var kul, kanske finns kvinnor som fungerar som honom, vad vet jag?.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in