2019-09-22, 21:13
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Är inte du alldeles speciell idag?
Hur tror du att de blev ihop med dem från första början?

Varför de stannar kvar idag förstår jag inte, när staten tagit över deras roll som förste försörjare.
Det lär ju inte vara för det passionerade sexet, för det finns många fler och mer passionerade lösnummer därute.

Var målet att krossa kärnfamiljen, så har de till mer än hälften lyckats. Fruntimmer över 40 får väl skaffa katt eller ta hand om invandrargrabbar på heltid.

Så du håller med Babianen alltså? Du kunde bara skrivit det istället för massa onödiga ord som försvinner i ett virrvarrv av bitterhet.
Citera
2019-09-22, 21:15
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Jaha. Men hur bevisas detta?
Du vet ju hur det ser ut med rättssystemet i detta land.
Gör oss alla en tjänst och flytta till ett land där prostitition är tillåtet och lämna oss ifred här i vårt prostitutionslösa samhälle.

Precis som i vilken rättstat som helst. En åklagare väcker åtal, och domstolen gör en bevisvärdering. Gillar du inte en rättsstaten? Tycker du man genom godtycke och moraluppfattning ska avgöra vad som är brottsligt? I så fall är du inte demokratisk.

Jag har exakt samma rättighet som du att argumentera för förändring i prostitutionsfrågan i Sverige. Du kan flytta till Nordkorea eller Iran själv om du inte tål en fri debatt.
Citera
2019-09-22, 21:23
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Gör oss alla en tjänst och flytta till ett land där prostitition är tillåtet och lämna oss ifred här i vårt prostitutionslösa samhälle.

Tror du verkligen att Sverige är "prostitutionslöst?"
Citera
2019-09-22, 21:24
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Ja, det är som en förbannelse. Ha en fullt normal stark sexdrift men totalt sakna förmågan att attrahera kvinnor. Det gör mycket med en.

Samma här. För mig sitter det inte heller enbart i utseendet. När hororna kommer fram till mig på klubben och försöker sälja sex väljer jag de som både faller mig i smaken utseendemässigt och personlighetsmässigt. Jag föredrar sådana som är så där sprudlande, "bubbliga" personligheter, leendes, pratar med en som om man är en person och inte bara ännu en kund, som inte bara ställer 3 standardfrågor innan de frågar om man ska med upp till rummet. Den stora lyxen med att vara där är ju att jag kan välja. För en gångs skull har jag sexuell valfrihet. Något som de flesta kvinnor tar för givet att ha, men som de allra flesta män aldrig har.

Hade jag haft möjlighet att välja även annars hade jag självklart tagit fler faktorer än utseendet i beaktande. Jag kan tänka mig att sänka utseendekravet till en viss gräns, om det finns andra saker som kompenserar. Men bara till en viss gräns.

So am I. Det är en av mina bästa features, om inte den bästa. Brukade titta mig i spegeln ibland förut och tänka på vilken jävla waste detta är. Denna kuk skulle kunna göra så många kvinnor lyckliga, men ingen får uppleva det eftersom ingen ger mig chansen. Även nu efter 30 räcker det med en vindpust för att väcka den till liv. Hoppas några av hororna har uppskattat den i alla fall. Det brukar ju vara det första de kommenterar, men man vet ju inte om de verkligen menar det eller om de säger samma till alla.

Alla män (många) lyckas dock aldrig uppnå önskad nivå av utseende, karisma, intellekt och företagsamhet för att duga hur mycket de än kämpar och försöker. Varför ägna all sin tid och energi åt att försöka uppnå det för att sen om du mot förmodan lyckas ändå inte vara garanterad någonting? När det finns ett mycket enklare alternativ. Själv satsar jag på båda, man måste ju ändå göra någonting mellan bordellbesöken så under den tiden kan man ju lika gärna jobba på sig själv. Det kan ju kanske leda till i alla fall någonting med lite tur.

