2019-09-14, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avd.9
Vart fanns byxorna @Jokermannen

God kväll @Avd.9

👤Lena Wesström's granne kunde iakttaga ifrågavarande approximativt klockan 🕣20:50 under den då aktuella måndags-kvällen den 14 Maj år 2018, vilken färg Lena Wesstöm hade just då på sina byxor tänkte grannen inte så noga på, därför skrev jag inget om vederbörande's byxor och dess färg inom mitt tidigare skrivna inlägg.

Mvh/ JokerMannen
Citera
2019-09-14, 19:47
Bannlyst
En del av motivbilden....

De har också haft en kärleksrelation, bekräftar mannens advokat Ingvar Backman.

– De har haft någon form av relation. De känner varandra, säger han.

Är det en kärleksrelation?

– Det har varit olika under olika tidpunkter. De har känt varandra under många år och det har växlat litegrann.

Den senaste tiden?

– Jag går inte in på det. Det här handlar lite om den motivbild som åklagaren vill måla upp.

Och vad gäller anmälan...

Han la då sin högerarm om henne och drog ner hennes överkropp i ett hårt och smärtsamt grepp. Medan Lena Wesström var fast i greppet gnuggade han sina knogar mot hennes huvud, enligt anmälan.

Mats Nylander på Örebropolisen utredde ärendet. Eftersom stora delar av utredningen är sekretessbelagd vill han inte gå in på detaljer, men säger:

– Anmälan handlar om två människor som har haft någon sorts umgänge, kontakt och gemensamma intressen. En av parterna ville mer än den andra, säger Nylander och fortsätter:

– Det är vad det handlar om, en ojämn syn på hur de ska umgås.

https://www.expressen.se/nyheter/brottscentralen/lena-vigde-sin-misstankte-mordare-pa-hans-brollop/
Citera
2019-09-14, 19:48
Medlem
Hur mycket sanningshalt finns det i att LW och SD haft ett förhållande under ca 6-7 år? Att dom flitigt cachat ihop är uppenbart men ingen tycks heller dolt det i vare sig sina loggar eller bilder som skulle dom vilja dölja detta för någon. Vilket kan tyckas vore naturligt om man ville hemlighålla det för HD eller omgivningen.

Dock tror jag att dom periodvis har haft en djupare relation men har den varit regelbunden? LW tycks ha berättat vissa delar för sina väninnor som dock inte rör sig i HDs kretsar medans SD tycks varit desto öppnare mot sina geovänner som också är bekanta med HD. Jag vet inte om jag som vän skulle känt mig helt bekväm med den vetskapen. På något sätt blir man ofrivilligt indragen i en högst privat sfär. Vad tycker du EGT?
Citera
2019-09-14, 19:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Varför frågar du JM?
Hur skulle hen kunna veta det?

För att @Jokermannen har haft några inlägg som jag anser vara intressanta.
Många inlägg har varit rent dravel, men ett par stycken har varit på den nivån (för mig) att jag såg att den frågan lämpligast ställdes till just @Jokermannen.

Men den frågan finns inte, utan vi släpper den innan den blir en trådsanning.
Citera
2019-09-14, 19:53
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KonstApel006
Ja hemmet borde väl vara just det ställe man laddar sina batterier, särskilt om man är introvert tror jag?
Så något/någon kanske orsakade att energin aldrig fylldes på, utan snarare dränerades hon på energi hemma?

Ut i naturen sägs ju vara bra för de med bland annat depressioner. Men kanske utan tävlingsaspekten då. En del inlägg från HD om cachandet tyder ju på ett mer reflekterande filosofiskt tankegång.

https://www.weforum.org/agenda/2018/10/doctors-in-scotland-can-now-prescribe-nature
Citera
2019-09-14, 19:55
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Det är stor skillnad på att ha erfarenhet av andras människors kris, och att i sitt eget privatliv möta en extremt duktig skådespelare. Tänk på alla de grannarna han stövlade till för att försöka överyga dom om hans oskuld, han såg dom nog t.o.m i ögonen, förstår du hur han agerar för att övertyga? Han försöker ligga steget före hela tiden, inte sant?

Det har jag ingen aning om huruvida han gör. Det är väl inte konstigt dock att anta att grannar undrar. Om det är konstigt att han så pratar med dem beror väl på hur pass väl han känner dem.
Senast redigerad av bradgardsindianen 2019-09-14 kl. 19:59.
Citera
2019-09-14, 19:56
Medlem
Citat:
Just det, hon var knappast efterbliven, möjligtvis oerfaren och naiv, men inte särskilt troligt då hon inte var varken 15 eller 20. Så jag gissar att lögnerna har körde med var mindre smickrande om HD, han väckte förmodligen LW empati och förståelse och fick henne att tycka väääldigt synd om honom, exempelvis att han hade det så hemskt hemma med sin hemskt elaka och grymma fru, kanske kan han gråta på beställning också för att övertyga?
Vad manipulativa människor kan göra för att lyckas grundlura är extremt mycket, det vet du väl?

