2019-09-20, 06:05
Medlem
tegelpanna123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Hade dessa 3 partiledare åkt när dom är ledig från riksdagen så hade ingen brytt sig.

Jag skiter fullkomligt i att dom blir bjudna och av vem.
Det är att dom åker när dom skulle jobbat i riksdagen och när Sverige har enorma akuta problem.

Det visar ju moralen och hur mycket dom bryr sig.

Jag blir spyfärdig på att Annie går ut i pressen och prioriterar gängvåldssnack istället för att åka på kalaset.. DET ÄR DITT FÖRBANNADE FEL, din jävla orm!
Det var tydligen just de här tre dagarna som skutan skulle vändas? Undrar vilka som bryr sig minst..
Citera
2019-09-20, 06:16
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tegelpanna123
Jag blir spyfärdig på att Annie går ut i pressen och prioriterar gängvåldssnack istället för att åka på kalaset.. DET ÄR DITT FÖRBANNADE FEL, din jävla orm!
Det var tydligen just de här tre dagarna som skutan skulle vändas? Undrar vilka som bryr sig minst..

Ja,hade hon inte haft partistämma eller vad det var så hade hon hoppat på resan.Det är ENDA orsaken hon inte drog iväg.
Hon försöker ta några godhetspoäng .
Mig och andra smarta lurar hon inte.

Vilka politiker vi har.......
Citera
2019-09-20, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tegelpanna123
Vad fan är problemet här? Får inte karln bjuda vem han vill på sin 60-årsfest? Det här jävla landet alltså.. Magdalena A. Tyckte Ebba skulle vara hemma och kommentera deras värdelösa budget istället..

Stor avundsjuka, MB har många kompisar, kompisar av olika anledningar och MBs företag använder nog det här som reklam.
Själv skulle jag vara glad om en enda människa kom ihåg min födelsedag.

En stor grej är vad tusan tänkte dom med at frakta alla dessa i samma plan?
Dom åkte väl i samma plan eller var det en biljett och åk när du vill????
När jag har organiserat större företags tjänsteresor til tex möte i anna del av världen så har jag set till at dom INTE åkte med samma plan ur säkerhetsrisk, förlora ett företags hela styrelse och viktiga nyckeplersoner.
Citera
2019-09-20, 08:08
Avslutad
Riksdagen hinner knappt öppna innan politikerna drar iväg på betald semester igen. 😮🔫
Citera
2019-09-20, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
Den dumma djävla svenska grisen.
Det hade väl inte spelat roll om så en Colombiansk Kokkabaron bjudit till då gratis är gott!
Man ska skilja på det privata och i yrket!
Javisst yrket som politiker kastade grispacket snabbt överbord och tog bäring Tel Aviv.

Det är detta som Bindefeldt med flera kan så väl att hur djävla stort som röven exponeras medan att trynet är upptaget med att slafsa i sig. Finns mycket gott att dra ur sådana sammanhang, både att tala och hålla tyst betalar sig bra.

Lööf är en våra skarpaste politiker, i klass med Margret Tatcher, en klass som Bindefeldt och andra krämare endast kan närma sig på knä med huvudet nedböjt typ "vacker tass".

Lööf är ytlig och rätt korkad.

Men framför allt är hon gravid i 5 månaden. Det är därför hon inte åker.
Citera
2019-09-20, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Riksdagen hinner knappt öppna innan politikerna drar iväg på betald semester igen. 😮🔫

Jo det är märkligt. Några av Sveriges mest upptagna människor tar sig tid att åka till Israel under 5 dagar för att fira en galafixare. Nästa en hel arbetsvecka går åt.

När ska de fixa problemen med menaiternas våld på gator och torg?
Citera
2019-09-20, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonn
M, KD och L är redan positiva till Israel, precis som SD.
Israel är lierade med vita "högerpopulister" i Europa, USA och Brasilien.
Orban, Trump, Bolsonaro, Salvini och Boris Johnson är allierade med Netanyahu.

