2019-09-23, 15:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Tanter som inte kan få uppmärksamhet sure. Men du ser inte unga och någorlunda attraktiva tjejer som reser till Afrika.

1) Jag skulle säga att majoriteten av relationerna är sexlösa. Inte så att de aldrig har sex, men två 2 gånger i månaden är inte ett aktivt sexliv. Speciellt inte om man har sex med samma person.

2) Jag har inte sett män vara hatiska, de verkar mest desperata.

1) Tror du inte att mannen skulle må bättre om tjejen som lyssnade var ung, smal, och sög av honom samtidigt?

2) Vad ska du underhålla med en fet mamma? Det är bara deprimerande.

Det är tvärtom. De flesta börjar med barn och kärlek sen inser att det suger och börjar köpa sex och en rolig bil.

Det behöver inte vara så här är några exempel,

https://www.youtube.com/watch?v=vRHCp9Wblro

https://www.youtube.com/watch?v=BBiOx3pKZAc

Nej de reser till andra länder.

Jag skulle säga att minoriteten är sexlösa.

Jag har sett många män vara hatiska.

Nej, människor väljer partner ur samma liga. Åldersmässigt osv. Till och med så tjocka väljer tjocka.

Pappan är också fet. De underhåller varandra såklart

Nej, de flesta hittar en ny partner att leva med och har barnen varannan vecka.
Citera
2019-09-23, 15:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Jag kommer att fortsätta att ställa frågan tills jag får ett svar. Ingen som motsätter sig sexköp mellan samtyckande och vuxna (som sexköpslagen är utformad) har hittills kunna besvara den.

Ok du vill ha exakt det svar du vill ha.

En avkriminaliserad reglerad sexmarknad där man får bort tunga missbruk/psykiska sjukdomar/tillstånd, sextrafficking, manipulation/bedrägeri, utblottade, osv. En bransch som drivs lika reglerad som alla andra branscher, statliga som privata.

Passade inte som svar?

Jag har för mig att du frågade mig ungefär såhär "Jenny när blev du en sån här gammal torris", (sist jag svarade).
Senast redigerad av Jenny9 2019-09-23 kl. 15:39.
Citera
2019-09-23, 15:45
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Sen har du en aning om att kvinnor faktiskt inte existerar för att tillfredsställa dig sexuellt?
Liksom inte kvinnors uppgift här i livet.
Utan deras uppgift är att se till sin egen sexualitet och enkom den nivå HGON SJÄLV vill ha, är den "acceptabla"...och inte mäns eller din.

Men nu är ju kvinnor horor som gärna tillfredsställer män sexuellt mot pengar.

Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
missbruk/psykiska sjukdomar/tillstånd, manipulation/bedrägeri, utblottade,

Snälla, projicera inte ut dina tillkortakommanden/problem på oss andra normala människor.
Citera
2019-09-23, 15:46
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Jaja du skyller ifrån dig som vanligt. Inget nytt under solen här inte...
Skyller ifrån mig?
Jag gratulerade till segern.

Det kommer säkert gå så bra...
Citera
2019-09-23, 15:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Snälla, projicera inte ut dina tillkortakommanden/problem på oss andra normala människor.

Ahh ok, ännu en barnunge som vill ha exakt det svar han själv vill ha.
Citera
2019-09-23, 15:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Skyller ifrån mig?
Jag gratulerade till segern.

Det kommer säkert gå så bra...

Tackar! Ja jag trivs faktiskt med att gå och rösta så tack till alla kvinnor och män som kämpade för det.
Citera
2019-09-23, 16:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Nu är det ju kvinnors fel att män har dålig kvinnosyn.

Håller med om detta eftersom det är mäns fel att kvinnor tycker illa om män. Svart/vitt tänkande såklart, men rent krasst är ju dåliga erfarenheter av det motsatta könet en del i det hela.

Citat:
Om du har som syfte att parasitera på en man så är det nog dumt bilda relation med en man som köper sex. Jag menar hur ska du kunna konkurrera med en ung het snygg kvinna som säljer sex per timme? Vad har du att erbjuda?

