2019-09-20, 10:10
Medlem
Någon mer som kommer att tänka på den Israelvänlige juden Jeffrey Epsteins Lolita Express och alla "festresor" med inflyteslerika politiker?
(FB) Miljardären Jeffrey Epstein gripen (nu död) - Vilka politiska ringar på vattnet?
Citera
2019-09-20, 10:15
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spirilli
Nej. Lööf är hemma för att hon är GRAVID i 5:e månaden.
Annars hade hon troligen också åkt.

Men man kan ju alltid göra sig några poäng på att man blev hemma nu när de som åkte får kritik.

Som du ser håller jag med i att hon hade åkt dit.
Läste snabbt i aftonbladet att det var någon partistämma men det stämmer säkert det du säger , och återigen självklart hade hon åkt annars.
Citera
2019-09-20, 10:16
Medlem
Det absolut genomvidriga är att judarna i Sverige främjar multietnicitet i Sverige med alla människors lika värde som grundval medan deras ögonsten Israel (fränderna i USA är viktigare genom sin lönndörr in till Ovala rummet och övriga järngrepp på supermakten) med fart utvecklas, med Bonniers tysta gillande, till västerlandets mest effektiva apartheidland.

Är det inget för Kristersson, Sabuni och Bush Thor att fundera över?

Dubbelmoralen från Sveriges ledande propaganda- och indoktrineringsorgan förödande för svenskar (och icke-judar i Israel) är otroligt frustrerande i sin iskalla falskhet och i sin konsekvens.
Senast redigerad av Stallbackshjonet 2019-09-20 kl. 10:24.
Citera
2019-09-20, 10:25
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Har jag skrivit att jag tror det ??

Och i det andra håller du skriver håller jag med dig så förstår inte vad du "ger " dig på mig för.

Återigen bryr jag mig inte att resan är betald och till vem dom far men att åka på en resa mitt i en migration/våld kris dom påstår sig vilja lösa samt ska ha samtal med / om visar ju hur mkt dom bryr sig och moralen.
Nej, jag frågade dig om du gör det. Eftersom du verkar så upprörd över att de reser iväg ett par dagar.
Citera
2019-09-20, 10:31
Medlem
Bengt-Bedrups-hatts avatar
5000 spänn per natt på hotellet tror jag inte på.
Kommer man dragande med 150 gäster under lågsäsong får man garanterat ett helt annat pris. Upp till 50% rabatt är fullt möjligt.

Sen vet vi ju inte hur inbjudan ser ut. Bindefeld är ju rimligen proffs och väl påläst när det gäller inbjudningar till evenemang och vad som kan riskera att betraktas som mutor. Han har ju försörjt sig på inbjudningar i årtionden. Det är ju inte helt otänkbart att den inbjudna personen anmodas att betala en slant för att få deltaga på jippot.

Bindefeld om nån har ju självfallet alla kontakter som krävs för att få restaurangbesök och sidoarrangemangen till extremt bra priser. Om jag förstått rätt har han en flott lägenhet i Tel Aviv sen länge, känner garanterat rätt personer.

Han får nog iland detta för runt 1,5 miljoner kronor skulle jag tippa.
Citera
2019-09-20, 10:35
Medlem
mjohan84s avatar
Så löjligt att ens prata om detta.
Hade de åkt till Dubai så hade ingen sagt något...

Nu åkte man till Israel vilket är det land som vänstern hatar allra mest

Hade någon rik kommunist bjudit folk till typ Kuba så hade ingen sagt något
Citera
2019-09-20, 10:37
Medlem
Mmm att judar har en massa makt och styr över huvudet på folkvalda politiker är såklart en antisemitisk myt....

Det är för fan helt sanslöst. Vem betalar egentligen denna mut/lobbyresa?

Globalisterna ska ta sina små marionetter i örat så att massinvandringen kan fortsätta.

De är så trygga att de kör sånna här påverkansgrejer helt öppet.

En svensk miniepstein.
Senast redigerad av Julskinkato 2019-09-20 kl. 10:43.
Citera
2019-09-20, 10:52
Medlem
Le-Hericons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barbequeken
https://www.friatider.se/partiledarna-flyger-till-israel-f-r-att-festa

"En uppvisning i omdömeslöshet" (?)

https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/awL8wL/en-uppvisning-i-omdomesloshet

- Ebba Bush Thor
- Nyamko Sabuni
- Ulf Kristersson

Om jag förstått det rätt så har dessa partiledare blivit bjuden på resan av Bindefeld. Jag vet ju vad jag själv tycker. Men jag lämnar över frågan till Flashback.

Vad tycker ni om detta?

Omdömeslöst?

Kommer det påverka KD, L och M i kommande opinionsmätningar?
Så jäkla löjligt och avundsjukt bara. Om de nu blir BJUDNA på fest av en ICKE-lobbyist, vafan är problemet?!?

Trams.
Citera
2019-09-20, 10:55
Medlem
Chefsåklagaren säger att det inte finns något konkret påstående om brott och de har inget konkret att gå på. Det krävs att det finns ett tjänstesamband för att det ska vara muta.
Uppblåst skithistoria av Exp/AB.
Citera
2019-09-20, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av u99HSHH
Uppblåst skithistoria av Exp/AB.

Det är dubbelspelet hos Expressen som är en spypåse. Tabloidhelvetet öser skit över Ebba samtidigt som ägarna är superglada att hon åker till Israel.
Någon Ebba skall vi inte ha i Sverige enligt C J Bonnier men för Israel är hon en tillgång.
Det går inte att förklara i ord hur drakoniskt detta är.

Aftonbladet öser också på och tackar och ta emot men det är väntat. En tidig julklapp för Löfven.
Citera
2019-09-20, 11:20
Medlem
RonnyKålmans avatar
Ni som påstår att denna resa inte komme ha nån inverkan på politiken kan ställa er frågan:

Vad händer när det är dags att rösta om utrikespolitiska frågor rörande Israel? Tror ni att denna resa inte kommer att påverka tankesättet en smula? En liten gnutta ens?

Jag är övertygad om att det just är detta som kommer ske.
Partiledarna kommer känna sig "tvugna" att rösta "rätt" om vissa saker, eftersom de nu kommer stå på sin bästa kompis sida.

Hur svårt ska det vara att förstå.
Hela jippot är en politisk framtida påtryckning, och våra politiker är inte ens medvetna om det, än.
Citera
2019-09-20, 11:21
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Är det ännu fastslått om politikerna på denna korrupta resa har tagit ledigt för denna, eller är de officiellt i tjänst? Hur mycket pengar har Bindefeldt, egentligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in