2019-09-21, 10:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Foliehatten sitter extremt långt ner över öron och ögon på dig må jag säga. Det är absolut, noll, noll, noll, intet sannolikhet att Israeliska staten har pytsat in ett öre i detta. Självklart betalar han detta själv. Idiot, kan jag säga åt dig!

Israels Turistbyrå har pytsat enligt säkra källor. Återkommer med dokument!
Citera
2019-09-21, 10:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sammedborgare
Men fatta. Lööf är gravid.Hon vill inte flyga och festa p g a det. Men hon passar på att hacka på andra för att vinna politiaka poäng. Lööv älskar annars att synas och höras.

Det innebär inga hälsorisker i sig att flyga, utan flygbolagens bestämmelser beror på att det kan finnas en risk för att planet behöver landa om förlossningen sätter igång. Så långt gången är inte Lööf och man kan dricka annat än alkohol.
Citera
2019-09-21, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
Vad är det för pladder om avundsjuka? Åka på 60 års fest med en maktgalen bög och ett gäng halvkända kärringar?

Problemet är när tre folkvalda partiledare åker dit, man måste vara utvecklingsstörd om man tror att det inte handlar om politisk påverkan.

Svenska politiker borde inte sitta i fickan på globalistiska lobbyister.
Din attityd tyder också på avundsjuka.
Citera
2019-09-21, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalHandyman
Vilken politisk påverkan? Just dessa partier som partiledarna representerar är redan positivt inställda till Israel.
Det hade varit verkligen konstigt om företrädarna för de partier som anses vara demokratiska och som har mest antipatier mot israel och flest antisemiter i leden dvs v, s och mp, åkt dit .

Hmm ja vilken politisk påverkan..?? Du skrev svaret själv.

Däremot håller jag med dig om v s mp och egentligen c. Det hade varit mer förvånande ifall de hade vågat provocera sina muslimska horder.
Citera
2019-09-21, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denxdam
Det innebär inga hälsorisker i sig att flyga, utan flygbolagens bestämmelser beror på att det kan finnas en risk för att planet behöver landa om förlossningen sätter igång. Så långt gången är inte Lööf och man kan dricka annat än alkohol.
Hon har bedragit svenska folket. Varför skulle vi tro på henne?
Citera
2019-09-21, 10:09
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Israels Turistbyrå har pytsat enligt säkra källor. Återkommer med dokument!

Låt säga så här: Om en mycket rik person från Frankrike skulle meddela svenska turistmyndigheter att han planerade att genomföra en 5 dagars födelsedagsfest i Sverige för 140 personer, och hörde sig för om svenska turistmyndigheter skulle vilja vara med och samarbeta (läs: sponsra något) kring detta så vore det väldigt naturligt. Väldigt konstigt annars, skulle jag säga. Mål-landet i fråga tjänar några miljoner på detta i omsättning och arbetstillfällen.

Jag förutsätter att samma sak skulle kunna gälla Israels Turistbyrå, vilket INTE innebär att det är "Die Sluge Juden" som nästlar sig in i den allt oanade Europeiska kulturen
Citera
2019-09-21, 10:09
Medlem
Ni gnällisar kostar samhället mest i detta fallet. Nu tvingar ni fram en svindyr utredning.
Citera
2019-09-21, 10:12
Medlem
Netizens avatar
Citat:
Du skriver "för att tillskansa sig ekonomiska eller andra fördelar". Då är det väl det som ska bedömas. Har Bindan ett syfte att muta? Det lär bli svårt att påvisa på ett födelsedagskalas. Me de som är kvar hemma är ju ännu värre med sina lögner till folket.
Juden har en stiftelse för förintelsen dit festdeltagarna tydligen förväntas visa tacksamhet genom en donation. De korrupta politiker som åker till Israel är givetvis värre än de lögnare som stannar hemma. Undantaget horan Lööf.
Citera
2019-09-21, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netizen
Juden har en stiftelse för förintelsen dit festdeltagarna tydligen förväntas visa tacksamhet genom en donation. De korrupta politiker som åker till Israel är givetvis värre än de lögnare som stannar hemma. Undantaget horan Lööf.
Nu är vi överens om en sak - dvs Lööv :-)
Citera
2019-09-21, 10:17
Medlem
Citat:
Din attityd tyder också på avundsjuka.

Haha på att hänga med Ulf, Sabuni och några gamla tanter? Vara en i bindefeldts fårskock? Nej tack. Du kanske är trånar efter det?

EBT är snygg däremot. Israel var jag på semester i förra vintern ( för egna pengar då) och det var en mkt bra semester. Jag är ingen avundsjuk person men inte liknöjd heller. 😉
Citera
2019-09-21, 10:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Låt säga så här: Om en mycket rik person från Frankrike skulle meddela svenska turistmyndigheter att han planerade att genomföra en 5 dagars födelsedagsfest i Sverige för 140 personer, och hörde sig för om svenska turistmyndigheter skulle vilja vara med och samarbeta (läs: sponsra något) kring detta så vore det väldigt naturligt. Väldigt konstigt annars, skulle jag säga. Mål-landet i fråga tjänar några miljoner på detta i omsättning och arbetstillfällen.

Jag förutsätter att samma sak skulle kunna gälla Israels Turistbyrå, vilket INTE innebär att det är "Die Sluge Juden" som nästlar sig in i den allt oanade Europeiska kulturen

Lycka till med den bortförklaring. "Han kunde gjort inbrott, då kan jag med göra det".

Nä här är det en terrorstat som sponsrar svenska makthavares mat och dryck. Denna historia har allt! De måste få sparken förstås.
Citera
2019-09-21, 10:18
Medlem
Netizens avatar
Citat:
Såja var inte så avis på dem nu. Du kanske blir bjuden på kändisparty du med en vacker dag. Men en allmänt bitter jantelagsattityd tar dig inte dit.
Ja, jag hoppas verkligen jag blir bjuden på en mutresa till Israel. Få ta del av förintelselögnen och se med egna ögon hur IDF slaktar obeväpnade palestinska kvinnor. Inte för att jag älskar araber men judar är i en klass för sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in