Ja, men så är det. Män har trots allt en till stor del visuell sexualitet. Jag tycker att jag själv är kanske en 7:a så då tycker jag att jag också ska ha en 7:a eller iaf minst en 6:a till tjej, annars får det vara. Är liksom totalt omöjligt för mig att attraheras av en 4:a. Och jag vet att 1-10 skalan inte är optimal men för enkelhetens skull använder jag den här. Jag tror ändå de flesta förstår ungefär vad allt från en 1:a till en 10:a är.

Sen sitter inte jag här och tycker att världen är skyldig mig någonting. Jag kräver inte att samhället ska förse mig med kvinnor eller horor, utan det råkar vara så att det finns snygga kvinnor som är horor som jag kan träffa när jag vill och jag kan inte annat än vara tacksam för det. Jag behöver helt enkelt inte nöja mig med någon jag inte är attraherad av. Den dagen det inte längre finns någon kvinna som erbjuder sex mot betalning så är det inte mycket annat att göra än att finna sig i det, då får man väl återgå till celibat.

Ja men det verkar ändå som att du är medveten om att det är lite självvalt också, din situation alltså.
Jag måste nog få ett grepp om vad som är vad i denna skala. Kan du ge sig exempel på nån som då är en 4:a och nån som är tex en 8:a?
Jag förstår som sagt inte tänket. Givetvis ser jag att man kan gradera människor utseendemässigt, och jag ser vilka som är objektivt snygga och inte, men det är ju fortfarande inte så att utseendet är det som drar allt mitt fokus.
Ni män är också så "himla visuella" för att ni bestämt er för att vara det. Du tror väl inte att stenåldersmännen höll på med visuella bedömningar?
Om det finns så få som är högpoängare som du med flera tycker att det finns, så fanns det antagligen ännu färre högpoängare på stenåldern. Och folk hade sex ändå. Det är ett modernt nutidstrams som media och reklam driver på.
Citera
2019-09-22, 21:25
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Du verkar ha missuppfattat situationen här. Det är ju inte jag som inte accepterar läget, det är männen som jagar slitzbrudar som inte accepterar hur människor ser ut. Hur tror ni att folk såg ut innan allt smink och Quickfix-produkter uppfanns? Just det.
Och vad mer är är att det är just dessa män som inte vill acceptera hur kvinnor ser ut som har problemet, inte jag. Vad ditt problem är har jag nog snart kopplat ihop, jag förstår mer än du tror

Hm, fanns här något mer att kommentera?
Jo just det, appropå "har de det sexliv de vill ha?"
Ursäkta men vem fan har exakt det sexlivet de önskar?

1) Du menar att män inte nöjer med kvinnor som inte anstränger sig för att vara attraktiva för dem? Kvinnor nöjer sig inte heller med män som är uteliggare.

a) "Kvinnor jagar män som har en bostad och accepterar inte att män är hemlösa!"

2) Hur tror du att slitzbrudar (lol) lyckas se ut som de gör? Om du drar ner på fikat och går till gymmet två gånger i veckan kan du också se ut som en slitzbrud.

3) Jag har ingen aning för jag har aldrig använt smink. Men män är väldigt förlåtande om man bara anstränger sig lite.

4) Självklart ska män inte acceptera att vara tillsammans med kvinnor som de inte är attraherade av. Ingen hade krävt det av kvinnor.

a) Män löser det problemet genom att köpa sex. Något som kvinnor i Sverige har förbjudit dem från att göra. Det är sorgligt och patetiskt.

5) I en relation kan man ställa upp för varandra så att båda får det sex som de vill ha.

a) Om kvinnor gjorde det skulle efterfrågan på sexuella tjänster minska.
Citera
2019-09-22, 21:27
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Tror du verkligen att Sverige är "prostitutionslöst?"

Tänk att jag tänkte samma sekund som jag postade att du skulle anmärka på detta. Så tänkte jag att jag kanske skulle förtydliga att jag menar offentligt, men nä, jag orkade inte. Och mycket riktigt, du gör en aldrig besviken i dumhet.
Citera
2019-09-22, 21:29
Medlem
felfoedds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Nej, men du hade ju kunnat svara på min. Jag frågade först.

Är du dum i huvudet på riktigt?
Citera
2019-09-22, 21:29
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Tänk att jag tänkte samma sekund som jag postade att du skulle anmärka på detta. Så tänkte jag att jag kanske skulle förtydliga att jag menar offentligt, men nä, jag orkade inte. Och mycket riktigt, du gör en aldrig besviken i dumhet.

