2019-09-22, 20:52
Medlem
vidrigt !!!

Hela sverige håller på att bli som sydameriga med kriminalitet och då ska propaganda tv visa att vem som helst kan ´vara kriminell - din granne - ditt barns skolfröken - din mormor - se hur goa och käcka dessa är....
Citera
2019-09-22, 20:52
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogmatix
Det där klippet var värt alla licenspengar.
Fel Wilma: "Grov stöld?"
Pojkvän: "Vad fan!? vadå?"
Leksakspolis: "Eh, förlåt"

en sån reaktion borde alla haft när de kommit xD
Citera
2019-09-22, 20:53
Medlem
DyslexiKungens avatar
Wilma du behöver inte berätta om alla inblandade säger förhörsledaren, va fan säger hon, programmet är ett skämt, det blir bara en säsong.
Citera
2019-09-22, 20:53
Medlem
swimmingpools avatar
Ganska vidrig kärring som förhörde flickan. Tänk å ha henne som svärmor.

Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Klantsnuten försöka gripa fel Wilma
Man kan undra vad fler misstag dom har gjort som har klippts bort.
Citera
2019-09-22, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Ganska vidrig kärring som förhörde flickan. Tänk å ha henne som svärmor.

ja verkligen fyfan så sjukt högfärdig
Citera
2019-09-22, 20:57
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Haha, jag undrar om hon fick en ursäkt sen, hej vi håller på att spela in en serie på SVT 👌
Citat:
Ursprungligen postat av Dogmatix
Det där klippet var värt alla licenspengar.
Fel Wilma: "Grov stöld?"
Pojkvän: "Vad fan!? vadå?"
Leksakspolis: "Eh, förlåt"
Citat:
Man kan undra vad fler misstag dom har gjort som har klipps bort.
Ärligt talat tror jag att detta med att gripa ”fel” Wilma var något som produktionen lade in med flit för att det hela inte skulle kännas för uppgjort och att snuten hela tiden tog rätt beslut. Det står ju ganska klart att snuten får en hel del extra info av produktionen som de inte skulle ha fått i en normal brottsutredning.
Citera
2019-09-22, 20:58
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
en sån reaktion borde alla haft när de kommit xD
Precis, man måste ju spela lite förvånad och nyfiken.
Citera
2019-09-22, 20:59
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ärligt talat tror jag att detta med att gripa ”fel” Wilma var något som produktionen lade in med flit för att det hela inte skulle kännas för uppgjort och att snuten hela tiden tog rätt beslut. Det står ju ganska klart att snuten får en hel del extra info av produktionen som de inte skulle ha fått i en normal brottsutredning.
Dom kanske tog med det misstagen bara för att få folk att tro att det är det enda misstag dom har gjort. Dock tror jag inte produktionen har riggat det.
Citera
2019-09-22, 21:00
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:

ja speciellt när polisen har tillgång till se vad ungarna hans heter.

sen borde de inte kunna få kolla på planeringsmötet då spelet började där.
Citera
2019-09-22, 21:01
Medlem
Citat:

Jag tror du överskattar produktionen och underskattar hur klantiga folk kan vara. Det ena utesluter inte det andra. Man kan både blanda ihop personer och ha ett bra manus.
Citera
2019-09-22, 21:01
Medlem
gayisnotokays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalamityJane
Vad tror ni om detta? Börjar 1 september

"Tio helt vanliga Askersundsbor ska planera och genomföra en spektakulär kupp. De ska stjäla 50 miljoner kronor, gömma bytet och fortsätta sina vanliga liv. Samtidigt sätter fjorton av Sveriges mest erfarna poliser igång en jakt på att hitta både pengarna och "tjuvarna". Polisstyrkan gör allt i deras makt för att försöka lösa brottet och använder samma metoder som om det hade varit en riktig brottsutredning. Är det den osannolika stöldligan eller polisen som kommer att gå segrande ur spelet? Del 1 av 8."
Låter intressant!
Citera
2019-09-22, 21:02
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Dom kanske tog med det misstagen bara för att få folk att tro att det är det enda misstag dom har gjort. Dock tror jag inte produktionen har riggat det.

nä kanske bara googlade fram vem wilma med hans efternamn.

Tjuvarna är ju sittingduck. största misstaget alla gjorde var att ha telefoner som går koppla till brottsplatsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in