2019-09-18, 17:20
Medlem
Bielkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vidrikfittanen
Trams i både Aftonbladet och Expressen om att "kändiseliten" inkl EBT åker chartrat plan till Tel Aviv till Bindefelds födelsedagsparty.
Dom flög med SK7011. En ordinarie SAS-flight och inget annat.

Det där med flight MB60 som Bindefeld skryter om på Instagram är bara hittepå. Dom har skrivit ut egna boardingpass. Det är bara larv. Och Sofia Wistam har klätt ut sig som nån retro-flygvärdinna.
Inte ens Bindefeld chartrar en A320 Neo av SAS ....

Kul att media verkligen tror på att planet är chartrat.

Men det du säger är inte sant. SAS har ingen direktlinje till TLV från ARN och flightnumret (SK7011) tyder på att det var en chartrad avgång. MB60 är förstås bara något Bindan hittat på. Undrar hur fördelningen Plus/Go såg ut, fick A-list kändisarna sitta längst fram eller
Citera
2019-09-18, 20:12
Medlem
vidrikfittanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bielke
Men det du säger är inte sant. SAS har ingen direktlinje till TLV från ARN och flightnumret (SK7011) tyder på att det var en chartrad avgång. MB60 är förstås bara något Bindan hittat på. Undrar hur fördelningen Plus/Go såg ut, fick A-list kändisarna sitta längst fram eller

Ok, men det KUNDE ha stämt. Men nu gjorde det inte det.
Måste kosta en slant att hyra en A320 Neo...

Besviken på att jag inte blev bjuden. Skulle vilja bli full i Israel med EBT.
Citera
2019-09-18, 23:38
Avstängd
En befogad fråga är hur jävla dåligt omdöme EBT egentligen har.

Sist hon var i Israel poserade hon med en stridsvagn och nu med Carola.

Vad blir det härnäst? Lite sexsnack med Pernilla och Lena Ph?

Verkligen skrämmande hur en zionist som Bindefeld lindat hela Allsång på skansen och halva Riksdagen runt lillfingret.

Ska bli intressant att se hur det låter när det kommer fram att Bindefeld är Sveriges motsvarighet till Jeffrey Epstein.

/Johan
Citera
2019-09-19, 02:53
Avstängd
Fan att hon sista året blivit så jävla snygg

Tyvärr har hon inte personligheten!
Citera
2019-09-19, 03:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Traesloejd
Undrar om hon tar den i pruttan?

Vi får hoppas det

Citat:
Ursprungligen postat av NeutronStar
Ebba bara måste ha blekt tänderna:

www.svt.se/nyheter/inrikes/kd-forsvarar-asylratten

Najs

Citat:
Ursprungligen postat av algen84
Hon har nog "fördrivit demoner" tillsammans med prästen innan hon ens blev byxmyndig.

Allt i Jesu namn..

Skulle inte förvåna mej.

Hett värre
Citera
2019-09-21, 09:52
Medlem
Partypinglan Ebba som inte tvekar att ta timeout från sina politiska uppdrag

https://www.expressen.se/nyheter/qs/kontroverser-hogt-tempo-och-dans-med-kandiseliten/
Citera
2019-09-21, 09:59
Medlem
Engelitzs avatar
Samtidigt är det väl inte så konstigt att det är just Ebba som frotterar sig med kändiseliten på bilderna. Hade jag varit "kändis"'så.hade jag knappast velat umgås med nån.av de andra sju. Möjligtvis Jimmie. . De andra verkar ju hopplöst tråkiga. . Tänk er en helkväll med svetsaren. .
Citera
2019-09-21, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Engelitz
Samtidigt är det väl inte så konstigt att det är just Ebba som frotterar sig med kändiseliten på bilderna. Hade jag varit "kändis"'så.hade jag knappast velat umgås med nån.av de andra sju. Möjligtvis Jimmie. . De andra verkar ju hopplöst tråkiga. . Tänk er en helkväll med svetsaren. .
… Eller helkvällar med Rheinfeldt, Mona Sahlin och Sveriges dummaste kändis Carola. Som nu är ett faktum i Tel Aviv.

Jaja. Ebba gillar läget eftersom hon befinner sig på samma låga nivå. Det går nog åt många KDisar på den festen...
Senast redigerad av Mentapesola 2019-09-21 kl. 11:07.
Citera
2019-09-27, 14:48
Medlem
nickomyras avatar
Nån som vet om EBT har löshår / extensions ?
Citera
2019-09-27, 20:17
Moderator
Tystnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engelitz

Japp och får då upp Sketchen där M Bean firar Nyår med sin docka i ett torftigt rum...
Citera
2019-10-15, 09:36
Medlem
johanjosefssons avatar
Tyckte hon var oerhört sexig när hon protesterade mot Jonas Sjöstedts brunsmetande på Jimmie Åkesson.
Citera
2019-12-05, 11:12
Medlem
eternussermos avatar
Nu har hon skilt sig och har levt separerad ett tag och ingen här som haft en aning?

https://www.expressen.se/nyheter/busch-thor-skiljer-sig/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in