2019-09-18, 23:18
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Det är ingen som har sagt att kärnfamiljen inte ska existera. Däremot är det svårt att leva familjeliv med allt vad det innebär om man aldrig får ha roligt sex.

2) Det går jättebra att ha en relation och samtidigt ha recreational sex. Du kan se det på att många sexköpare är gifta.

Nej det går inte jättebra eftersom de flesta inte vill att deras partners ligger med andra än de själva. Att du vill det har inte så mycket med allmänheten att göra. Du förespråkar otrohet kanske?

Citat:
4) Om du har en relation där mannen vill ligga med många kvinnor och kvinnan inte vill ligga med många män kan det bli svårt att hålla ihop.

a) Då är det bra att sexköp finns för den som vill ha det. Jag tror att det räddar många relationer.

Räddar relationer? Vad får dig att tro att normalt funtade kvinnor med självrespekt vill vara tillsammans med en man som samtidigt springer på horhus?
Det vill vi inte.

Sen detta med rättigheter och MENA-länder är bara en extremt märklig kommentar.
Citera
2019-09-18, 23:21
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1)

Men det finns ännu fler kvinnor med trasiga fittor som inte duger till sex.

Ursäkta vadå?

Citat:
Ja många kvinnor funkar så. Och det är en barnslig syn på sex. Är man vuxen kan man skilja på sex och känslor.

Vad är det barnsliga med det? Högst normalt mänskligt beteende. Bara för att man är av uppfattningen att attraktion och lust till sex med en man hänger ihop med känslor betyder det inte att man inte kan skilja på sex och känslor.
Citera
2019-09-18, 23:21
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Nej det går inte jättebra eftersom de flesta inte vill att deras partners ligger med andra än de själva. Att du vill det har inte så mycket med allmänheten att göra. Du förespråkar otrohet kanske?

Räddar relationer? Vad får dig att tro att normalt funtade kvinnor med självrespekt vill vara tillsammans med en man som samtidigt springer på horhus?
Det vill vi inte.

Sen detta med rättigheter och MENA-länder är bara en extremt märklig kommentar.

Det får väl de ändå göra upp internt med varandra, ingen sak för samhället att lägga sig i.
Citera
2019-09-18, 23:28
Medlem
Moment22x22s avatar
[quote=Babianen|68741252]

Citat:
Så din nya cope är att jag inte existerar eller är galen?
Korrekt.

Citat:
a) Här är en selfie utanför EW efter partyt, https://images2.imagebam.com/02/60/5d/f47aa31317899511.jpg

b) Du kan se att jag har röda ögon, https://images2.imagebam.com/63/d7/f1/71f0181317897060.JPG för att en kille kom i vänstra ögat, en annan kom i det högra.

c) Här är en video som visar att jag är samma person, http://sendvid.com/nxfgk3zr
Du får ursäkta mig men detta finner jag fullkomligt stört. Du har verkligen tappat greppet för vad som är ett respektabelt beteende när du sitter och lägger ut bilder på dina påstått spermabesprutade röda ögon.

Citat:
Statistiskt borde det finnas kvinnor som har en "manlig sexualitet" right?
Eller så är du helt enkelt en man?

Citat:
1) Jag tycker att män borde äga kvinnor men det är ett annat ämne.
Det tror jag inte att du tycker.

Citat:
2) Jag menar att kvinnor borde välja män som de är attraherade av istället för män som de kan få resurser från.
Det gör kvinnor. Kvinnor har inga problem med att försörja sig i Sverige idag. Du verkar å andra sidan rätt så upphakad på detta med resurser.

Citat:
a) Alltså om man slutar vara en gold-digger, tjänar sina egna pengar, och blir tillsammans med en man för att man tycker om honom, då behöver man inte hata män och sex.
Nä okej, så som du är tillsammans med din man då menar du?
Vem är en golddigger?

Citat:
Sen kan det vara bra att få lite erfarenhet av olika killar så att man inte tror att alla män är dåliga i sängen bara för att man inte klickar med mannen som kvinnan är tillsammans med.

"Till exempel mannen kanske gillar analt, kvinnan gör det inte, då börjar kvinnan tänka att "alla män vill bara våldta kvinnor analt! Män är djur!"

En normalbegåvad person förstår att man inte kan utgå från ett exempel ur sitt eget liv och generalisera detta över halva befolkningen. Det är bara urbota korkat att tro att en isolerad person eller händelse i ens eget liv skulle spegla hela den manliga eller kvinnliga befolkningen.
Citera
2019-09-18, 23:30
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Det får väl de ändå göra upp internt med varandra, ingen sak för samhället att lägga sig i.

Ja det kan man absolut tycka, men nu påstod Babben att detta skulle vara ett sätt att rädda relationer på, vilket verkar mycket märkligt.
Citera
2019-09-18, 23:33
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ja det kan man absolut tycka, men nu påstod Babben att detta skulle vara ett sätt att rädda relationer på, vilket verkar mycket märkligt.

