Citat:
Att rota i ett brottsoffers liv både privat och yrkesmässigt är alltså enligt dig mer relevant än att granska den huvudmisstänkta anstiftaren från alla tänkbara perspektiv? Du har en något udda syn på integritet och hänsyn till brottsoffer måste jag säga.Smutskastning och trollande förekommer i alla trådar men det är mer omfattande i den här tråden än i någon annan jag följt.
Den som skulle ha störst behållning av den utvecklingen av diskussionen är en eventuell anstiftare utanför familjekretsen.
Det gör mig väldigt intresserad av de rättegångar och utredningar, HOL är involverad i, särskilt sådana som berör ekonomisk brottslighet. Hade inte KL varit en så uppenbar kandidat, och lyfts fram med sådan intensitet, hade säkerligen tråden nått betydligt längre med sådana spår. Nu börjar det kännas både ensidigt och tjatigt. En tävling om vem som smutskastar KL eller HOL med störst elegans.
Nya fakta är alltid välkomna, i den utsträckning de beläggs, men annars skulle tråden tillföras mer om någon med insyn i HOLs pågående arbeten kunde lämna lite information. Tunnelseende är sällan optimalt.
Den som skulle ha störst behållning av den utvecklingen av diskussionen är en eventuell anstiftare utanför familjekretsen.
Det gör mig väldigt intresserad av de rättegångar och utredningar, HOL är involverad i, särskilt sådana som berör ekonomisk brottslighet. Hade inte KL varit en så uppenbar kandidat, och lyfts fram med sådan intensitet, hade säkerligen tråden nått betydligt längre med sådana spår. Nu börjar det kännas både ensidigt och tjatigt. En tävling om vem som smutskastar KL eller HOL med störst elegans.
Nya fakta är alltid välkomna, i den utsträckning de beläggs, men annars skulle tråden tillföras mer om någon med insyn i HOLs pågående arbeten kunde lämna lite information. Tunnelseende är sällan optimalt.
Vi pratar alltså om en hårt arbetande man som kämpat i flera år för att kunna få en stabil tillvaro med barnen utan att behöva dras med deras skogstokiga mor, Karin Lilja. När han blir skjuten 3 dagar efter att han vunnit den sista tvisten (mot en uppenbart rubbad rättshaverist som redan tidigare försökt få honom mördad) så tycker du alltså att det är mer intressant att rota i hans angelägenheter än att diskutera hans ex. Likväl kan du inte komma med en enda konkret och trovärdig anledning förutom att du inte gillar att man pratar om fyllkärringen?