Citat:
Ursprungligen postat av
Stallbackshjonet
Vad är det för jobb egentligen han har Bindefeldt, festfixare? Det är inget riktigt arbete, men det är en väg in i till "eliten" och makten och till förmögenhet. De flesta festföremål bör kunna hålla i sina egna event och inte anlita en myt som överfakturerar. Slug som han är juden insåg han tidigt att detta var hans väg när inget annat gick eller var för grått eller inte anstod en person som denne. Undrar om det finns någon jude i Sverige som haft ett vanligt lönejobb 7-16 fem dagar i veckan i fabriker, på kontor, i offentligt sektor långt från besluten?
Alltså oegennyttiga uppoffringar som från grunden bygger ett land.
Det här börjar anta, som tidigare sagts i tråden, en Epstein-version i svenskt format och jag har gjort en positionsändring i saken, som först inriktade sig på Expressens hantering av jippot och deras jakt på EBT, och därvidlag har inte inställningen förändrats.
Kristersson, Busch Thor och Sabuni har gjort en stor blunder som de inte kan två sina händer från. Sverige brinner och de har just komna tillbaka till sina viktiga arbeten från långa semestrar rest från Sverige för återupptagen semester med en farlig minglare vars övergripande mål är att sluta dem inom sin trollkrets för framtida förmåner.
Hej å hå!
Du har inte riktigt koll på vem han är och så skriver du ett inlägg.
Tror du han bara har ett jobb som festfixare? Han har haft annat jobb också.
Han har gjort sig pengar i sitt arbetsliv så han kan bjuda på denna resa.
Jag fattar inte alla trångsynt människor.
Låt folk festa och ha kul.
Spelar roll om det är en dag eller flera dagar. Vad har ni för problem?
Det var någon intelligent som skrev att de äventyrar rikets säkerhet genom att åka iväg några dagar tillsammans.
Herregud, tror man verkligen det ?
Om alla dör vad händer då? Ingenting mer än begravningar och nya partiledare som ska väljas fram. Sverige går inte under.
Folk är ju inte kloka.
Sedan var det någon som undrade hur de kan vara ledig en onsdag. De har väl semester som alla andra arbetande människor.
Jag fattar inte att folk ens orkar bry sig.
Ha lite kul själva och festa loss och låt andra också göra det.
Lev ett roligt liv utan att bry er så mycket om vad andra gör.