2019-09-17, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Händelsevis, skriver ju Expressen om just två herrar på en närliggande krog som polisen verkar intresserat sig för.

Två skyttar i trappuppgången.
Citera
2019-09-17, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skitkuligen
Allow me.

När KL fick kontaktförbud mot HOL, var hennes nya ligg SH snabb på att anklaga HOL:s nya kvinnas dotter på att skicka hemska Mail via TOR-skydd, ospårbara sådana, men som SH då hävdade var skickade från USA.

Det går inte att visa varifrån TOR-skyddad korrespondens kommer.

SH skulle kräva kontaktförbud mot henne.

Domstolen ogillade kravet då det inte fanns en chans i helvetet att knyta dessa Mail till tjejen.

Så långt är jag med, men resten?
Citera
2019-09-17, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemag
Så långt är jag med, men resten?

That’s it basically.
Citera
2019-09-17, 20:00
Medlem
Citat:
Vaaaa??? Två skyttar i trappuppgången?
Citera
2019-09-17, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2

Nä.
Citera
2019-09-17, 20:01
Medlem
Citat:

Nej inte två skyttar. Det var två skumma män på en krog dagarna före mordförsöket enligt en krögare
Citera
2019-09-17, 20:10
Medlem
TheFortresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Han har levt ett jobbigt liv enligt Karin. Hon har hjälpt honom som godman. Hjälpt honom med vardagliga saker som bankärenden, tandläkare, sköta kontakt med samhället kan man säga. Jag vet inte riktigt vad en god man sysslar med. Men hon stöttade honom. Kanske som volontär eller något annat.

Han var sambo med JL som känner M@ria Nis3ll som var Henriks älskarinna när han var gift och är hans nuvarande flickvän. M@ri@s dotter J0h@nn@ var utpekad av en läkare JH för att ha skickat mail där han pekades ut för att vara klandervärd. JH ansökte om kontaktförbud mot J0h@nna men fick avslag. SH överklagade avslaget till tingsrätten. Vid förhandlingen ställde Henrik upp med sin firma för flickvännens dotter som försvarare. SH har varit/är pojkvän till Karin. Fredrik har rakat huvudet och är 41 år och passar in på beskrivningen som vittnen lämnat av pistolmannen eftersom han kan tas för 35.

Fredrik Ol@fsen har exflickvänner och barn i Småland och han och JL bodde i Västervik förra sommaren.

De två männen som såg konstiga ut på krogen är troligtvis Fredrik Ol@fsen och Mik@el R00s. R00s namn står i Fup och Fredrik verkar bott hos R00s när han inte bodde kvar hos JL. Dessa båda blev åtalade för narkotikabrott då polisen gjorde husrannsakan förra året och fann knark i bostaden. Står också i Fup.

Okej, intressant vinkel. Jag undrar följande: Varför skulle denne FO vilja döda HOL, anser du? Av medlidande för KL eller av någon annan anledning? Vore intressant att höra ditt resonemang.
Citera
2019-09-17, 20:10
Medlem
Citat:

Citat:
Nä.

Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Nej inte två skyttar. Det var två skumma män på en krog dagarna före mordförsöket enligt en krögare
Varför skrev skitkuligen det då?
Citera
2019-09-17, 20:11
Medlem
”Två skumma män”
På en krog på Kungsholmen.

Eller någon annanstans.

Upprepar mig;

Två män.

Kriminella som är ute efter HOL. Det är tes 1.

Tes 2:
En man är pixlad i pressen (mha bild från Polisen) och ska vara det förlorade ägget som behöver en God Man och därmed har koppling till Karin - ingen frågar sig vem medhjälparen är.

Inte slaskpressen heller.
Senast redigerad av skitkuligen 2019-09-17 kl. 20:13.
Citera
2019-09-17, 20:12
Medlem
Citat:
Varför skrev skitkuligen det då?

För att jag utgår från att ni tänker?
Citera
2019-09-17, 20:17
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFortress
Okej, intressant vinkel. Jag undrar följande: Varför skulle denne FO vilja döda HOL, anser du? Av medlidande för KL eller av någon annan anledning? Vore intressant att höra ditt resonemang.
Betala en buse för att gå sina ärenden... skjuta den Karin hatar mest av alla.
Citera
2019-09-17, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Betala en buse för att gå sina ärenden... skjuta den Karin hatar mest av alla.

Man behöver inte krångla till saker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in