2019-09-20, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avd.9
Märkligt då att hon rusade tillbaka till sin baneman 5 minuter efter att Lena dött.
Jättelycklig.
Varför ville hon det, hon hade ju äntligen kommit ifrån denna hemska man och startat ett eget liv.
Nejdå, glada glada i hågen levde dom lyckliga igen, när "problemet" var borta.
Märkligt va.?

Jo, men det vet du väl. Det är ju bara teater alltihopa. Du förstår att de är mäster-manipulatörer. Trots det, är det tydligen aldrig någon som tror på dem, för så dumma är faktiskt inte folk. Iaf inte grannar eller polisen.
Citera
2019-09-20, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodTanke
Vi visste inget om deras affär förrän skilsmässan. Att man cachar ihop är inget konstigt.
Det sexuella var ju ett resultat av HD:s sjukdom. Sex är en stark drivkraft, speciellt för män, så att det skedde är ju inte så konstigt.

BS. Finns inget vetenskapligt stöd för det. Alls. Förstår dock att myten omhuldas.
Citera
2019-09-20, 00:18
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siix
Jo, men det vet du väl. Det är ju bara teater alltihopa. Du förstår att de är mäster-manipulatörer. Trots det, är det tydligen aldrig någon som tror på dem, för så dumma är faktiskt inte folk. Iaf inte grannar eller polisen.
Vilka är de här mäster-manipulatörerna menar du, och på vilket sätt försöker de manipulera? Gör gärna ett längre och mer genomtänkt inlägg så kanske det går att förstå vad du vill säga.
Senast redigerad av Draifos 2019-09-20 kl. 00:22.
Citera
2019-09-20, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
BS. Finns inget vetenskapligt stöd för det. Alls. Förstår dock att myten omhuldas.

Ja, den där skulle jag också vilja syna..
Citera
2019-09-20, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draifos
Vilka är mäster-manipulatörer menar du, och vem eller vilka blir manipulerade? Gör gärna ett längre och mer genomtänkt inlägg så att det går att förstå vad du vill säga.

Du menar en sammanfattning av mina frågor och svar till andra skribenter? Nej det tror jag inte. Om du scrollar inläggen, så tror jag att även du får en förståelse och ett sammanhang.
Citera
2019-09-20, 00:31
Medlem
[quote=Siix|68753550]Ja, jag lutar mer åt det, än att hon var så förtryckt att hon inte vågade skilja sig, men att hon plötsligt klarade det, bara för att hon fick en ”scapegoat” i Pastor Lena.[/QUOTE
Jag tror alla här uppfattat att jag vinklat personerna i dramat från olika håll mest hela tiden, så ska du va fånig så behåll det för dig själv!
Citera
2019-09-20, 00:39
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Du menar en sammanfattning av mina frågor och svar till andra skribenter? Nej det tror jag inte. Om du scrollar inläggen, så tror jag att även du får en förståelse och ett sammanhang.
Ok, då får jag väl gissa vad du försökte säga. Jag tror att du med "mäster-manipulatörerna" syftade på SD och LW, men att du sedan allteftersom diskussionen fortskred insåg att det egentligen var åklagaren och rådmannen du hade låtit dig manipuleras av. Och att du sedan av prestigeskäl inte ville medge att du hade hamnat snett här. Korrekt?
Citera
2019-09-20, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avd.9
Märkligt då att hon rusade tillbaka till sin baneman 5 minuter efter att Lena dött.
Jättelycklig.
Varför ville hon det, hon hade ju äntligen kommit ifrån denna hemska man och startat ett eget liv.
Nejdå, glada i hågen levde dom lyckliga igen, när "problemet" var borta.
Märkligt va.?

Men om hon vet att det är SD som är GM för att hon var där, men var helt ovetandes om vad som skulle hända, tror du hon vågar berätta då?
Ovh hur normal är en mamma som skulle bli kär på nytt i en som precis mördat mitt framför ögonen på henne? Jo men hon kanske tycker det är upphetsande, mycket troligt jojomenvisst 👍
Det borde snarare spelas upp som en skräckfilm om och om igen om hon var med, inte sant?
Så du menar att både SD och HD är två kompletta idioter och helt iskalla?
Visst allt är ju möjligt förstås... 🧐
Citera
2019-09-20, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 314Pi
Näää!! Han ville helt enkelt undvika att ta upp kontakten. Relationer som är över mår bäst av att kylas ner.