Det ni Stormfront-pajaser inte verkar känna till är att de rasblandningsförespråkande kommunistjudarna inte är samma typer som är emot negrer och muslimer i Israel. Kommunistjudarna vill även "blanda opp" judarna och är väldigt aktiva inom BDS-rörelsen och Ship To Gaza.

Resan/festen handlar troligtvis om att förstärka bandet till svenska högern och förbättra relationen med Sverige nu när Wallström avgått.

De spelar båda sidor och det har de i princip alltid gjort. Det är en av anledningarna till den enorma framgången. Men det är naturligtvis bara de som sitter i den absoluta toppen på pyramiden som har hela bilden.
Citera
2019-09-20, 08:30
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Hade dessa 3 partiledare åkt när dom är ledig från riksdagen så hade ingen brytt sig.

Jag skiter fullkomligt i att dom blir bjudna och av vem.
Det är att dom åker när dom skulle jobbat i riksdagen och när Sverige har enorma akuta problem.

Det visar ju moralen och hur mycket dom bryr sig.
Tror du de löser de här problemen över en natt eller? Hade de brytt sig från första början så hade vi inte nästan haft fler invandrare än svenskar i Sverige just nu.
Citera
2019-09-20, 08:32
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Bara hotellkostnaderna som Bindefeldt "bjuder" på uppgår till nära tre miljoner.

Inte fan betalar han detta ur egen ficka, han är självklart sponsrad av någon med en agenda. Vem?

Garanterat han har sponsorer. Säkert finns det även med duktiga lobbyister som tänker passa på att smida med politikerna fyller sig med sprit.
Men annars är det inga problem för honom att slanta en 3-4 miljoner för ett party.
Går säkert på något företagskonto.
Citera
2019-09-20, 08:56
Medlem
tjallepetters avatar
En bög festfixare bjuder halva etablissemanget till en ockupationsmakt på en dekadent födelsedagsfest. Detta samtidigt som Sverige havererar och palestinier blir slaktade runt hörnet.

Världen är upp och ner.
Citera
2019-09-20, 08:56
Medlem
PippiDrengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Bara hotellkostnaderna som Bindefeldt "bjuder" på uppgår till nära tre miljoner.

Inte fan betalar han detta ur egen ficka, han är självklart sponsrad av någon med en agenda. Vem?

Hörde på nyheterna i radio att Ulf Kristiansson hade betalat resan ur egen ficka.
Citera
2019-09-20, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
De spelar båda sidor och det har de i princip alltid gjort. Det är en av anledningarna till den enorma framgången. Men det är naturligtvis bara de som sitter i den absoluta toppen på pyramiden som har hela bilden.

Zionistjudar vill givetvis judens bästa och ingen annans. En goy är en goy. Men nu när de fått sin Israel så har kommunism och vänsterliberalism enbart varit av skada för dem. Man har inte kunnat antisemitstämpla vänstern på samma sätt som man effektivt gjort mot högern. Deras fiender i PFLP var marxistleninister. Det är vänstern i Sverige som är Israelfientliga och högern som är Israelvänliga. Och det är invandrarna som ökar vänsterns inflytande.
Zionister i Israel oroar sig inte längre över ökad ungersk eller polsk nationalism eftersom de bor inte där längre. Muslimer i västländer är dessutom mycket mer våldsamma och öppna med deras hat mot judar än de inhemska nationalisterna. I vilka städer i Sverige, Tyskland, England eller Frankrike har judar drivits ut av vita nationalister de senaste åren?
Svar: inga. I Malmö, Cologne, Birmingham och Parisförorterna finns det andra typer som fått judar att lämna eller dölja bakgrunden.

Jag tror inte att zionisterna gråter över att goyländer invaderas av muslimer, men det är samtidigt knappast nåt som de ligger bakom.
Kommunistjudarna har däremot spelat en stor roll. Jag ser dock inget hyckleri för att kommunistjudarna själva bevisligen är rätt flitiga rasblandare och förrädiska mot deras egna folkgrupp, precis som kommunistsvenskar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in