Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Då får vanliga tjejer/kvinnor bli mer attraktiva hur svårt kan det vara?
Jaa just det ja. Och har de inte råd med alla plastikoperationer genom åren så får de ju såklart hora. Fast det gör de ju redan om de är gifta och har barn. Du är helt genialisk.
Citat:
1) Sex-frekvensen för kvinnor har gått neråt sen 1960 talet.
Ja för män också. Det beror på ökad övervikt pga dålig kost och för lite motion, övervikt kan påverka sexlusten och impotensen. Porr/sexmissbruket har ökat enormt mycket vilket fuckar upp människors sexliv rejält. Många antidepressiva har som biverkning att sexlusten minskar. Många p-piller har som biverkning att sexlusten minskar. Osv.
Citat:
2) Samtidigt har vi fått mycket mer sexuellt förtryck. Vi har fått lagar mot sexköp, lagar som kriminaliserar sex utanför en relation, lagar som kriminaliserar swinging, kvinnor som försöker förbjuda porr, kvinnor som försöker förbjuda sex-robotar, och så vidare.
Personligen kommer jag aldrig vilja förbjuda tex sexrobotar, ska ha en själv.
Citat:
3) Det finns inga bevis för att kvinnor knullar runt. Tvärtom har kvinnor mindre sex än nånsin tidigare. Fler kvinnor är oskulder, fler lever i sexlösa relationer.
Ja jo hur många de är vet jag inte, men jag har också stött på dem. Oftast veganer och nykterister, förutom gräset. Resten verkar knulla runt rätt friskt fortfarande.
Citat:
1) Det gynnar kvinnor eftersom det är enkelt att få ett bra utseende jämfört med att utbilda sig och skaffa ett bra jobb för män.
Kvinnor skaffar också utbildning och bra jobb.
Citat:
2) Du kan få ett bra utseende på ett år. En man måste jobba i 10 år för att få en karriär.
Beror ju på vilken bransch.
Citat:
Nej självklart inte. Men de blir avundsjuka på kvinnor som gör det. "Om jag inte får göra det då ska inte de få göra det heller" typ.
Ok, här kom 15 åringen fram igen.
Citat:
1) Med 30-40% incels bland unga män känns det som att problemet är att alla knullar för mycket?
Incels är ett kapitel för sig. Bortskämda fittor verkar de vara. De som skjutit ihjäl folk ser bra ut enligt mig, jag vet fan vad deras problem är. Till och med James Holmes hade flickvän, var skitduktig i skolan, men djupt psykiskt störd när han sköt på biografen. Fullständigt avstängd. Han hade vänner. Tror inte knulla hade hjälpt honom.
Citat:
2) Om det var så att det fanns en massa kvinnor som ställde upp på sex gratis då skulle det inte finnas massor med bordeller i varje land där det är lagligt.
Jo det skulle det.
Citat:
3) Eftersom alla kvinnor i Sverige är snygga och kåta är det inget problem om vi tillåter sexköp right? För att ingen man kommer att efterfråga det.
Som sagt en avkriminaliserad reglerad sexmarknad, varför inte.
Citat:
Så man är en omogen 15 åring om man är kåt och vill ha en snabbis? Det har aldrig hänt dig att du har blivit sugen mitt på dagen?
Jo klart, men det var inte det vi "pratade" om.