Nu för tiden har ju kvinnor egna pengar så parasiterande kan vi ta bort. Om han inte är psykopatiskt avtrubbad så föredrar han kanske någon som älskar honom och som har sex med honom gratis för att hon älskar honom.

Citat:
Människosläktet dör ut om inte män knullar kvinnor vare sig de vill eller inte.

Ja vill män återgå till att slå ihjäl varandra över kvinnor så varför inte. Vi är redan för många, speciellt män, behövs ju inte så många män för att människosläktet ska leva vidare, om man hårddrar det alltså.

Citat:
Sedan tycker jag du ska sluta omyndigförklara myndiga frivilligt sexsäljande kvinnor, varken de eller män är intresserade av dina tokiga vanföreställningar.

Du tycker vi ska lyssna på en psykopatisk känslokall människa istället?
Senast redigerad av Jenny9 2019-09-23 kl. 16:11.
Citera
2019-09-23, 16:41
Medlem
CP-Gretas avatar
Citat:
Sexköpare kan inte veta förhållandet för kivnor de ex. beställer upp på sitt rum.
bevisligen inte eftersom nu svenska män glatt köper sextraffickingoffer m.m.
och DÄRFÖR sätter vi ett förbud för att köpa sex.
Att du sen har ett antal kivnnor och män som säljer sex fullt frivilligt utan minsta tvång eller nödvändighet hör inte till saken, och de tär heller inte mot dem som denna lag riktas.

Den största marknaden av sexköpare i Sverige är INTE kivnnor som köper papperslösa pojkar...

Sen har du en aning om att kvinnor faktiskt inte existerar för att tillfredsställa dig sexuellt?
Liksom inte kvinnors uppgift här i livet.
Utan deras uppgift är att se till sin egen sexualitet och enkom den nivå HGON SJÄLV vill ha, är den "acceptabla"...och inte mäns eller din.

Vill du knulla många kvinnor eller mer än vad en flickvän eller fru vill, då får du ju göra slut med henne och sluta tvinga henne till sex hon inte är intresserad av.

Helvete vilken egoistiska svin vissa snubbar är.

På vilket sätt kommer du åt att vissa kvinnor tvingas till prostitution genom att förbjuda sexköp? Det rimliga är ju då att förbjuda all prostitution eftersom man då kan slå verksamheten som helhet. Visst skulle en liten del finnas kvar och gå under jorden, men det skulle bli mycket svårare. Sedan kommer du ju ändå inte åt alla sexköp eftersom det maskeras i dejting-appar, t. ex. genom sugarbabe-dejting. Alltså är sexköpslagen bara en sätt för feminismen att visa sitt hat mot män.

Det finns dessutom massa prostituerade kvinnor som gör incalls, dvs tar emot hemma hos sig. Alla människor kan se om motparten har sex frivilligt. Att sälja sin fitta mot betalning under viss tid är att ha sex frivilligt.

Ett förhållande funkar inte så att man bara kan se till sig själv. Ni feminister har ju blivit helt bindgalna. Ett förhållande bygger på ömsesidig respekt och kompromisser. Som signaturen Babianen skrev tidigare i tråden: Ställ dig frågan varför svenska män åker till Thailand och köper sex, men inga thailändska män åker till Sverige och köper sex. Svaret på den frågan är ganska enkelt. Thailändska män får sexuellt vad de behöver medan svenska män inte får det.

Du vill alltså inte kompromissa och göra din pojkvän lycklig, utan det är bara din (kvinnans) sexualitet och ditt behov som ska styra? Och du pratar om att män är egoistiska? Eller "snubbar" som ni feminister nedlåtande kallar oss.

Jag tycker f.ö. att Babianen har många giltiga poänger i sina inlägg, dessutom är de roliga att läsa. Svenska män bidrar ju netto till samhället och de flesta hushåll men får inte ett skit för det. Vi får försörja stats- och kommunalanställda kvinnor plus att vi får försörja alla invandrarmän som kommer hit och tar för sig.

