2018-12-03, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cloudedcrystalbeam
På så vis. Vem av LW eller SD informerade i sådant fall HD om att de tänkte inleda en (eventuell) romans? När godkände HD det förslaget? Eller tog HD initiativet till att upprätta det menar du?

Jag vill minnas att andra skribenter hävdat att HD inte var informerad om LW:s och SD:s intima (?) aktiviteter. När hon slutligen blev varse dessa ska hon åtminstone inte ha jublat, har jag för mig att det ungefärligen sagts i tråden.

Motstridiga uppgifter florerar, trådens vana trogen.

Det har framkommit att LW informerade HD om deras träffar.
Citera
2018-12-03, 11:12
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Men hur ställer sig HD till hans "varma" ord om LW?

Stöttar hon maken i detta, eller kan man tro att hon - med tanke på den förmodade otrohetsaffären - tycker att det är olämpligt av maken att nu i efterhand publikt skriva om LW i sina loggar?

Eller så är det hennes idé. Om hon nu tror han är oskyldig, så vill hon kanske att han ska verka empatisk och oskyldig?

Skumt är det i alla fall...

Mvh
/FS
Citera
2018-12-03, 11:17
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Jag vill minnas att andra skribenter hävdat att HD inte var informerad om LW:s och SD:s intima (?) aktiviteter. När hon slutligen blev varse dessa ska hon åtminstone inte ha jublat, har jag för mig att det ungefärligen sagts i tråden.
Citat:
Ursprungligen postat av Moralensväktare
Jag har också sett de uppgifterna, och på något sätt bör hon ju i alla fall ha fått reda på det. Man kan ju gissa att det var i samband med anmälningarna 2017.
Senast redigerad av Draifos 2018-12-03 kl. 11:45.
Citera
2018-12-03, 11:29
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draifos
Det är en intressant fråga, åtminstone om man utgår ifrån att den förmodade otrohetsaffären fortsatte även efter bilbråket i januari 2017. Men finns det egentligen något skäl att tro att den gjorde det? Jag har inbillat mig att det var där någonstans det avslutades (och uppdagades).

Från LWs logg den 12 februari 2017. Ganska precis en månad efter bilincidenten då SD bestämt sig för att säga nej till liderliga LW.
https://s3.amazonaws.com/gs-geo-images/f87cd804-9a48-498e-9703-839c7d34449f_l.jpg

Paret Davidsson samt konkurrenten Lena på joggingtur aug 2017, drygt 7 månader efter SD nobbat LW .https://s3.amazonaws.com/gs-geo-images/7be71c67-01f9-4373-9fa3-d97486abd0be_l.jpg
Senast redigerad av Snor-Johan 2018-12-03 kl. 11:34.
Citera
2018-12-03, 11:45
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ja, på något sätt borde hon ju ha fått reda på det.
Det ligger i sakens natur..
Det är väl inte osannolikt SD levt under hot inte bara om anmälningar till polis utan också om avslöjanden till HD varje gång han försökte sätta gränser till påflugna LW.
Citera
2018-12-03, 11:50
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Har du någon ide om varför LW berättade för sin vän HD att hon idkat könskärlek med hennes man?
Citera
2018-12-03, 11:58
Medlem
notknapparens avatar
Citat:

Vet du/kan du berätta om det var i närtid eller om det ligger längre tillbaka i tid?
Citera
2018-12-03, 12:05
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Vet du/kan du berätta om det var i närtid eller om det ligger längre tillbaka i tid?
Det här med att LW själv skulle ha informerat HD om det förmodade äktenskapsbrottet diskuterades redan tidigt i tråden. Som jag minns det gick det väl aldrig att få någon klarhet kring när HD i så fall skulle ha informerats.
Citera
2018-12-03, 12:08
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Det ligger i sakens natur..
Det är väl inte osannolikt SD levt under hot inte bara om anmälningar till polis utan också om avslöjanden till HD varje gång han försökte sätta gränser till påflugna LW.

Har du en källa på det "fetade", eller fantiserar du fritt?
Citera
2018-12-03, 12:09
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Var finns denna 40 m från LWs hem:

Här:
Var det SD som knuffade ut henne i snön?

Tillägg: Btw. är inte denna bild tagen precis utanför LW's hus? Är det hennes bil? Inte för att personen som postat loggen och bilden har något med fallet att göra, men tänkte på att det tidigare diskuterats i tråden var LW brukade ha sin bil parkerad:

Senast redigerad av GilGrissom82 2018-12-03 kl. 12:52.
Citera
2018-12-03, 12:14
Medlem
Citat:
På så vis. Vem av LW eller SD informerade i sådant fall HD om att de tänkte inleda en (eventuell) romans? När godkände HD det förslaget? Eller tog HD initiativet till att upprätta det menar du?

Motstridiga uppgifter florerar, trådens vana trogen.

Frågan är om båda sidor på sätt och vis kan ha "rätt" info beroende på om HD lämnat en version till nära vänner och en annan till polisen?
Citera
2018-12-03, 12:26
Medlem
Citat:
Det här med att LW själv skulle ha informerat HD om det förmodade äktenskapsbrottet diskuterades redan tidigt i tråden. Som jag minns det gick det väl aldrig att få någon klarhet kring när HD i så fall skulle ha informerats.

Tidpunkten är intressant. Min tro är att mannen gett BO något löfte och sagt att han skulle skilja sig. Kvinnor brukar kolla upp om sådant stämmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in