Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Jo ens referensramar brukar ju uppstå utifrån ens uppväxt till stor del. Hade du en alkoholiserad horkarl till pappa så är det inte så konstigt att du vandrat samma väg själv.
Far min var aldrig närvarande under min uppväxt. Han hade inte tid. Satt och söp på
parkbänkar med sk "A-lagare".
Så jag lärde mig aldrig något från honom.
Det är från kvinnor jag fått min dåliga kvinnosyn. Kvinnor är alltid dömande, kontrollerande, spelar alltid offer, använder enorma mängder psykiskt våld mot män, kräver och kräver saker i det oändliga, vilket gör kvinnor 100% värdelösa.
Förr i tiden kom ni undan med detta då män höll ihop med samma värdelösa, frigida kvinna livet ut då samhällsnormen krävde det.
Nya tider, ny moral.
Idag blir värdelösa kvinnor övergivna och idag duger ni bara till att suga kuk (ni kan dock behöva lite stryk för att bli motiverade att suga bra).
Det är därför ni är rädda för sexuell konkurrens!!!
Normen, som det åtminstone var i min släkt där männen höll ihop med sina värdelösa fruar livet är borta. Män är friare idag. Nu fattas bara bordellerna.
Snart brakar Sveriges finanser ihop, vilket drabbar kvinnor mest. Dina döttrar (om du har några) kommer få suga kuk för att få mat på bordet.