2019-09-22, 00:49
Medlem
AnkeborgBombares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyllidyv
Men man drar inte och festar medans ens hus brinner.

Håller med. Men våra svenska politiker gör ju uppenbarligen det. Är du förvånad? Vem har ens förtroende för svenska överklasspolitiker idag?
Senast redigerad av AnkeborgBombare 2019-09-22 kl. 00:51.
Citera
2019-09-22, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnkeborgBombare
Är du förvånad?

Inte det minsta.
Citera
2019-09-22, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cyllidyv
Men man drar inte och festar medans ens hus brinner.
Nu brinner ju inte Sverige bara för att det förekommer spridd kriminalitet här men nog är det korkat att som folkvald ha så dåligt omdöme som Ebba Uffe och Nyamko visat upp genom att sprätta på ett PR jippo..
Citera
2019-09-22, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Min libanesiska hårfrisörska sedan 30 år tillbaka är av exakt samma åsikt. Liksom mina turkiska grannar som "invaderade" landet Sverige 1974. Ingen normal eller intelligent människa vill ha detta bajsland som Sverige har förvandlats till de senaste 10-15 åren.
Struntprat, de flesta av alla som bor i Sverige trivs bra och vet att Sverige inte är perfekt men det har det ju aldrig varit något ni i SD verkar tro.
Citera
2019-09-22, 01:15
Medlem
Netizens avatar
Jag önskar Sabuni kunde fråga Bindefeld vilka som låg bakom slavhandeln till amerika.

Sen borde Reinfeldt passa på att söka asyl i Israel när han shakar sitt negerarsel i Tel Aviv. Hans insatser för judarna saknar motstycke.
Citera
2019-09-22, 06:30
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Skulle vara intressant att veta vilka och hur många av dessa ''kändisar'' som varit ute på sociala medier och skrivit om klimatfrågor och haft åsikter om vanligt folks flygande.
Citera
2019-09-22, 06:31
Medlem
jag tror bra mycket mer att den perverse/girige Bindis inkasserat 5 mille.
(5+5 mille aer peanuts foer Illuminati) foer att mutbjuda alla dessa mer
eller mindre perversa/giriga kaendisar att i tid och otid propagera foer
Illuminatis alla PERVERSA agendor.
Citera
2019-09-22, 07:41
Medlem
irishrages avatar
Bindefeld har en agenda och inte betalar han ur egen ficka om det är någon som tror. Jag skulle gissa på att det antingen är israeliska underrättelsetjänsten som juden bindefeld arbetar för alternativt är han hårt köpt av Bonnierfamiljen. Inte en chans att den snåla juden betalar ur egen ficka. Fy!
Citera
2019-09-22, 08:29
Medlem
Varför får de flyga, när inte jag har råd att tanka bilen längre
Citera
2019-09-22, 09:38
Medlem
Oj oj, pötsligt blev denna ”nyhet” större än ”Greta på resa”. Kritiken mot festen kan till största delen enkelt summeras med två ord: israelhat och antisemitism. I ju mer förtäckta ordalag det framställs desto äckligare blir det. Här på Flashback skäms folk åtminstone inte för sig utan säger vad de tycker och erkänner öppet vilka skitiga lågvatten de rör sig i. Utanför Flashback får man höra det på annat sätt. Sak samma.
Citera
2019-09-22, 09:39
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Nu har man sovit skönt en natt, loggar in och ser att judehatet här i tråden florerar som aldrig förr.
Nu är han pervers, har inkasserat (!) 5 miljoner och är tydligen numera medlem i Illuminati

Ja, vad säger man. Allt är som det ska.
Citera
2019-09-22, 09:45
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netizen
Jag önskar Sabuni kunde fråga Bindefeld vilka som låg bakom slavhandeln till amerika.

Det verkar ha varit portugisiska och holländska köpmän som startade den atlantiska slavhandeln (läste just på om saken). Frågan är om det utgör en särdeles bra middagskonversation mellan de två, så jag hoppas hon passar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in