En sak som diskuterades här tidigare var att arbetslösa män saknar attraktionsvärde, vilket du höll med Babianen om. Då undrar man ju osökt varför ni feminister är för att importera värdelösa arbetslösa män utan bildning och utbildning, bara för att bli netto-försörjda av oss vita män. Det finns ingen annan förklaring än rent hat mot oss. En observation jag gjort i den frågan, är att svenska kvinnor faktiskt verkar kunna göra ett undantag och vara tillsammans med arbetslösa negrer och t.o.m. skaffa barn med flera stycken på rad. Vilken typ av kvinnor är det? Kan jag få en beskrivning på dem. Jag antar att det enbart är djurisk attraktionskraft som styr henne. Det hade aldrig varit möjligt om inte samhället (svenska män) försörjde kvinnan genom bidragssystemet.

Du vet att många män inte kan göra slut av ekonomiska orsaker? Att dela hus och hem och tvingas ta nya lån för att köpa nytt boende för att frun inte vill ha sex är helt enkelt inte en proportionerlig åtgärd. De väljer då istället att söka sig till prostituerade för att få sina sexuella behov tillfredsställda. Ställ dig istället frågan varför kvinnan inte ska kompromissa och ge mannen rimligt med sex i förhållandet. Jag vet en kvinna som gör det. Hennes man är tandläkare och driver egen praktik som drar in storkovan. Hon å andra sidan är frivilligt arbetslös och går hemma och ojar sig över påhittade krämpor men har en dyr livsstil med resor och utekvällar i Stockholms innerstad. Hon är i alla fall så smart att hon ser till att hålla maken sexuellt tillfredsställd även fast hon själv inte vill knulla. Jag har hört via hennes väninnor att hon brukar säga: -jaha, då har man gjort sitt.
Citera
2019-09-23, 16:59
Medlem
felfoedds avatar
Citat:
men du har ingen "rättighet" till att knulla med andra människor.

Okej, härmed förbjuder jag dig att knulla med andra människor.
Citera
2019-09-23, 17:02
Medlem
felfoedds avatar
Citat:
Vi talar inte om kivnnor "som är med på det".

Inte? Jag trodde ni feminazister förespråkade totalförbud..? Eller ni vill blott förbjuda tvång? Det faller under brottsrubriceringen våldtäkt.

Kvinnor borde aldrig ha fått rösträtt.
Citera
2019-09-23, 17:17
Medlem
felfoedds avatar
Citat:
Sexköpslagen är även den en lag mot SEXKÖPARE, inte mot den säljande parten.

Just det, det är en mansförtryckande lag införd av kärringar vilka förstås inte borde tillåtas ha politiskt inflytande till att börja med.

Citat:
och ja, många av de säljande är nu offer...traffickingoffer eller barn ex är vad vi kallar offer.

Nja, de flesta är kvinnor över 18 som gör det frivilligt. Men nice try, feminazist.

Citat:
sen fy fan för ditt nick...Tycker du det är coolt på nått sätt sitta och mobba en människa som Greta Thunberg via att döpa henne till CP? Hon har aspergers, och inte cerebral pares. Idiot)

Du har rätt. Han bör genast be alla med cp om ursäkt för att ha jämfört dem med Idiot-Greta.
Citera
2019-09-23, 17:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av felfoedd
Just det, det är en mansförtryckande lag införd av kärringar vilka förstås inte borde tillåtas ha politiskt inflytande till att börja med.

Nja, de flesta är kvinnor över 18 som gör det frivilligt. Men nice try, feminazist.

Du har rätt. Han bör genast be alla med cp om ursäkt för att ha jämfört dem med Idiot-Greta.

Vi har redan diskuterat allt ovanstående (förutom Greta) tusen gånger om nu. Lagen, frivillighet.

Dags att gå vidare. Vad tror du om en avkriminaliserad reglerad sexmarknad där man får bort tunga missbruk/psykiska sjukdomar/tillstånd, sextrafficking, manipulation/bedrägeri, utblottade, osv. En bransch som drivs lika reglerad som alla andra branscher, statliga som privata?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in