Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Men det är roligt. Varför skulle de inte vilja göra det?
Du tycker det är roligt och fler med dig, men ännu några andra tycker inte det är roligt/tänder inte på det. Detta hade du förstått om du varit vuxen i hjärnan.
Citat:
a) Vad ska unga tjejer göra istället? Ha bitch face och hänga på Instagram hela dagarna?
Ehh? Varför uttrycker du dig som en 15 åring ibland?
Citat:
2) Det är skadligt för unga människor att ha sex? Really now? Det är mycket värre att inte få ligga då blir man hämmad och konstig.
Var inte alls vad jag sa.
Citat:
3) Eftersom jag är kvinna själv har jag ganska bra koll. Till exempel en av mina vänner har pratat med mig om att hon inte vill ha sex. Hennes man kommer att få betala för att ha det inom en snar framtid.
Jag skiter fullständigt i din kompis, det är inte henne vi diskuterar.
Citat:
1) Och hur
gammal är Rocco?
?
Citat:
2) Jag tror att de kommer att vara avundsjuka för att mina barn kommer att ha en stabil kärnfamilj medan deras mammor blev dumpade för att de vägrade prestera sexuellt.
Det kommer vara fler än dina söner som lever i stabila kärnfamiljer. De kommer bli sjukt trötta på gliringarna om deras mamma och kommer antagligen att se dig i ett nytt ljus. Men vad fan vet jag.....
Du skulle inte kunna gå upp några kilo? Få lite tuttar och kurvor? Jag brukar inte kommentera kvinnors kroppar, men du gillar ju att bli bedömd. Smala kvinnor tenderar att se torra ut när de blir äldre.