2019-09-20, 09:06
Medlem
Alla som klagara är bara avundsjuka att de inte blev bjudna.
Citera
2019-09-20, 09:23
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Tror du de löser de här problemen över en natt eller? Hade de brytt sig från första början så hade vi inte nästan haft fler invandrare än svenskar i Sverige just nu.

Har jag skrivit att jag tror det ??

Och i det andra håller du skriver håller jag med dig så förstår inte vad du "ger " dig på mig för.

Återigen bryr jag mig inte att resan är betald och till vem dom far men att åka på en resa mitt i en migration/våld kris dom påstår sig vilja lösa samt ska ha samtal med / om visar ju hur mkt dom bryr sig och moralen.
Citera
2019-09-20, 09:23
Medlem
Sverige är nog de mest korrupta landet.
Citera
2019-09-20, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PippiDreng
Hörde på nyheterna i radio att Ulf Kristiansson hade betalat resan ur egen ficka.

Exakt vad betalar han? Hotellnatt för 5 000 kr och mat/dryck underhållning mm. En flygbiljett kostar några tusen.

Betalar Uffe själv de 30-40 tusen som hela kalaset kostar med skattade pengar?
Citera
2019-09-20, 09:28
Medlem
Politikerna som följer med kan passa på att lära sig hur man håller araber på mattan. För det måste nog tom alla antisemiter i tråden erkänna att det är Israel väldigt bra på. Och den kunskapen behövs i Sverige numera.
Citera
2019-09-20, 09:31
Medlem
Den här resan är det bästa som kunnat ske för den svenska politiken. För den som inte förstått så är det så att Kristersson, Busch-Thor och Sabuni nu har ett ypperligt tillfälle att prata ihop sig om den framtida politiken och nästa val. Tillsammans med SD kommer dom att få majoritet och kan på så sätt få bort S och MP från makten. Vad C gör spelar ingen större roll, men när dom inser fakta går dom nog tillbaka till alliansen igen.
Citera
2019-09-20, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaReri182
Den här resan är det bästa som kunnat ske för den svenska politiken. För den som inte förstått så är det så att Kristersson, Busch-Thor och Sabuni nu har ett ypperligt tillfälle att prata ihop sig om den framtida politiken och nästa val. Tillsammans med SD kommer dom att få majoritet och kan på så sätt få bort S och MP från makten. Vad C gör spelar ingen större roll, men när dom inser fakta går dom nog tillbaka till alliansen igen.
Ja,precis, fyllesnack leder ofta till bra lösningar på svåra politiska problem..
Citera
2019-09-20, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ottokar
Exakt vad betalar han? Hotellnatt för 5 000 kr och mat/dryck underhållning mm. En flygbiljett kostar några tusen.

Han betalade bara för flygresan ner (inkl för frun) han var tvungen att jobba på onsdagen.
Bindan har självklart blivit sponsrad av israeliska staten och turistrådet. Nu vill alla semestra i Tel Aviv... det är så det är tänkt.
Bindan har alltid ”bjudit” på spektakulära fester när han fyller jämt. Det började med en 30-årsfest då gästerna ombads betala in pengar på hans konto istället för blommor och presenter. Han önskade sig e Merca cab som han också hade råd med då. (Info från gäster på den festen.)
Citera
2019-09-20, 09:43
Medlem
Landsförrädarna är och får direktiv i hur man förhåller sig till kalergiplanen av sina nya herrar.

Usch!
Citera
2019-09-20, 09:51
Medlem
spirillis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Ja,hade hon inte haft partistämma eller vad det var så hade hon hoppat på resan.Det är ENDA orsaken hon inte drog iväg.
Hon försöker ta några godhetspoäng .
Mig och andra smarta lurar hon inte.

Vilka politiker vi har.......

Nej. Lööf är hemma för att hon är GRAVID i 5:e månaden.
Annars hade hon troligen också åkt.

Men man kan ju alltid göra sig några poäng på att man blev hemma nu när de som åkte får kritik.
Citera
2019-09-20, 09:53
Medlem
Verkisto2s avatar
Citat:
Jo det är märkligt. Några av Sveriges mest upptagna människor tar sig tid att åka till Israel under 5 dagar för att fira en galafixare. Nästa en hel arbetsvecka går åt.

När ska de fixa problemen med menaiternas våld på gator och torg?

Jag trodde de arbetade intensivt med att hitta lösningar på den skenande kriminaliteten. Sprängningar, skjutningar osv. Trodde de satt i möten 12 timmar per dag och diskuterade med forskare, experter, polisen, folk inom rättsväsendet, kriminologer, osv. Men de har tydligen tid att flyga till Israel för att partaja i flera dagar.

Tycker vi, svenska folket, ska kräva att de drogtestas när de är hemma i Sverige om några dar.
Citera
2019-09-20, 10:02
Medlem
PippiDrengs avatar
Citat:

Det nämndes inget om. Tror det var UKs presstalesman som radion hade pratat med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in