2019-09-20, 13:33
Medlem
Han är väl rädd och vågar inte ge igen
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
Av alla möjliga scenarios som jag kunde gissa på var det sista att han skulle gå till Polisen
SHITPOMFRITT !!
Citera
2019-09-20, 13:35
Medlem
Att slå nån liten stackare på kåken säger inte att du är tuff på något sätt.
Citat:
Ursprungligen postat av feliciagulbrandsen
Ja o inte bara det av alla människor så ska han gå och ta skydd av polisen när han kört kriminellt i över 20år...
Folk på kåken kmr tappa hakan.
Tror verkligen han nått botten och han insett att han ej har en chans mot dalen helt själv.
Samtidigt som han försvann så ryker brorsan...
Han är ej på god fot med sin bror heller vad rykten säger så det är alldeles för mkt tillfälligheter som hänt sedan han "försvann" och hur fan ska media veta att han nu helt plötsligt hålls gömd när det tidigare vädjade om hjälp från allmänheten då ingen samarbetade. Nu behövs det ingen hjälp från allmänheten längre nu vet de att han hålls gömd och polisen har goda utredningsmöjligheter som de sagt nu på sista.... Lamin dibba inte ens en snut gillar en golare men fan blir extra äcklad att man är stor o stark allsmäktiga Lamin som slår på folk på kåken sen när man hamnar i skiten vänder sig till samhället... All skit du gjort mot folk börjar bita dig i rumpan.. Usch
Citera
2019-09-22, 11:56
Medlem
kaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ILuuvU
Ja helt klart ingen respekt för någon som pratar med blåvit det första han gör, fittigt hur han betett sig på kåken också tydligen.

Har han flytt landet än med pungkulorna i gott skick?

Älskar hur han har en facebook, riktigt gangster...lol, vilken jävla douchebag nolla, har en mycket stark känsla att han kanske kommer få fler efter sig nu!

Har pensionärerna i Råcksta återtagit kontrollen? Har dom lyckats mobilisera sig?
Hos mig ökar istället respekten för folk om de pratar med polisen. Detsamma gäller för majoriteten av befolkningen. Vad är det för smutsiga människor helt utan moralisk kompass som tycker annorlunda?
Citera
2019-09-22, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feliciagulbrandsen
Hör o häpna!
Jag har precis fått reda på från mycket trovärdig källa att Lamin Dibba gått med på skyddat boende med hjälp att han hjälper farbror blå med info.
Alla vet att man får ej hjälp alls av polisen speciellt inte en gäng kriminell i 20års kriminellt liv förrän man hjälper polisen.
De säger själva ska vi hjälpa dig så hjälper du oss.
Han måste ha blivit riktigt illa tagen från nacka skottlossningen att han verkligen känt mitt liv är över om jag ej hjälper polisen.
Har ni märkt också att tidigare vädjade polisen om hjälp ingen pratade osv.
Nu om ni söker så står det 33åringen hålls gömd.. Tidigare stod det vägrar samarbeta med polisen....
Tror alla hans vänner tröttnat på vara måltavla med han och insett att det ej finns något att hämta med denna Gambian. Alla når botten nån gång men att självaste Lamin Dibba gjort det och allt han står för osv chockar mig ordentligt.
Finns ingen heder kvar i de kriminella usch säger jag bara!!
Källan jag fått höra av det är själv polis.
Fick höra att de sa till han att hjälper vi ej dig nu så kmr du vara död och han nappade på det...

Om du har uppfattat det som om L4min någonsin haft heder så har du uppfattat fel. Han har ju varit en simpel våldsverkare med dålig impulskontroll och som tillägg även synnerligen ointelligent.

Att han efter att varit häftig nu kanske samarbetar med polisen förvånar inte en sekund.
Citera
2019-09-23, 14:03
Medlem
Wigilantes avatar
Vem/vad är källan att han gått till snuten för hjälp?
Citera
2019-09-24, 23:22
Medlem
L.Kollbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wigilante
Vem/vad är källan att han gått till snuten för hjälp?
Källan ska vara en polis, enligt personen som skrev inlägget. Det ser ut att ha blivit ett cold case. Ndellas mördare är på fri fot och kommer att vara ute tills han grips för något annat eller mördas av någon annan.
Citera
2019-09-29, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 99-MALEXANDER
Troll. Skit snack.
På vilka grunder? Finns flera skribenter som vittnat om att negressen sålde sex redan i högstadiet.
Citera
2019-09-29, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 99-MALEXANDER
Troll. Skit snack.
Vad vet du då? Är du från Nacka?
Citera
2019-09-29, 22:48
Medlem
Enligt säker källa så sköts Lamins lillebror alex på grabbarna i dalen. Thrife och hans vänner som är backad av gibbo. Det sägs vara lamin som gav ordet att skjuta medans han satt inne. Den senaste skottlossningen i dalen. Ska finnas en tråd om det här på fb
Citera
2019-09-30, 11:34
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donjonez
Enligt säker källa så sköts Lamins lillebror alex grabbarna i dalen. Thrife och hans vänner som är backad av gibbo. Det sägs vara lamin som gav ordet att skjuta medans han satt inne. Den senaste skottlossningen i dalen. Ska finnas en tråd om det här på fb

sköts lillebrodern av Thrife? Eller sköt han på Thrife?
Citera
2019-09-30, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donjonez
Enligt säker källa så sköts Lamins lillebror alex på grabbarna i dalen. Thrife och hans vänner som är backad av gibbo. Det sägs vara lamin som gav ordet att skjuta medans han satt inne. Den senaste skottlossningen i dalen. Ska finnas en tråd om det här på fb
Tack för riktigt intressant info! Så de är alltså med största sannolikhet dalengrabbar som skjutit mot Lamin? Thrife är de han som skjöt pakistaniern?
Citera
2019-09-30, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
sköts lillebrodern av Thrife? Eller sköt han på Thrife?
de sista
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in