Är det bekräftade fakta att Lena blev lurad, förd bakom ljuset, utnyttjad o.sv? Eller är det en trådsanning att Stefan lovat henne ringar, vackra halv-asiatiska barn, villa, Volvo och vove? Detta under den korta tidsperioden av bara 6 år. Det skulle ju om detta var sant, vara en klockren indikation på att Lena var efterbliven.

Jag tror inte att hon var det. Så varför tvingas man(nåja)att läsa detta om och om igen?

Samtidigt så säger min erfarenhet att det är ovanligt och mycket svårt att lyckas med att ha ett kk-förhållande under väldigt lång tid, där båda parterna(eller hur många man nu tycker det är roligt att spela med)är på exakt samma våglängd när det gäller känslor o.sv....

Jag är osäker på den kronologiska ordningen här, så jag ber om ursäkt till trådens experter, men vet man när Stefans och Lenas kk-förhållande inleddes? För inte var de väl igång redan när hon vigde paret? Det känns lite väl slampigt för att vara Lena va?
Citera
2019-09-14, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Det är en sak att skriva, men att kunna bevisa sina påståenden tycks vara svårt.

På vilket sätt tycker du att Lena Wesström har fläkt ut sig inom sitt instagram-album och sålunda fått olika manspersoner att drägla?

Hur vet du att Lena Wesstöm på ett fult sätt utnyttjat sina adoptivföräldrar under 8 års tid för att sålunda kunna få mer tid över för sitt burkletande i skog och mark?

Hur vet du att det verkligen var Lena Wesström som saboterade SD's och HD's äktenskap?

På vilket sätt anser du att det var UW som inte kunde stå ut med Lena och därför valde att skilja sig?

Mvh/ @JokerMannen
Hur vet vi att SD satt på ett hotellrum i Stockholmoch söp under samma dag som LW begravning?
Ja det är viktigt att man inte missupfattar så det blir fel i tråden naturligtvis.
Citera
2019-09-14, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Varför frågar du JM?
Hur skulle hen kunna veta det?

Medlemmen @Avd.9 har faktiskt sin fulla rätt att ställa vilka frågor vederbörande vill till mig gällande mordet på Lena Wesström utan att behöva redogöra för dig varför, och jag har i min tur min fulla rätt att svara medlemmen @Avd.9 på denne's frågor utan att först behöva be dig om lov.

Vill medlemmen @Avd.9 ställa frågor till mig gällande om det kan finnas en sorts sexuell kopplingen till eller på den dåvarande brottsplatsen var Lena Wesström under Lördagen den 19 Maj år 2018 hittades avliden av två stycken privatpersoner, så kommer jag givit vis att svara medlemmen @Avd.9 efter bästa förmåga.

Mvh/ @JokerMannen
Citera
2019-09-14, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Det har jag ingen aning om huruvida han gör. Det är väl inte konstigt dock att anta att grannar undrar. Om det är konstigt att han så pratar med dem beror väl på hur pass väl han känner dem.
Konstapel 006
Ja jösses.kan riktigt se honom framför mig där han står och tittar grannarna rakt i ögonen.Skulle inte blivit als förvånad.Det hör till sakens natur.En manipulativ skådespelare.
Citera
2019-09-14, 20:05
Medlem
Citat:
Medlemmen @Avd.9 har faktiskt sin fulla rätt att ställa vilka frågor vederbörande vill till mig gällande mordet på Lena Wesström utan att behöva redogöra för dig varför, och jag har i min tur min fulla rätt att svara medlemmen @Avd.9 på denne's frågor utan att först behöva be dig om lov.

Vill medlemmen @Avd.9 ställa frågor till mig gällande om det kan finnas en sorts sexuell kopplingen till eller på den dåvarande brottsplatsen var Lena Wesström under Lördagen den 19 Maj år 2018 hittades avliden av två stycken privatpersoner, så kommer jag givit vis att svara medlemmen @Avd.9 efter bästa förmåga.

Mvh/ @JokerMannen
JokerMannen har kommit med i alla fall 1 intressant infallsvinkel som fick mig att höja på ögonbrynen.
Citera
2019-09-14, 20:06
Bannlyst
Citat:

Mvh/ @JokerMannen

Tack @Jokermannen
Och jag har givetvis fler frågor jag vill dryfta med dej.
Behöver bara hitta belägg för vissa frågor då det lätt blir en trådsanning annars.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in