Citat:
Ursprungligen postat av
MrBarnaby
Det verkar vara klarlagt att MH har uttryckt sig "hatiskt" , nånstans, men hur är det med HD, har hon gjort det? Jo jag vet, många tycker nog att det fanns anledning för henne att hata LW men har hon gett uttryck för det, nånstans?
Nej det har jag inte heller sett att HD gjort, och det är enbart att man tänker att HD BORDE hatat LW, kanske hatade hon aldrig ens LW, men hon kan blivit påverkad och färgats av MH, och att HD då påverkat SD; ska du verkligen, tänkt dig för, hon verkar galen, tänk på barnen, MH har sagt...börjat lite smått och när det fungerat (HD litat på MH) för att sen stegras upp med ännu värre information från MH om hon såg sin chans att hämnas...och på så sätt hetsat och vänt SD mot LW?
Jag undrar verkligen vad som orsakade att SD och LW gränslösa bråk?
De hade inte ens levt ihop, inga gemensamma barn, och den ene dessutom gift...vilket borde fått dom att avsluta allt, även lägga sårade känslor på hyllan i ren skam och skuldkänslor....särskilt då de har gemensamma vänner, samma fritidsintresse, barn som börjar bli stora och påverkas..jag känner bara att det inte känns logiskt att det kunde urarta pga enbart otrohet, å så långt efter att otroheten uppdagades dessutom...känns orimligt att mordet sker utan ytterligare motiv och faktor..men det är ju jag det förstås!