Citat:
Bästa @Cloudedcrystalbeam
Det var i svunnen tid och gällande en Onsdags-kväll som Lena Wesström träffade sin förtrogna vän, detta skedde då vid det aktuella tillfället inom henne's vän's bostad, dom hade tillsammans suttit i vännen's finrum, och vännen hade bjudit Lena på en kopp te och smörgås, men Lena hade just den kvällen svårt med sin aptit. Samtalet mellan Lena och ifrågavarande's vän handlade om Lena's problem som plötsligt då hade uppstått, Lena Wesström var en person som inte pratade med vem som helst när det uppstod problem, och hon var dessutom mycket bra på att hålla masken utåt sett, egendomligt nog ägde detta mötet rum mellan Lena och henne's vän under Onsdags-kvällen den 2 Maj år 2018, och bara 12 dagar därefter hade Lena Wesström under nattetid försvunnit från sin bostadsrätt,
Till observandum, personen har inte berättat någonting för polisen om detta enligt ovan skrivet och jag hoppas att du förstår anledningen till varför ?
Mvh @JokerMannen
Det var i svunnen tid och gällande en Onsdags-kväll som Lena Wesström träffade sin förtrogna vän, detta skedde då vid det aktuella tillfället inom henne's vän's bostad, dom hade tillsammans suttit i vännen's finrum, och vännen hade bjudit Lena på en kopp te och smörgås, men Lena hade just den kvällen svårt med sin aptit. Samtalet mellan Lena och ifrågavarande's vän handlade om Lena's problem som plötsligt då hade uppstått, Lena Wesström var en person som inte pratade med vem som helst när det uppstod problem, och hon var dessutom mycket bra på att hålla masken utåt sett, egendomligt nog ägde detta mötet rum mellan Lena och henne's vän under Onsdags-kvällen den 2 Maj år 2018, och bara 12 dagar därefter hade Lena Wesström under nattetid försvunnit från sin bostadsrätt,
Till observandum, personen har inte berättat någonting för polisen om detta enligt ovan skrivet och jag hoppas att du förstår anledningen till varför ?
Mvh @JokerMannen
Den 2 maj 2018 var LW och HD på event:
LW: ”02 May 18
Tar det lugnt hemma efter jobb och skola och ska precis börja med maten när ögat faller på kalendern. EVENT!!! Frågar om knatten vill hänga med, men han är upptagen med kompisar i sitt TV-spel och vinkar iväg mig. Det har börjat redan, men med tre minuter till GZ hinner jag ändå med marginal dit innan det är slut.
Möter EO i tjusig cape och får mig en trevlig pratstund i solen med några vänner innan det är dags att cykla hem igen och ta tag i den där maten. Tack för eventet!”
HD: ”02 May 18
Solen tittar fram efter jobbet och jag och äldsta dottern sticker ut och springer direkt efter att jag kommit hem. Hinner precis hem för att ta på mig lite varmare kläder innan det är dags att hoppa upp på cykeln och ge mig av mot eventet. När jag kommer fram är det familjär stämning och det blir stort kramkalas. Små pratar om stort och smått innan det är dags att åka hemåt. Väl hemma står kvällsmaten på bordet och det är bara att sätta sig och njuta. Tack karjir för ett mysigt event och jag gillade lilla HP som gömde sig i din ficka.”
LWs foton:https://s3.amazonaws.com/gs-geo-images/8b2435fc-2aab-4382-8833-877d8bd85e8d_l.jpg
https://s3.amazonaws.com/gs-geo-images/a6fb73a5-181a-4229-b13e-7bc683f9d791_l.jpg
Hon verkar inte haft några problem
med aptiten.
Senast redigerad av gloriouslife 2019-09-20 kl. 04:23.
Senast redigerad av gloriouslife 2019-09-20 kl. 04:23.