Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Häpp, den poletten trillade inte ner nä.
Nu är det ju inte Babben tråden ska handla om, men det är märkligt att ni inte kan skönja den underton av sarkasm, ironi och hån mot mänr hennes inlägg är fyllda av. Jag har sett det massor av gånger.
Jag tror minsann att hon är ett troll, möjligen till och med ett feministiskt sådant. Hur som helst kan jag inte ta del hon skriver på allvar, ingen normalt funtad kvinna skulle överhuvudtaget tänka i de banorna. Hon kanske till och med är en han?
Om hon inte är feminist som vill få män att framstå i dålig dager.
Hur vore det om du bemötte i sak istället? Vad var fel på de påståenden du klistrade in? Jag ställde flera frågor samt några resonemang kring påståendena och du bara "nehe polletten trillade visst inte ner" och ignorerar allt. Förklara då vad som var problemet med påståendena. Jag såg inget fel alls med dem och jag förklarade varför. Verkar snarare vara på dig polletten inte trillade ner.
Exempel på hur Babianen hånar män? Hon verkar snarare ha en stor förståelse för män och verkar bara vilja deras bästa. Ovanligt för en kvinna ja, men det finns både bild- och videobevis så vad mer begär du? Återigen, "normalt funtad". Och vem är du att bestämma vad som är normalt? Du utgår från dig själv, IGEN. Hon är inte som du, därför är hon inte normal.
Men oavsett vad hon tycker om män, om hon hånar dem eller om hon inte är den hon utgör sig för att vara, är det ändå ofta tänkvärda påståenden som kommer från den användaren.
Du anklagar ofta andra för att hålla en låg nivå men hur hög nivå håller du själv just nu tycker du? Ogrundade, långsökta konspirationsteorier om ett feministiskt troll som trots bild- och videobevis på att det är en kvinna kanske är en man. Håll dig till saken istället.