Hjälp jag dör armarna trillar snart av

satte nebido i deltamuskeln med insulinsprutor o det gick rätt smidigt hade kollat lite videos på youtube så hade rätt bra bild var jag skulle sätta injektionen men såhär 2 dagar efter är jag fortfarande öm, satte 0.2ml subkutant i magen och det är 100% smärtfritt.
Om jag går över till att helt sätta själv så kommer jag definitivt överväga subkutant över intramuskulärt, förövrigt nåt som bromsar ned hela förloppet vilket bla sänker peakvärde och även behovet av arimidex kan minska.
Prata med en amerikanare för några år sen, han fick 40% lägre peakvärde när han gick från im till subq.
Citat:
Ursprungligen postat av
FlubberBlubber
För mig har Nebido varit en jobbig berg och dalbana. Jag tror det är väldigt få som mår bra på enbart Nebido. Det verkar som att man måste ha Nebido, HCG och aromatashämmare samtidigt, samt att Nebido tas oftare än var tredje månad.
Mycket är vunnet om man skippar 4ml injektionerna och istället tar mindre injektioner oftare, bla triggas östradiol mindre vilket minskar eller helt tar bort behovet av arimidex
Citat:
Lustigt att du nämner halsbränna, för det har jag också haft problem med, och även nu när jag bara går på HCG. Jag tror det har att göra med östrogenet
För mig spelar det ingen roll, obehandlad hcg eller nebido lika djävla illa ändå :/