Citat:
Ursprungligen postat av
JokerMannen
Gå för höge Farao inte och inbilla dig att Lena Wesström i svunnen tid skulle ha bjudit hem HD👤 på kaffe och bullar till sin bostadsrätt, för att där inom sedan ha berättat för HD👤 att hon då hade haft ett längre förhållande med henne's make, det gick inte till på det viset, det vill säga, att HD👤 fick reda på detta genom helt andra dåvarande omständigheter, först trodde hon inte på vad som till henne då hade sagts, det var först vid ett andra tillfällen som HD👤 bestämde sig för att ta reda på den egentliga sanningen bakom det hon då fått till sig.
Till observandum, de personer som jag tidigare ha fått träffat och samtalat med, är mycket överens om flera saker beträffande Lena Wesström's dåvarande leverne och jag anser att personerna är mycket trovärdiga.
Mvh/ @JokerMannen
Ok, jag vet inte hur HD fått reda på det.
Inte ovanligt att man brukar säga att den sista som får veta är den bedragna hustrun.
Men det finns ju alltid omständigheter som kan uppdaga en otrohet på andra sätt.
Kan säga varifrån min inbillning kommer:
Citat:
Ursprungligen postat av
mirdidjul66
Lena hade t.o.m HD hem på fika en eftermiddag där hon personligen berättade för HD om sin relation me SD
Citat:
Ursprungligen postat av
Moralensväktare
Det har framkommit att LW informerade HD om deras träffar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moralensväktare
Det var längre tid tillbaka. Då HD berättat att hon vetat om det under en längre tid.
På frågan om varför LW hade berättat om otroheten:
Citat:
Ursprungligen postat av
Moralensväktare
Nää, det kan man bara spekulera i numera när LW inte kan svara på den frågan.
Man kan ju spekulera om det var så att HD fått reda på via andra vägar att det hade hänt, men LW
också informerade henne?