2019-09-16, 16:54
Medlem
SkitNerDigFans avatar
Man vet man haft en tung gw när Sterling, KDB och Ceballos skrapade ihop 4 poäng tillsammans Självfallet var Burnley tvungna att kvittera i slutet så AAT, VVD och Dunk 6 poäng ihop. Cantwell och Rico på bänken, 54 poäng med Diop kvar sen en -4 på det också. Två tuffa veckor i rad.
Citera
2019-09-16, 17:21
Medlem
VM-tipsets avatar
Ledaren i FPL har osannolika 415p. Han/hon har dock ej vilat på hanen. Har bränt iväg samtliga chips! 😁
Citera
2019-09-16, 17:22
Medlem
stayluckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VM-tipset
Ledaren i FPL har osannolika 415p. Han/hon har dock ej vilat på hanen. Har bränt iväg samtliga chips! 😁

Det brukar se ut så tidigt på säsongen. Många som ligger högt nu har bränt alla sina chips och kommer sjunka som stenar längre fram
Citera
2019-09-16, 17:28
Medlem
VM-tipsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staylucky
Det brukar se ut så tidigt på säsongen. Många som ligger högt nu har bränt alla sina chips och kommer sjunka som stenar längre fram

Ja, kung för en dag ungefär.

Det är det som är det fina med spelet. Man kan bida sin tid och lugnt och metodiskt mala ner sitt motstånd. Fast ser själv att det är lätt att bli dumsnål oxå. Svår avvägning är det.
Citera
2019-09-16, 19:10
Medlem
Valvantos avatar
57 poäng med McGinn kvar ikväll. Har dubbelbyte till nästa omgång men kommer bara genomföra ett och det är Emerson till Maitland-Niles. Två omgångar bort kommer jag ta in Abraham & Aubameyang till förmån för Greenwood & Agüero då jag har lite över på banken.
Citera
2019-09-16, 22:14
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
57 poäng med McGinn kvar ikväll. Har dubbelbyte till nästa omgång men kommer bara genomföra ett och det är Emerson till Maitland-Niles. Två omgångar bort kommer jag ta in Abraham & Aubameyang till förmån för Greenwood & Agüero då jag har lite över på banken.

Superstor varning för Maitland. Bellerin är i full träning och Maitland stod för PL-historiens sämsta högerbacksinsats senast. No joke. Trots assist.
Citera
2019-09-16, 22:48
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Superstor varning för Maitland. Bellerin är i full träning och Maitland stod för PL-historiens sämsta högerbacksinsats senast. No joke. Trots assist.

Tack för headsup. Bellerin lär ju garanterat ta platsen, kanske får kolla åt annat håll. Arsenal har riktigt bra schema framöver, därav lockelsen.
Citera
2019-09-16, 23:06
Medlem
stayluckys avatar
Citat:
30 poäng med Fabianski och Auba kvar. Rädda det som räddas kan.

Man får säga att dina två sista spelare räddade din omgång ändå så att du kom undan med hedern i behåll. Från 30 till 53 poäng.
Citera
2019-09-16, 23:18
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staylucky
Man får säga att dina två sista spelare räddade din omgång ändå så att du kom undan med hedern i behåll. Från 30 till 53 poäng.

Skär magi. Över average vad det verkar.

Måste få ordning på mina kaptensval.
Citera
2019-09-16, 23:21
Medlem
muneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Tack för headsup. Bellerin lär ju garanterat ta platsen, kanske får kolla åt annat håll. Arsenal har riktigt bra schema framöver, därav lockelsen.
Arsenals försvar tappade även en 2-målsledning mot ett av ligans formsvagaste lag och har en manager som verkar bestämma laguppställning och byten med hjälp av kaffesump.
Citera
2019-09-17, 06:56
Medlem
VM-tipsets avatar
Efter en dålig början så slutade GWn lysande med Fabbe som en fin avrundning. 64p.
Nu OR 65k! Börjar undra vilken färg pilarna har om man sjunker i ranking?
Citera
2019-09-17, 06:57
Medlem
VM-tipsets avatar
Citat:
Skär magi. Över average vad det verkar.

Måste få ordning på mina kaptensval.

Auba måste väl vara given nu för oss.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera