Citat:
Ursprungligen postat av
Adrenalina23
Jag tror att de är någon äldre som skickat snorungar att mörda honom, snorungarna kan va egentligen vilka som helst, men jag tror inte på rinkeby då de har enligt mig som sagt visat sig vara mer effektiva. Anstiftaren kan vara någon Lamin misshandlat i fängelset
Läs mina tidigare inlägg!!!
Svaret på vem som har beställt mordet heter Carl Rizk ( tidigare medlem i Choosen Ones) och sitter inne för inblandning i Spanien mordet!
Idag extremt nära kopplingar till Jeffrey Ong (Bandidos president Stockholm)
Vem som utfört skitgörat har jag ingen aning om men tydligen någon som bara lekt med vattenpistol tidigare.
Orsak: Lamin och 2 män från bröderaskapet wolfpack sköt ner Carl på öppen gata för flera år sedan. Hämden kommer alltid ofta långt senare då misstankar kan skakas av.
Lamin och Carl va medlemmar tillsammans i Choosen Ones men blev ärkefiender av någon anledning (som Lamin blir med alla kriminella)
Ni kan tacka mig sen när detta är uppklarat och löst!
Kopplingen till Bredängsnätverket är för att Roberto Roudriguez är medlem där eller var iallafall, han tillsammans med ”FA” Dibba har kopplingar till skjutningen i Nacka där en person blev träffat o ögat av alla ställen :/