Det kan det väl vara för en del, har du aldrig varit på en swingerklubb?
Citera
2019-09-18, 23:33
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Jag vill bara att vi på något sätt parerar kvinnors hypergami så att majoriteten av män också kan få tillfredsställande sexliv. En sak är säker, i dagens samhälle har vi det inte så, och det enda sättet att lösa det tillfälligt är att tillåta prostitution. Sen kan vi också göra om hela samhället från grunden på något sätt som gör att vi undviker att hamna här igen där vi är nu - hur kan man fundera på men allt vi lärt oss om så kallad jämställdhet måste vi i alla fall glömma. Jämställdhet mellan könen som vi pratar om idag ligger inte i linje med naturen och är troligen en stor orsak till varför så många, kvinnor som män, är så miserabla idag.

Vill du ha ett samhälle där stora delar av den manliga befolkningen inte kan få sex?

Det kan jag hålla med om. Dock är det viktigt att inse att det skulle kräva en stor ansträngning av många män som i dagens läge inte behöver anstränga sig särskilt mycket för att ha ett gott liv i sin vardag. Slopar vi välfärden (vilket är ett sätt att återfå "naturens" ordning i högre grad, så hade många män fått jobba rejält mycket hårdare än vad de gör idag. Adjöss med sjukskrivningar, bidrag och andra bekvämligheter.
Jag är inte så säker på att alla män är helt införstådda med detta faktum?
Citera
2019-09-18, 23:34
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Det kan det väl vara för en del, har du aldrig varit på en swingerklubb?

Vad tror du själv?
Citera
2019-09-18, 23:36
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Vad tror du själv?

Du verkar vara lite frigid och ha svårt att förstå att andra kan fungera annorlunda än dig själv så det är tveksamt. Men man vet aldrig, de sidorna pratar man sällan om för andra utanför den sfären.
Citera
2019-09-18, 23:41
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Du verkar vara lite frigid och ha svårt att förstå att andra kan fungera annorlunda än dig själv så det är tveksamt. Men man vet aldrig, de sidorna pratar man sällan om för andra utanför den sfären.

Jag är inte hämmad vad gäller sex överhuvudtaget, tvärtom, men det ska vara med en man jag gillar och har förtroende för.
Och swinger? Nänä, om jag har ett förhållande är mannen min, och bara min. Här delas inte med sig till någon.

Har du själv varit på swingerklubb?
Citera
2019-09-18, 23:54
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Jag är inte hämmad vad gäller sex överhuvudtaget, tvärtom, men det ska vara med en man jag gillar och har förtroende för.
Och swinger? Nänä, om jag har ett förhållande är mannen min, och bara min. Här delas inte med sig till någon.

Har du själv varit på swingerklubb?

Ja det var som jag trodde, du har inte upplevt den världen och sett hur andra kan fungera. Jo jag har varit på flera olika swingerklubbar, alltid tillsammans med min sambo och har sett både män och kvinnor njutit på sätt som du inte kan förstå.

Kan ta en kvinna som fyllde år som exempel som vi träffade på en klubb i Köpenhamn. Den kvällen var det en demonstration av lite sexleksaker, bl.a. en maskin som gav i från sig elektriska stötar och den här kvinnan var frivilligt försöksobjekt för att testa den. Hon var helnaken förstås och en man demonstrerade den på olika platser över hennes kropp. I rummet fanns både män och kvinnor som var nakna eller sexigt klädda som stod och såg på.

Efter detta kom hennes huvudnummer, hon hade önskat sig att bli knullad av en massa killar och hennes man gav henne det som födelsedagspresent. Hon lade sig helnaken på ett smalt och långt bord och runt det stod kanske 10-15 killar och smekte henne över hela kroppen och pullade hennes fitta. Hennes man satt på en stol ett par meter därifrån och tittade på. När det pågått en tid gick hon till en säng och satte sig på sängkanten och bad alla killar ställa sig på kö så att en efter en kunde knulla henne och hon njöt så mycket!

Nej det är inte för alla men människor är olika.
Citera
2019-09-18, 23:59
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ja det var som jag trodde, du har inte upplevt den världen och sett hur andra kan fungera. Jo jag har varit på flera olika swingerklubbar, alltid tillsammans med min sambo och har sett både män och kvinnor njutit på sätt som du inte kan förstå.

Kan ta en kvinna som fyllde år som exempel som vi träffade på en klubb i Köpenhamn. Den kvällen var det en demonstration av lite sexleksaker, bl.a. en maskin som gav i från sig elektriska stötar och den här kvinnan var frivilligt försöksobjekt för att testa den. Hon var helnaken förstås och en man demonstrerade den på olika platser över hennes kropp. I rummet fanns både män och kvinnor som var nakna eller sexigt klädda som stod och såg på.

Efter detta kom hennes huvudnummer, hon hade önskat sig att bli knullad av en massa killar och hennes man gav henne det som födelsedagspresent. Hon lade sig helnaken på ett smalt och långt bord och runt det stod kanske 10-15 killar och smekte henne över hela kroppen och pullade hennes fitta. Hennes man satt på en stol ett par meter därifrån och tittade på. När det pågått en tid gick hon till en säng och satte sig på sängkanten och bad alla killar ställa sig på kö så att en efter en kunde knulla henne och hon njöt så mycket!

Nej det är inte för alla men människor är olika.
Ser du din sambo ha sex med andra män där då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in