2019-09-21, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jkpg73
Suv misstänks vara skyttens flyktbil, mini är fyllkajans bil. Minin är av intresse för de som försöker lista ut var anstiftaren/fyllot/mytomanen Karin Lilja ligger och trycker. Det väcker också frågan om hon verkligen har körkort med sitt missbruk och ett halvdussin LOB?

Aha tack!
Citera
2019-09-21, 12:17
Medlem
Citat:
Suv misstänks vara skyttens flyktbil, mini är fyllkajans bil. Minin är av intresse för de som försöker lista ut var anstiftaren/fyllot/mytomanen Karin Lilja ligger och trycker. Det väcker också frågan om hon verkligen har körkort med sitt missbruk och ett halvdussin LOB?
Tror vi konstaterade för ett par dgr sedan att hennes körkort var indraget och återtaget av Transportstyrelsen.
Citera
2019-09-21, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Tror vi konstaterade för ett par dgr sedan att hennes körkort var indraget och återtaget av Transportstyrelsen.

Har det konstaterats?

Edit; det har spekulerats i det pga frågan väcktes om det är möjligt att dra in lappen pga upprepade fyllor, vilket det är, men är hennes säkerligen indraget?
Senast redigerad av skitkuligen 2019-09-21 kl. 12:21.
Citera
2019-09-21, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skitkuligen
Har det konstaterats?
Ja, som jag förstod det.
Citera
2019-09-21, 12:22
Medlem
80231s avatar
Åkte förbi huset på Norr Mälarstrand igår och undrade över varför man ens kan tänka sig att betala tiotals miloner för att bo i en lähenhet där. Det är som att bo granne en motorväg.

Jag tror att Henrik Lilja betalat för att döda sig själv. Killen som bevittnade allt är nog hans pojkvän.

Det är ett misslyckat suicid! Sanna mina ord.
Citera
2019-09-21, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Nej jag har pratat med henne efter att hon släpptes. Jag har skrivt om vårt samtal i tråden. Jag ringde igår för att höra om hon skulle komma på en tillställning i helgen.

Den information du bidrar med är underlaget för denna intressanta diskussion. Det innebär att det du framför är centralt för att diskussionen inte ska dö ut. Jag har lite frågor och börjar med en fråga i taget, för att det inte ska bli missförstånd eller upprepningar.

Min fråga utifrån att du skriver att du träffat KL flera gånger, är om ni pratat om diskussionen i detta forum, och om hur Expressen skrivit om ärendet?
Citera
2019-09-21, 12:28
Medlem
Citat:

Jag vet att det varit föremål för diskussion men om det bekräftats är jag osäker på. Svårt att minnas 8000 inlägg i detalj, inte blir det lättare med all desinformation som sprids av vissa som tycks anse att kvinnor alltid är offer och män alltid är svin.
Citera
2019-09-21, 12:30
Medlem
Citat:
Ja, som jag förstod det.

Nåväl, det är offentlig handling och den som är nyfiken kan kontakta Transportstyrelsen.

Det är ändå bara ett sidospår egentligen, givet att inte hennes bil har synts till framför hans port varje dag. Men det skrivs det inget om.

Annars har hennes körkort inget med bevisläget att göra.
Citera
2019-09-21, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Den information du bidrar med är underlaget för denna intressanta diskussion. Det innebär att det du framför är centralt för att diskussionen inte ska dö ut. Jag har lite frågor och börjar med en fråga i taget, för att det inte ska bli missförstånd eller upprepningar.

Min fråga utifrån att du skriver att du träffat KL flera gånger, är om ni pratat om diskussionen i detta forum, och om hur Expressen skrivit om ärendet?

Efternamn är en källa till saklig information, men man måste minnas att han/hon själv sagt sig vara partisk och vän till Karin, alltså får man förutsätta att endast det som gynnar Karin kommer fram.
Citera
2019-09-21, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skitkuligen
Nåväl, det är offentlig handling och den som är nyfiken kan kontakta Transportstyrelsen.

Det är ändå bara ett sidospår egentligen, givet att inte hennes bil har synts till framför hans port varje dag. Men det skrivs det inget om.

Annars har hennes körkort inget med bevisläget att göra.

Om hon kör utan körkort är det ytterligare en sak man kan lägga henne till last och ytterligare ett tecken på att hon anser sig stå över lagen och kunna göra som hon vill.
Citera
2019-09-21, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen

Undrar även om KL och 08 diskuterat inläggen i Blondinbella-tråden där 08 gjort ett hästjobb med att delge alla detaljer.

Citat från random inlägg:

Isabellas bröst växer i perioder och har förändrats under hennes liv. När hon var runt tolv var hon som en planka, men sedan så växte brösten snabbt för att sedan under graviditeten växa, vilket är naturligt. När hon sträcker på ryggen och axlarna så ser brösten större ut än när hon inte gör det.

Vi låter 08 golfa klart så får vi säkert svar på fler frågor sedan från en person som, enligt egna inlägg, är väldigt insatt i både Blondinbella och toppjuristens liv.
Citera
2019-09-21, 12:38
Medlem
Citat:
Efternamn är en källa till saklig information, men man måste minnas att han/hon själv sagt sig vara partisk och vän till Karin, alltså får man förutsätta att endast det som gynnar Karin kommer fram.

Saklig?
Sidospåret med Julia som ny MGM, med HOL:s nya kvinnans dotter som utpekad för hatmail mot KL:s ex, med ridklubbar, tillställningar och golfnöjen blandat om vartannat samtidigt som användaren i ett inlägg skriver att ”Henrik har dunkat på henne ordentligt”

Saklig information, my ass.

Men det är intressant att se hur Efternamn försäger sig om och om igen.
Senast redigerad av skitkuligen 2019-09-21 kl. 12:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in