Citat:
Ursprungligen postat av
Snor-Johan
1. Beskyller er för att oja er över att bli kartlagda när ni själva inte gjort annat i ett och ett halvt år.
2. Sh.Holmes är för emotionellt påverkad av sin starka kärlek till LW för att se hennes övriga relationer klart. Det är inte en beskyllning utan ett konstaterande.
3. Frågan om varför jag brinner för detta fall gjorde mig fullständigt mållös att jag var tvungen sova på saken. Svaret blir att det är för att värna den lilla människans rätt vilket betyder att anstränga mig till det yttersta för det som livet lärt mig är rätt.
4. Ang, din i versaler uttryckta upprördhet om att alla mina inlägg är i denna tråden finns f.ö.v, embryot till kartläggningsförsök av min ringa person.
Upprepar. Har ingen som helst koppling till någon av dom inblandade i detta fallet eller till polishuset Örebro. Tro mig på mitt ord.
T34Pantzar. Ändå är jag ledsen om du upplever jag gjort dig orätt. Onödigt klumpa ihop er och lista era nick. Det skrivna ordet kan bli väl hårt ibland.
Det är lugnt :-) Lite ska vi väl kunna munhuggas här inne.
Och jag är ju en T34:a och dom tål ju en del
Så jag fick dej sömnlös :-)
Det är ett fall som verkligen engagerar.
Det handlar för ovanlighetens skull om vanliga människor i vanliga miljöer. Inte dom gängse drog- och gängrelaterade brotten som ABoK numera är fullt av, och som jag tror de flesta har svårt att relatera till.
För mej handlar det om orättvisa Ett brottsoffer som ännu inte fått upprättelse. En familj utan svar. En gärningsman, eller två, som hittills kommit undan. Och en besvikelse över en initialt uruselt hanterad brottsutredning.
So - no hard feelings!