2019-09-17, 13:40
Medlem
Clay Allisons avatar
Men fatta. Nu har studenten trollat klart i plattjordtråden, och då börjar han här i stället. Kastar in ett litet inlägg och så är det igång. Om ni pallar kan ni ta det ett varv till, fast om ’chemtrails’ den här gången. Jag kommer inte mata det trollet något mer. Om jag inte blir hög eller nåt.
Citera
2019-09-17, 16:04
Medlem
studenten777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pewana
Varken jag eller andra som inte tror på "chemtrails" är faktaresistenta. Det handlar i stället om att vi är normalt kritiskt tänkande människor. Exempelvis vet vi att avgaserna innehåller vattenånga. Vi vet också att vattenånga kondenseras till vattendroppar, alternativt iskristaller, i kall luft.

Den här tråden har funnits i snart tretton år. Över 1000 sidor med över 12000 inlägg. Trots detta har ingen, absolut ingen kunnat presentera ett enda evidens för, eller ens något tecken på att "chemtrails" existerar.

Det finns officiell info om att man cloudseedar med kemikalier.

T.ex kan man beställa ett flygplan som trollar bort molnen.

Tänk bara vad man då kan göra i större skala... Och i hemlighet.

Går givetvis att reversera, skapa oväder och moln.

https://youtu.be/_0eTXG39i4o

Allt för att skapa en klimathets och på så vis kunna skylla allt på global warming. Sen cashar man in genom utsläppsrätter, en mångmiljardindustri
Citera
2019-09-17, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av studenten777
Går givetvis att reversera, skapa oväder och moln.
Ett enkelt sätt att skapa moln är - just det, att släppa ut fukt när det är riktigt kallt. Gör man det med fart bildar kondensen kondensstrimmor. Vilket skulle bevisas.
Citera
2019-09-17, 21:11
Medlem
studenten777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powerless1
Ett enkelt sätt att skapa moln är - just det, att släppa ut fukt när det är riktigt kallt. Gör man det med fart bildar kondensen kondensstrimmor. Vilket skulle bevisas.

Föreställ dig nu vilken effekt denna vädermanipulation kan ha.

Tror du de nöjer sig där?

Komihåg att det är globala psykopater vi har att göra med
Citera
2019-09-18, 07:15
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Så länge folk löpande rapporterar om chemtrail spraying så lär det pågå

Ingen rök utan eld
Att bara hitta på och påstå att det sprayas chemtrails är inte att rapportera om att det faktiskt sker. Det finns fortfarande inte ett enda bevis på att det sker.

Att det sker/har skett lokala experiment med vädermanipulation (Cloud seeding) är vi överens om. Att illuminati-globalister-alienreptiler dagligen sprayar globalt med passagerarplan är hittepå. Om inte du kan överraska och för första gången ge belägg för vad som påstås.
Citera
2019-09-18, 07:24
Medlem
poppilos avatar
Chemtrails är här för att stanna, jag har märkt att allt fler människor dör i en s.k utan riktig dödsorsak pga att chemtrails inte finns registerard som en dödsorsak, så läkarna har skrivit att dom insjuknat i mystiska andra orsaker.

Det är svårt att se skillnad mellan chemtrails o kondens ser mer eller mindre likadana ut. Men jag har märkt att ätt chemtrails har tunnare struktur i sin form till skillnad mot kondens, kollar man noga så ser man detta. På det sättet kan folk passa på att skydda sig när dom ser detta,

Man brukar säga att ett utsläpp på chemtrails minskar eller förkortar livet på minst ett år pga allt gift den innehåller, så det är bara räkna ut hur ofta man hinner se det innan man till slut dör.
Citera
2019-09-18, 08:24
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poppilo
Chemtrails är här för att stanna, jag har märkt att allt fler människor dör i en s.k utan riktig dödsorsak pga att chemtrails inte finns registerard som en dödsorsak, så läkarna har skrivit att dom insjuknat i mystiska andra orsaker.

Det är svårt att se skillnad mellan chemtrails o kondens ser mer eller mindre likadana ut. Men jag har märkt att ätt chemtrails har tunnare struktur i sin form till skillnad mot kondens, kollar man noga så ser man detta. På det sättet kan folk passa på att skydda sig när dom ser detta,

Man brukar säga att ett utsläpp på chemtrails minskar eller förkortar livet på minst ett år pga allt gift den innehåller, så det är bara räkna ut hur ofta man hinner se det innan man till slut dör.

Du har alltså ’märkt’. Tror du att du har överblick över dödsfall och deras orsaker i Sverige? Presentera siffror då. Vad du tycker dig märka spelar ju ingen som helst roll.

Hur vet du att de tunnare kondensstrimmorna är kemspår? Hur har du fått bekräftelse på dina iakttagelser?
Citera
2019-09-18, 10:26
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:

'Man brukar säga' Varför hänvisar du till något slags allmän kunskap, när ni i själv verket är en liten sorglig skara bokstavstroende lågutbildade kretiner?

Angående ditt räkneexempel där, hur vet du för övrigt vilket livslängd man ska börja dra år ifrån? Ingår det förtida död pga ni vägrar vaccinera er?

Hur tänker du att de som ligger bakom sprayandet skyddar sig, och vad är ens syftet med att sprida ut så potenta gifter som sen sprider sig på ett fullständigt okontrollerat sätt?
Citera
2019-09-18, 10:34
Medlem
Sadomans avatar
Citat:

Mhm. Har du räknat på det själv? För jag har. Och jag borde ha varit död 15 år innan jag föddes om det fanns någon sanning i ditt påstående.
Citera
2019-09-18, 13:47
Medlem
Citat:
Så länge folk löpande rapporterar om chemtrail spraying så lär det pågå

Ingen rök utan eld

Jag väntar fortfarande på ditt svar på min fråga i inlägg #12521
Har du något svar, eller var ditt påstående bara tomt prat?
/T
Citera
2019-09-18, 20:09
Medlem
studenten777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyKlasson
Att bara hitta på och påstå att det sprayas chemtrails är inte att rapportera om att det faktiskt sker. Det finns fortfarande inte ett enda bevis på att det sker.

Att det sker/har skett lokala experiment med vädermanipulation (Cloud seeding) är vi överens om. Att illuminati-globalister-alienreptiler dagligen sprayar globalt med passagerarplan är hittepå. Om inte du kan överraska och för första gången ge belägg för vad som påstås.

Passagerarplan? Nä de enda passagerarna är kemikalier av giftig sort
Citera
2019-09-18, 20:53
Medlem
poppilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Du har alltså ’märkt’. Tror du att du har överblick över dödsfall och deras orsaker i Sverige? Presentera siffror då. Vad du tycker dig märka spelar ju ingen som helst roll.

Hur vet du att de tunnare kondensstrimmorna är kemspår? Hur har du fått bekräftelse på dina iakttagelser?
Ja alltså är man insatt och är viktig person inom branchen så kan man dessa saker precis lika enkelt som att räkna ut vad ett plus ett är för summa.

Jag har ju sett med egna ögon när det är kondens eller om det är chemtrails, och där märker man klart o tydligt att chemtrails är tunnare än kondens, kollar man noga så ser man detta, väldigt enkelt behövs ingen större kunskap.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in