2019-09-17, 19:30
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Han har levt ett jobbigt liv enligt Karin. Hon har hjälpt honom som godman. Hjälpt honom med vardagliga saker som bankärenden, tandläkare, sköta kontakt med samhället kan man säga. Jag vet inte riktigt vad en god man sysslar med. Men hon stöttade honom. Kanske som volontär eller något annat.

Han var sambo med JL som känner M@ria Nis3ll som var Henriks älskarinna när han var gift och är hans nuvarande flickvän. M@ri@s dotter J0h@nn@ var utpekad av en läkare JH för att ha skickat mail där han pekades ut för att vara klandervärd. JH ansökte om kontaktförbud mot J0h@nna men fick avslag. SH överklagade avslaget till tingsrätten. Vid förhandlingen ställde Henrik upp med sin firma för flickvännens dotter som försvarare. SH har varit/är pojkvän till Karin. Fredrik har rakat huvudet och är 41 år och passar in på beskrivningen som vittnen lämnat av pistolmannen eftersom han kan tas för 35.

Fredrik Ol@fsen har exflickvänner och barn i Småland och han och JL bodde i Västervik förra sommaren.

De två männen som såg konstiga ut på krogen är troligtvis Fredrik Ol@fsen och Mik@el R00s. R00s namn står i Fup och Fredrik verkar bott hos R00s när han inte bodde kvar hos JL. Dessa båda blev åtalade för narkotikabrott då polisen gjorde husrannsakan förra året och fann knark i bostaden. Står också i Fup.

Tack för ett mycket bra svar! Grymt.. Kort fråga för jag blandade ihop några namn. Men vem eller är JL namn?
Citera
2019-09-17, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Som rätten med rätta kastade i papperskorgen för dom kom från en mailadress som studsade runt hela världen så det gick inte att avgöra var dom kom ifrån.
Funderingar har funnits i tråden om det inte var Karin som låg bakom alltihop för att än en gång svärta ner HOL och nu går 08 hennes ärenden.
Karin har ju en lång historia om falska påståenden när det gäller HOL.

08 har åtminstone förtjänstfullt berättat för oss att Stefan också har torskat vårdnaden om sina barn.

Det var ju en nyhet.

Kaka söker maka.

Två värdelösa föräldrar kokar ihop story om hemska Mail som inte kan knytas till någon, och anklagar en ung kvinna för dessa.

Var är feministerna?

Börjar sakna dem.
Citera
2019-09-17, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Tack för ett mycket bra svar! Grymt.. Kort fråga för jag blandade ihop några namn. Men vem eller är JL namn?

JL är första bokstaven i namnet och efternamnet. Skriver inte ut hennes namn eftersom hon var vittne i ett mål och offer i det andra.
Citera
2019-09-17, 19:36
Medlem
Wajis avatar
Citat:
JL är första bokstaven i namnet och efternamnet. Skriver inte ut hennes namn eftersom hon var vittne i ett mål och offer i det andra.

okej. Finns hon i någon av fup som är lagda här så kan jag söka?
Citera
2019-09-17, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skitkuligen
08 har åtminstone förtjänstfullt berättat för oss att Stefan också har torskat vårdnaden om sina barn.

Det var ju en nyhet.

Kaka söker maka.

Två värdelösa föräldrar kokar ihop story om hemska Mail som inte kan knytas till någon, och anklagar en ung kvinna för dessa.

Var är feministerna?

Börjar sakna dem.

Stefan är snart 70 år och hans barn är över 30 år varav ett av barnen är polis. Han har inte förlorar vårdnaden om något barn. Fredrik har gjort det däremot.
Citera
2019-09-17, 19:40
Medlem
Citat:
Enligt fup har han 3 barn. Men han har kontaktförbud mot de två mammorna till barnen enligt belastningsregistret som fanns i tingsrätten. Barnen har han förlorar i förvaltningsrätten, han verkar inte ha dykt upp på förhandlingarna för tvisterna så mammorna har fått egen vårdnad.

JL säger något konstigt i Fup i ett förhör och det är att Fredrik berättat att han är dömd för flera brott och att han berättar att han fått flera domar att försvinna. Jag vet inte vad hon menar med det.

Du svarade på Picassos fråga om vem SH är.

Om det missförstås, är det helt och hållet din förskyllan.

