Det er derfor jeg hele tiden ser for meg at denne garasjen har blitt brukt.
På dette bildet kan man se den grønne døren ved siden av ytterdøren som leder inn til garasjen.
https://www.aftenposten.no/norge/i/AdreMn/Forsvinningssaken-Gjor-nye-undersokelser-i-Sloraveien-4
Ved å ha sin egen bil i garasjen, kan han putte inn liket, uten at noen ser hva han gjør.
Hvis han rygger bilen helt til døren, og putter noe som er kanskje 60-70 kilo tungt så kanskje det vil tiltrekke oppmerksomhet.
Eneste tidspunkt han da kan bli sett er akkurat idet han passerer med liket på trappen og inn den grønne døren.
Denne teorien baserer seg på at TH er gjerningsmannen. Om han har fraktet henne avsted selv eller om innleide har fraktet henne, blir en annen sak.
Ved å putte henne i garasjen oppå plastikk som ligger på gulvet istedetfor å la henne ligge inne, så vil det ikke bli liklukt inne som hunder evt. kan kjenne.
Dessuten vil utsiden av plasten, som da blir i kontakt med bilen, bare inneholde litt sementstøv, og ikke evt. hår fra Anne, som man kan finne på gulvet inne.
Hvis man legger en slik plastikk utover gulvet inni huset, så vil det kanskje feste seg hår fra Anne på utsiden av plasten.
Og så kan han bruke tid på å skjule spor inne, evt plante spor. Når han er ferdig med dette, så kan han kjøre i vei.
Ser av en eller annen grunn for meg at det er TH som har drept henne.
At han har forgiftet henne på kveldstid, evt kvalt henne på badet.
Hvis han har drept henne på badet, og så har han brukt disse sproxskoene for å lede oppmerksomheten bort fra seg selv.
Som Agvvv sier, denne 9.14 samtalen er en evig hodepine.
Alt etter hvem man skal tro som har foretatt denne samtalen, så endrer hypotesen seg også.
Man kan alltids betale noen for å bruke Annes telefon til å ringe seg selv, bruke oppringningsapp, eller betale noen for å frakte et lik.
Men om noen vil ta på seg et slikt oppdrag med å ta livet av ei bestemor er jeg usikker på. Jeg vet jo at slike folk finnes.