Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Babianen är jag 99% säker på är ett troll. Den osannolika människa som hen föreställer sig själv att vara existerar inte.
Du kan tro precis vad du vill om mig. Jag har den åsikten jag har angående prostitition och dina argument har hittills inte haft några utsikter att ändra på den.
Jag är 99% säker på att Babianen inte är ett troll. Hon förefaller osannolik i dina ögon eftersom hon inte faller inom ramarna för vad du anser vara normalt.
Och även om hon var ett troll eller inte alls den hon utger sig för att vara, så har hon många bra poänger i det hon skriver.
Prova att vidga dina vyer
Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Lite motsägelsefullt inlägg här eftersom du börjar med att deklarera hur kvinnor äcklas av att ha sex med sina män för att övergå till att tala om för oss hur fantastiskt det är för horor som får ha sex med olika män hur mycket de vill. Varför skulle det göra någonting bättre?
Med sina män ja, inte alla andra män. Påfallande ofta du missar uppenbara poänger alternativt medvetet missförstår.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
2) Dessutom är män on their best behavior med horor för att de vill att tjejen ska gilla dem.
3) Dessutom försöker män tillfredsställa tjejen när de köper sex.
Kan skriva under på detta.