När kyrkorna började byggas i Sverige så kastade ju trollen stora stenar för att få tyst på kyrkklockorna, det är ju därför det ligger flyttblock utspridda i terrängen, kanske det är det som händer nu?
Det kan vara en rättrogen muslim som plötsligt har fått magen i olag och som står där utan toapapper. Rengöring med minst tre stenar är vad som då anbefalles enligt Koranen. Klart att man hivar iväg stenarna efter den rengöringen. Några stenar in i skogen och en genom en bilruta.
"Istijmaar or wiping oneself means removing impurity on both passages, front and back, with a stone or a tissue and the like.
What is required in istijmaar is that the number of wipes should be no less than three, and to achieve purity, which is the removal of the impurity and making the place dry."
Kan väl bara hålla med, dags att få SVT få äta upp sin egna skit. Dom har själva propaganda för det här piss samhället med en allt för generös asylinvandring och liberala straff.
Verkligen dags. Kan inte förstå att svt om dom är överraskade. Dom åker och intervjuar babbemuslimer. Klart det blir problem. Babbarna filmar alltid när situationer uppstår men tål inte att själva bli filmade. "Brursan filma inte. Ni får inte filma mig.". TV är ett hot mot dom.
De flesta här, och även jag, tror att det är muslimer som kastat sten. Men SVT tror nog att det är SD eller andra moskémotståndare som kastat sten. Finns det några bevis eller indikationer på vilka som är skyldiga?
Verkligen dags. Kan inte förstå att svt om dom är överraskade. Dom åker och intervjuar babbemuslimer. Klart det blir problem. Babbarna filmar alltid när situationer uppstår men tål inte att själva bli filmade. "Brursan filma inte. Ni får inte filma mig.". TV är ett hot mot dom.
SVT lever i sin egen filterbubbla, det de anklagar alla "hatare" för.
De flesta här, och även jag, tror att det är muslimer som kastat sten. Men SVT tror nog att det är SD eller andra moskémotståndare som kastat sten. Finns det några bevis eller indikationer på vilka som är skyldiga?
Det är en intressant teori, tänkte inte ens att någon skulle kunna tänka så. Självklart är det babbar. SD, nazister eller vad svt kan komma tro att det är kastar inte sten till att börja med. Dom bryr sig säkert inte speciellt mycket om en intervju som svt genomför heller. När babbar ser ett tv team händer det däremot saker.
Stenkastning får mig att tänka på neandertalare eller något mer primitivt.
Det är väldigt förekommande i Mellanöstern, man får i regel inte äga vapen därnere tror jag så man använder sig av det medel som kan skada, alternativt döda som finns, exempelvis stenar då men vilka andra tillhyggen som helst funkar egentligen.
Kan väl bara hålla med, dags att få SVT få äta upp sin egna skit. Dom har själva propaganda för det här piss samhället med en allt för generös asylinvandring och liberala straff.
Trist att inte Ingela Agardh fick uppleva Uppland i sin vackraste skrud
med sina framtida tillvända kollegor i mångkulturens harem.
Det hade varit något för SVT att sända bland all övrig skit vi tvingas betala dyrt för!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!