2019-09-16, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 314Pi
Hur tänker du? Är man misstänkt så får man inte bara skylla sig själv. Du har aldrig hört talas om att man är oskyldig tills man överbevisats.
Att kalla någon för mördare på lösa grunder det är pöbelbeteende. Du är direkt ointelligent.

Och här spekulerar alla varför de är misstänkta, har du missförstått Flashback?
Citera
2019-09-16, 15:17
Medlem
Isdrottningen med häxvårta vid näsan kontra den eldiga kvinnan med asiatiskt ursprung.
Jag tror SD behövde båda, men ingen behövde honom. Det blev för mycket att klara av för en kille med pipig tjejröst. Han som kämpat hela livet med att bevisa för alla att han är en superman blev kallad "tummetott". Det kan ha bränt som salt i såren. Elden var svårast att släcka, men farligast. Han tog isdrottningen till hjälp?

Hur länge kommer isdrottningen få cacha fritt bland trädstammarna i skogen? Kommer hon att smälta av spåren som hittats efter mordet på eldkvinnan?
Citera
2019-09-16, 15:18
Medlem
Citat:
"Kan ju vara så att Sd börjar sjunga" Du spekulerar i om och kanske, möjligen, eventuellt. Det är fullständigt grundlöst.
Och du påstår att HD klarade förhören galant, ändå är hon fortsatt misstänkt, inte sant?
Citera
2019-09-16, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulanna
Isdrottningen med häxvårta vid näsan kontra den eldiga kvinnan med asiatiskt ursprung.
Jag tror SD behövde båda, men ingen behövde honom. Det blev för mycket att klara av för en kille med pipig tjejröst. Han som kämpat hela livet med att bevisa för alla att han är en superman blev kallad "tummetott". Det kan ha bränt som salt i såren. Elden var svårast att släcka, men farligast. Han tog isdrottningen till hjälp?

Hur länge kommer isdrottningen få cacha fritt bland trädstammarna i skogen? Kommer hon att smälta av spåren som hittats efter mordet på eldkvinnan?

Ulanna så målande beskrivning, den kan man fundera över länge 👍
Citera
2019-09-16, 15:21
Bannlyst
Citat:
Hur tänker du? Är man misstänkt så får man inte bara skylla sig själv. Du har aldrig hört talas om att man är oskyldig tills man överbevisats.
Att kalla någon för mördare på lösa grunder det är pöbelbeteende. Du är direkt ointelligent.

Du som försvarar Hanna med näbbar och klor.
Tycker du inte att hon har betett sig lite konstigt ??
Först så har hon haft en gubbe som har varit otrogen mot henne i 6 år.
Det är alltså inte nått litet nyp på en firmafest, utan Stefan och Lena har haft ett förhållande
i 6 år bakom Hannas rygg.
Stefan har således kränkt och förnedrat Hanna i 6 långa år.
Han har varit ett ärke-svin mot henne.

Men, det tog fan inte många dagar, efter att Lena var mördad, som Hanna särade på hälarna
för Stefan igen. Lyckligare än någonsin springer hon med sin kära Stefan i skog och mark
som om inget har hänt. Allt är förlåtet, allt är bra.
Spelar ingen roll att Stefan betett sig som ett svin och förnedrat Henne i 6 långa år.
- Allt är glömt och Stefan är det bästaste bästaste som hänt mig, och nu har han lovat att inte
ligga med nån annan tjej i resten av våra liv.
Snacka om en totalt urblåst korkad blondin.
Hade hon bett honom fara åt helvete så kanske hon hade fått ett uns respekt.
Citera
2019-09-16, 15:22
Medlem
MrBarnabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Hm, är detta din "magkänsla" eller något "hört"?

Frågan är väl retorisk (även om jag gärna vill ha svar ). Jag förstår att du kanske inte kan svara på det.

Hur är det nu, blir provsvaren något prioriterade då SD sitter i häktet eller går det snigelvägen för at HD är i det fria?
Rimligen räcker det med att det finns en häktad i fallet för att få förtur. Kanske därför det var viktigt att få till en häktning (Åsa kanske tog ett snack med Ulla på tu man hand s a s) så att det blir lite fart på NFC.
Citera
2019-09-16, 15:23
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KonstApel006
Och vem påstår att hon vill förstöra för andra, jag är inte övertygad om att hon hade några dåliga avsikter alls, däremot tror jag att hon visste om saker som inte kändes bra för någon..?

Du och notknapparen m.fl, har varsin liten missförstådd flicka där inne som ni tafatt skyddar för inte är det LW det är då bombsäkert.

Vareviga gång det nämns något ni tycker är opassande och mindre smickrande om LW så rycker den fåniga genus-patrullen ut med stöttor och kryckor till hennes förminskning genom att börja pladdra om SD måste ha lurat henne.

Det gäller i högsta grad också den andra kvinnan som är misstänkt för mordet, HD Gång på gång på gång sida upp och sida ner. SD ljuger och lurar dom båda förkrympta kvinnorna till allt ont i värden. Fy så larviga ni är
Senast redigerad av Snor-Johan 2019-09-16 kl. 15:28.
Citera
2019-09-16, 15:23
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avd.9
Ja, det kanske är så här åklagaren resonerar kring HD:s roll. Vi får se när FUP kommer.
Senast redigerad av Draifos 2019-09-16 kl. 15:29.
Citera
2019-09-16, 15:25
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Hm, är detta din "magkänsla" eller något "hört"?

Frågan är väl retorisk (även om jag gärna vill ha svar ). Jag förstår att du kanske inte kan svara på det.

Hur är det nu, blir provsvaren något prioriterade då SD sitter i häktet eller går det snigelvägen för at HD är i det fria?
Det är helt och hållet min magkänsla. Ja, eftersom det sitter en person frihetsberövad i ärendet så ska det få förtur NFC.
Citera
2019-09-16, 15:26
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honan6
Ja, det är nog en serie händelser som ligger som bakom det som kom att bli en mördande final. Jag kan inte släppa tankarna om att The Heart Of Sweden Geo Tour ingår i händelsekedjan. Jag har väntat på att någon med kopplingar till arrangörsgruppen ska förmedla info till tråden om vilken förening/organisation/person som mottog de ekonomiska medlen till projektet, hur stor den totala summan var och vem/vilka som ansvarade för redovisningen till Region Örebro. Jag stör mig dessutom på att inte Len* K*ihl på regionen kunde skicka en pdf med projektredovisningen till min väninna. Det "luktar".

-------------
Länk till information för nytillkomna i tråden:
www.flashback.org/sp68641245

JG inkasserade i alla fall bidragspengar för översättningen via sitt företag IOW:

Citera
2019-09-16, 15:26
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
"Kan ju vara så att Sd börjar sjunga" Du spekulerar i om och kanske, möjligen, eventuellt. Det är fullständigt grundlöst.
ja, och ?........
Citera
2019-09-16, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Man kan tro att det är DIN man som bedragit dig med LW, såsom du går fram i ditt uppenbara hat mot den mördade LW. Ungefär som att hon fick skylla sig själv .

Dessutom är din syn på män lite väl låg: Menar du att LW försökte förföra alla män i sin omgivning och att de stackars männen inte kunde bärga sig om hon försökte "locka dem i fördärvet"? Horbockar allihop som bara tänker med pitten? Eller vadå?

Där slog du nog huvudet på spiken, åtminstone sitter det nog där i skallen å gnager å gnager...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in