Säg vad han inte gjort? När han inte stjäler sprit på systemet så brukade han springa runt och heila på stan. Sedan gick han hem och misshandlade sina föräldrar och rev hela lägenheten:
Ja det är tragiskt. Men jag har ändå en slags ömhet mot honom, trots att jag inte vet hur han är som person. Han borde få uppmuntran att ta nästa steg i livet.
Än idag går han runt med "blä-jackan" och pratar bert i alla sina videos. Tydligen har han en bimboflickvän också.
Är detta tragiskt eller är han skön?
Han verkar var en skön snubbe. Blondinen bredvid honom, är det hans flickvän? Hon pratar så konstigt, som om att hon härmar förståndshandikappade eller nått. Eller har hon någon diagnos själv? Eller så kanske hon bara fjantar sig framför kameran?
Tragiskt.
Likaså det faktum att han bor på nedre botten (frostningsfilmen från IKEA på fönstren) har tygtulpaner, nån plastväxt som hänger och stolt visar upp en tjej som verkar ha det problematiskt intellektuellt gör inte saken bättre.
Han borde ligga lite lågt istället för att försöka profitera på sån här skit.
Inte ens produktionen han försöker göra är duglig...
Men man är ju till stora delar likadan privat som den man spelar på teve, så det förvånar ju inte direkt att detta blev ödet för klimpen.
Det gick riktigt bra för en tjej i serien som kom hela vägen till Hollywood. Däremot minns jag inte hennes roll från serien men som många andra växte man upp med Bert serien och böckerna på 90-talet.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!