På vilket sätt är det dumhet att påpeka att prostitutionen inte försvinner (eller ens minskar) i ett samhälle med förbud mot sexhandel? Jag anser att det är höggradigt relevant.
Citera
2019-09-22, 21:31
Medlem
felfoedds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Jo, det är ju uppenbart att vissa män anser att deras rätt att få "sätta på"

Ja, om kvinnan går med på det så är det en rättighet.
Citera
2019-09-22, 21:37
Medlem
felfoedds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AuticaMinore
Lycksökerskor är något annat då de riktar sig till särskilt välbeställda män och är mer som sugarbabies då de byter ut regelbundet sex mot ett liv i lyx. Inte jämförbart med det förenämnda.

Så det ska vara tillåtet för kvinnor att utnyttja sin sexualitet för att få pengar men inte tillåtet för män att utnyttja sina pengar för att få sex? Är det korrekt uppfattat?

Och jag som på riktigt trodde ni feminazister eftersträvade jämlikhet..

Låt oss förbjuda kvinnor från att dejta män delvis eller enbart för att dessa är ekonomiskt framgångsrika - ända tills prostitution är tillåtet. Låt oss också förbjuda kvinnor från att knulla kriminella och brevväxla med seriemördare - ända tills våldtäkt är tillåtet.

Invändningar?

MAIS OUI MADEMOISELLE POUR L'EGALITÉ!
Citera
2019-09-22, 21:43
Medlem
felfoedds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Om det nu är så populärt att åka och hora trots att man inte måste för att kunna försörja sig så borde lika många svenska kvinnor åka till Tyskland för att jobba på bordell, vilket de inte gör.

Men vem bryr sig om svenska "kvinnor" säljer sex eller ej? Tror du vi vill ha sex med män med tuttar eller? Vi tänder på KVINNOR!

Let me break it down to you.. det finns ingen större efterfrågan på feminazistiska häxor.

Dessutom är östeuropeiskor även fysiskt vackrare. Så dubbelt nej till svenskor.
Citera
2019-09-22, 21:44
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ja men det verkar ändå som att du är medveten om att det är lite självvalt också, din situation alltså.

Att inte kunna få tjejer jag är attraherad av är inte självvalt. Däremot väljer jag celibat framför tjejer jag INTE är attraherad av.

Citat:
Jag måste nog få ett grepp om vad som är vad i denna skala. Kan du ge sig exempel på nån som då är en 4:a och nån som är tex en 8:a?
Jag förstår som sagt inte tänket. Givetvis ser jag att man kan gradera människor utseendemässigt, och jag ser vilka som är objektivt snygga och inte, men det är ju fortfarande inte så att utseendet är det som drar allt mitt fokus.

Svårt att ge exempel så där.

Säg att detta är en 8:a då.
https://russian-lady.net/wp-content/uploads/2018/02/Girls-mobile-numbers-for-friendship.jpg

Och detta är en 3-4.
https://i.ytimg.com/vi/zgMc_BYrorI/maxresdefault.jpg

Citat:
Ni män är också så "himla visuella" för att ni bestämt er för att vara det. Du tror väl inte att stenåldersmännen höll på med visuella bedömningar?

Jo, jag tror absolut att stenåldersmän bedömde kvinnor visuellt. Att de var mer attraherade av vissa kvinnor än av andra. Vi har inte bestämt oss för det, det är nedärvt genom hundratusentals/miljoner år. Det vi attraheras av visuellt är egenskaper som signalerar god hälsa och fertilitet, svårare än så är det inte.

Citat:
Om det finns så få som är högpoängare som du med flera tycker att det finns, så fanns det antagligen ännu färre högpoängare på stenåldern. Och folk hade sex ändå. Det är ett modernt nutidstrams som media och reklam driver på.

Det finns hur många som helst. Jag ser nog minst 30 st per dag jag skulle vilja ligga med, baserat på utseende.
Senast redigerad av hardusettminapa 2019-09-22 kl. 21:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in