Citat:
Ursprungligen postat av
hardusettminapa
Du är fortfarande kvar i att endast få gör det frivilligt. Vad grundar du det på?
Måste man vara en student som vill dryga ut studentkassan för att det ska vara ok? Är det aldrig ok om man gör det på heltid? Är det inte frivilligt då? Varför tror du att inga frivilliga arbetar på bordellerna?
Hur kan du vara övertygad om att branschen är fylld med kriminalitet och sista utvägen-val? Är det en övertygelse eller egentligen bara en gissning?
Detta är kärnan i hela resonemanget! Det är detta vi går runt och pillar på hela tiden!
Med "frivillig" menar
jag fri från tungt missbruk, inga svåra psykiska sjukdomar/tillstånd, ingen slav, inte manipulerad/inlurad, inte svältande eller helt utblottad och liknande.
Hur många gör det frivilligt? Uppriktig fråga.
Jag är helt för att tjejer/killar, kvinnor/män som tänder på att ta betalt för sex gör det. Eller vill tjäna lite snabba pengar för att köpa en prima häst eller cool motorcykel eller vad man nu drömmer om.
Om svenska folket har behov för det är jag helt för en avkriminaliserad reglerad sexmarknad som styrs som alla andra branscher.
Jag förstår att män har stort behov av att knulla precis som jag. Det är parasiterandet på andras misär som jag avskyr som synden, inte bara när det gäller detta.
Och kom nu inte med "de prostituerade vill det också". Jag vill ha siffror, helst svenska siffror. Vad thailändare och nigerianer måste göra för att äta går inte riktigt att applicera på svenska förhållanden.
Detta är inte bara riktat till dig utan till oss alla här.