(FB) Kände advokaten Henrik Olsson Lilja skjuten i Stockholm 6/9-2019

Nåväl, tolkningsbart. Men denna undran stör mig ordentligt:

Varför insisterar du på att återigen dra upp ett mål som handlar om SH:s krav på kontaktförbud från HOL:s nya kvinnas dotter och som rätten har avfärdat som nonsens?

Du som vet allt, har SH och KJ relation idag?
Senast redigerad av skitkuligen 2019-09-17 kl. 19:48.
Citera
2019-09-17, 19:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Då är vi nu kring sista kvartalet 2017.
Vid ett par tillfällen har hon synts med Östeuropéer/Kaukasier. Åtminstone två män, 40-50år. Juggemaffia-typer. Svartmuskiga, skärpt blick, läderjackor och bus-gång.. Hela paketet alltså.
Något hon aldrig skulle förknippas med enligt mig, under några kända omständigheter. Vid en kontroll senare framgår att hon inte delat sitt namn till dessa typer, men ett telefonnummer.
Hon har inte setts med dessa under 2018/2019, men det kan vara relevant då det så kraftigt avbröt hennes normala umgängeskrets samt att hon betedde sig skyggt ihop med dessa. Det var smygande på bakgator och raska steg.
Min första tanke då var att hon hamnat i skuld.
Skytten kan mycket väl finnas i denna konstellation.

Senare inträffade ju då polismisshandels-ärendet som senare lades ned. Den utredningen pågick till våren 2019. Såvitt jag vet har hon hållit sig osynlig perioden: årsslutet 2017-vår/sommar 2019, dvs tiden då denna polisutredning pågått.
Noterbart är alltså att Henrik-skjutningen ramlar väl in, då hon på tidsaxeln ganska nyligen sluppit undan polis alltså.
Tack, för infon.
Citera
2019-09-17, 19:46
Medlem
Citat:
Det är han på bilden. Min gissning är att det är Fredrik och hans polare Mikael som suttit på krogen och supit och kanske rökt på lite. Mikael bor på H3lsing3gatan enligt Fup.
Ja, med tanke på hur klantigt hela skjutningen sköttes så är det bara gamla rövare som gjort detta. Inget proffs.
Citera
2019-09-17, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
okej. Finns hon i någon av fup som är lagda här så kan jag söka?

Användaren Darrar uppmärksammade detta innan han mördades. Han skrev ett inlägg om SH i maj.

(FB) Akutläkare på DS/NKS & skolöverläkare hotad, trakasserad @ uthängd för pedofili.
Citera
2019-09-17, 19:47
Medlem
Citat:
Stefan är snart 70 år och hans barn är över 30 år varav ett av barnen är polis. Han har inte förlorar vårdnaden om något barn. Fredrik har gjort det däremot.

Utav vilken anledning sökte SH kontaktförbud mot advokatkvinnas dotter? Hur är kopplingen ? Och nästa, någon sa att JL var kallad som vittne i den processen, du säger att hon är vän med HLs flickvän (advokat kvinnan) men hon har också varit sambo med FO som är straffad för att misshandlat JL. Börjar bli rörigt nu med tanke på att KL också skulle lekt god man till FO
Citera
2019-09-17, 19:50
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sherlocksnake
Tack, för infon.

Händelsevis, skriver ju Expressen om just två herrar på en närliggande krog som polisen verkar intresserat sig för.
Citera
2019-09-17, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemag
Utav vilken anledning sökte SH kontaktförbud mot advokatkvinnas dotter? Hur är kopplingen ? Och nästa, någon sa att JL var kallad som vittne i den processen, du säger att hon är vän med HLs flickvän (advokat kvinnan) men hon har också varit sambo med FO som är straffad för att misshandlat JL. Börjar bli rörigt nu med tanke på att KL också skulle lekt god man till FO

Allow me.

När KL fick kontaktförbud mot HOL, var hennes nya ligg SH snabb på att anklaga HOL:s nya kvinnas dotter på att skicka hemska Mail via TOR-skydd, ospårbara sådana, men som SH då hävdade var skickade från USA.

Det går inte att visa varifrån TOR-skyddad korrespondens kommer.

SH skulle kräva kontaktförbud mot henne.

Domstolen ogillade kravet då det inte fanns en chans i helvetet att knyta dessa Mail till tjejen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in