2019-09-19, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaChief
Gemensam röd tråd. Invandrare och islam.

Klart att svenskar är trötta på dessa. De tror att de kan förolämpa svenskar, kasta stenar, prata om att de tror mer på sharialagar än svensk lag.

Ansvarig för fiaskot är politiker.
De är ansvariga för den polarisering som sker, de har själv skapat sina motståndare. Vanliga svenskar som de kallar för rasister.

Hand i hand med MSM. Ibland undrar jag om det inte mer är MSM som är ansvariga hand i hand med polikerna.

"Tyvärr" så var det väl bara utrustning finansierad genom stöld via skattesedeln som drabbades.
Citera
2019-09-19, 19:18
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marknadsassistent
Hoppsan, Va.fn har ni för politiker i Uppsala ?
Att familjen Ullenhag kommer från Uppsala borde ge dig en liten vink....

Staden är på väg att bli nästa Malmö.
Citera
2019-09-19, 19:18
Moderator
Tystnads avatar
Förvånad att dom inte mörkade detta PK folket på SVT.

Karma kanske!

Deras tröga vänsterskallar kanske fattar nu att islam och unga arab män ÄR ett problem.
Citera
2019-09-19, 19:26
Medlem
Hemi57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marknadsassistent
Hoppsan, Va.fn har ni för politiker i Uppsala ?
Ja...man blir gråtfärdig..(S) sa i en imtervju på SVT att -" Vi tar inte ställning för vad det är för byggnad, och vad den kommer användas till, det är precis som Coop eller ICA, vi bryr oss inte om verksamheten".
Citera
2019-09-19, 19:30
Avstängd
Glossuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tystnad

Karma kanske!

Deras tröga vänsterskallar kanske fattar nu att islam och unga arab män ÄR ett problem.

Jag är helt övertygad om att kulturmarxister hellre ser landet gå under än att tillkännager att SD har haft rätt i sak under tio år.
Prestigen har varit en bidragande orsak till att vi har "berikats" med en förödande klankultur.
Citera
2019-09-19, 19:31
Medlem
Citat:

Karma kanske!

Du underskattar tron på "socioekonomiska orsaker" nu tror jag inte att de som hävdar tror på det själva, men de har målat in dig i ett hörn i den frågan och "måste" köra på.
Citera
2019-09-19, 19:38
Avstängd
Glossuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glossus
Jag är helt övertygad om att kulturmarxister hellre ser landet gå under än att tillkännager att SD har haft rätt i sak under tio år.
Prestigen har varit en bidragande orsak till att vi har "berikats" med en förödande klankultur.

Här ser vi vad PM Nilsson tyckte redan 2007.

https://www.expressen.se/ledare/pm-n...ppblast-spoke/
Citera
2019-09-19, 19:42
Medlem
BoulevardAlrunas avatar
Har hört folk säga att det är vi svenskars fel att blattarna kastar sten och eldar allt som rör sig. Vi har inte integrerat dem. Som att det är vårt jobb?
Klart de kastar sten. Det går ALDRIG att diskutera med dem. Minns detta och du blir åtminstone inte besviken
Citera
2019-09-19, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemi57
Nu är det klart. För en liten stund sen sa byggnadsnämbden ja till bygget..
De vänsterliberala förrädarna som styr staden (S, MP, L) stoppar huvudet i sanden mot bättre vetande och böjer sej för radikaliseringen..

Otack blir världens lön sägs det ja...
Det vet vi att vänsterliberalerna har tappat huvudet för länge sedan, de har inget huvud
kvar att stoppa i sanden
Återstår att se om det blir något överklagande kring bygglovet då då ?

Citat:
Ursprungligen postat av Starobrno
Blattarna är mer korkade än jag trodde. Ett företag i monopolställning med pro-muslimsk hållning gör ett reportage, och blir angripna av muslimer

Undrar vilken PR-byrå musslorna nu har anlitat ?
Raketforskarna på Södertörn eller rentav IS egen ?
Man kan lugnt avvakta den kommande kollektiva härdsmältan hos PK-MSM ?
Haha, vad blir förklaringen den här gången då ? Patriarkala struukturer, eller ?
Citera
2019-09-19, 19:48
Medlem
Keonels avatar
Underbart att det gick som det gick. Dvs. de blev inte skadade men börjar förhoppningsvis nu rannsaka sig lite gällande att bedriva sin propaganda för landsbulldozern Sveriges regering
Citera
2019-09-19, 19:52
Avstängd
Glossuss avatar
Såsseriets underbordsförhandlingar med muslimer måste upp i ljuset. Det har jag sagt i flera år..
Den ende som verkar ha engagerat sig i detta är Johan Westerholm
Citera
2019-09-19, 20:01
Medlem
Citat:

Karma kanske!

Som jag sagt förut -SVT tror att det är nazister och SD som kastat stenar! Alltså är islam inte ett problem!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in