Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Du verkar ha missuppfattat situationen här. Det är ju inte jag som inte accepterar läget, det är männen som jagar slitzbrudar som inte accepterar hur människor ser ut. Hur tror ni att folk såg ut innan allt smink och Quickfix-produkter uppfanns? Just det.
Och vad mer är är att det är just dessa män som inte vill acceptera hur kvinnor ser ut som har problemet, inte jag. Vad ditt problem är har jag nog snart kopplat ihop, jag förstår mer än du tror
Hm, fanns här något mer att kommentera?
Jo just det, appropå "har de det sexliv de vill ha?"
Ursäkta men vem fan har exakt det sexlivet de önskar?
1) Du menar att män inte nöjer med kvinnor som inte anstränger sig för att vara attraktiva för dem? Kvinnor nöjer sig inte heller med män som är uteliggare.
a) "Kvinnor jagar män som har en bostad och accepterar inte att män är hemlösa!"
2) Hur tror du att slitzbrudar (lol) lyckas se ut som de gör? Om du drar ner på fikat och går till gymmet två gånger i veckan kan du också se ut som en slitzbrud.
3) Jag har ingen aning för jag har aldrig använt smink. Men män är väldigt förlåtande om man bara anstränger sig lite.
4) Självklart ska män inte acceptera att vara tillsammans med kvinnor som de inte är attraherade av. Ingen hade krävt det av kvinnor.
a) Män löser det problemet genom att köpa sex. Något som kvinnor i Sverige har förbjudit dem från att göra. Det är sorgligt och patetiskt.
5) I en relation kan man ställa upp för varandra så att båda får det sex som de vill ha.
a) Om kvinnor gjorde det skulle efterfrågan på sexuella tjänster minska.