Varför har han inte tillämpat det hela tiden sedan anmälningarna?
Citera
2019-09-20, 00:49
Medlem
Citat:
De som blir manipulerade är de som är känslomässigt involverade med en manipulatör...du tror väl inte att polis och grannar är det? 😂
Citera
2019-09-20, 02:36
Medlem
gloriouslifes avatar
” Ursprungligen postat av JokerMannen
Bäste @OzzieTheOwl

Våran långa och förtroliga PM-kontakt borde ha talat sitt klarspråk för dig i detta fallet, detta efter som du vet vem jag är och vad jag gör. Vad jag kan deklarera är följande sagt, vilket du redan för länge sedan fått till dig är, att jag har under en längre tid fått träffa två olika personer och oberoende av varandra, bägge personerna kände Lena Wesström mycket väl, var av den ena personen Lena Wesström hade anförtrott sig på djupet åt, som du vet sedan tidigare, så kände jag personligen Lena Wesstöm, observera som en vän.

Speciellt en av dessa två personerna känner även HD👤 sedan mycket långt tillbaka i tiden, det var först efter några samtal som jag kunde skapa ett förtroende med personen, och det var inom detta skedet som jag började att få till mig både det ena och det andra, både gällande Lena Wesström, så som HD👤

Den ena av dessa personerna berättade bland annat om en liten sällskaps-fest och där HD👤 plötsligt hade fått ett vredesutbrott på grund av en omständighet som då hade uppstått och tagit en tallrik och slagit en person i skallen med så att tallriken hade gått i småflisor, en kort stund därefter hade HD👤 lämnat platsen i ren ilska. Som jag tidigare hade deklarerat i ett av mina skrivna inlägg, så kan alltså HD👤 uppvisa ett mycket aggressivt beteende om man tar henne, på ett för henne felaktigt sätt.

Till observandum, vad anbelangar en av dessa två personerna, oberoende av varandra, så var det just en av dessa som Lena Wesström en kväll i förtroende hade vänt sig till och berättat följande enligt citat: / "Nu har det verkligen skurit sig rejält mellan mig och SD👤"

Till nytt observandum, enligt personen's eget citat: / "Det syntes inte bara tydligt i Lena's ansikte, henne's röst var skev av inre rädsla.

Mvh/ @JokerMannen”

Var det SD som fick tallriken i huvudet?
Det hade han säkert förtjänat i så fall.

Så det är alltså någon av dessa två
kontakter du har som har gett dig LWs
dagböcker? Borde inte polisen få dem
istället?
Citera
2019-09-20, 03:01
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Bästa @Cloudedcrystalbeam

Det var i svunnen tid och gällande en Onsdags-kväll som Lena Wesström träffade sin förtrogna vän, detta skedde då vid det aktuella tillfället inom henne's vän's bostad, dom hade tillsammans suttit i vännen's finrum, och vännen hade bjudit Lena på en kopp te och smörgås, men Lena hade just den kvällen svårt med sin aptit. Samtalet mellan Lena och ifrågavarande's vän handlade om Lena's problem som plötsligt då hade uppstått, Lena Wesström var en person som inte pratade med vem som helst när det uppstod problem, och hon var dessutom mycket bra på att hålla masken utåt sett, egendomligt nog ägde detta mötet rum mellan Lena och henne's vän under Onsdags-kvällen den 2 Maj år 2018, och bara 12 dagar därefter hade Lena Wesström under nattetid försvunnit från sin bostadsrätt,

Till observandum, personen har inte berättat någonting för polisen om detta enligt ovan skrivet och jag hoppas att du förstår anledningen till varför ?

Mvh @JokerMannen

Det fetade: jag förstår inte anledningen.
Kan du berätta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in