2019-09-15, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IlseH
Robin och Johanna hade en god vänskaplig relation, som Robin inte kunde hantera.
Tänk dig att Johanna är en skön och söt kvinna som många gillar, i en rörelse där hennes gelikar är en bristvara. Robin P är långt ifrån den enda som kärat ner sig i Johanna.
Johanna är som folk är mest, trevlig, omtänksam, skämtsam, och vissa personlighetstyper (dom som har svårt att läsa signaler) tolkar in för mycket i det.
Robin P slog slag i saken, tog första klivet, lämnade sin familj för ett nytt liv med Johanna (eller som plan B, valfri annan söt vit kvinna som villigt ger honom fler barn, om jag hört rätt). Johanna var inte med på banan och det blev pannkaka.
Det sker väl hela tiden i samhället i stort även om det sällan slutar i anklagelser om psykopati och manipulation.

Det där är endast Johannas version som ingen annan delar som har bildat sig en egen uppfattning.
Citera
2019-09-15, 21:22
Medlem
IlseHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lusingren
Det där är endast Johannas version som ingen annan delar som har bildat sig en egen uppfattning.
Jag skulle kunna namedroppa 30+ personer, på båda sidor, som delar Johannas version. Men det är lika meningslöst som att svara dig.

För att utmana ditt trollande och för att flashback ska förstå:
Om Palmblads version anses vara sanningsenlig, då är han välkommen in i värmen igen och gör radio ikväll?
Trots att ena parten har lämnat NMR så är han fortfarande inte välkommen tillbaka.
Citera
2019-09-15, 21:24
Medlem
Citat:
Jag skulle kunna namedroppa 30+ personer, på båda sidor, som delar Johannas version. Men det är lika meningslöst som att svara dig.

För att utmana ditt trollande och för att flashback ska förstå:
Om Palmblads version anses vara sanningsenlig, då är han välkommen in i värmen igen och gör radio ikväll?
Trots att ena parten har lämnat NMR så är han fortfarande inte välkommen tillbaka.

Säkerligen 30 på hennes sida. Berätta gärna vilka det är på andra sidan

Men det kan du inte för att du ljuger!

Tillägg: Dom på hennes sida har nog bara hört hennes version och inte någon från den andra sidan och såklart är man lojal till henne tills man själv blir drabbad av hennes skitsnack.
Senast redigerad av Lusingren 2019-09-15 kl. 21:26.
Citera
2019-09-15, 21:26
Medlem
IlseHs avatar
Citat:
Säkerligen 30 på hennes sida. Berätta gärna vilka det är på andra sidan

Men det kan du inte för att du ljuger!
Fråga Pär Öberg vem han tror. Han är kvar i NMR.
Citera
2019-09-15, 21:28
Medlem
Citat:
Fråga Pär Öberg vem han tror. Han är kvar i NMR.

Så du menar att Pär Öberg anser att Johanna är helt oskyldig i relationen mellan henne och Robin Palmblad?
Citera
2019-09-15, 21:30
Medlem
IlseHs avatar
Citat:
Så du menar att Pär Öberg anser att Johanna är helt oskyldig i relationen mellan henne och Robin Palmblad?
Svar: Johan Adam
Citera
2019-09-15, 21:34
Medlem
Citat:
Svar: Johan Adam

Som sagt du ljuger! Du kan inte ens namnge någon för att det finns ingen som har hört hela historien om Johanna Hagbergs tid i Motståndsrörelsen som kan försvara henne.
Citera
2019-09-15, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FranzMarc
Att det går åt helvete för NMR, NS eller Öberg bryr jag mig inte om. Däremot tycker jag synd om individer med psykisk sjukdom som blir övertalade av konspirationsnollor som Öberg att de ska sluta med sin medicinering. Vem behöver fiender med vänner som Öberg? Fortsätt du att bota ditt höga blodtryck med kanel gubbjävel!

Är Per Öberg anti-vaxxer också?
Citera
2019-09-15, 22:03
Medlem
Jag undrar hur länge Flashback bråken ska hålla på.? nu finns det två grupper och dom kommer inte lägga ner bara för att människor sitter här och bråkar. kan man inte vara överens om att man inte gillar varandra men låta den andra gruppen sköta sitt? Man säger hela tiden att den och den ljuger men så kommer det hålla på tils en sida väljer att lägga ner bråket på internet.

Fienderna skrattar
Citera
2019-09-15, 22:09
Medlem
jag tror sanningen finns mittemellan och att människor vill göra det VÄRRE. NS och Nmr ser lika dåliga ut när man sitter på internet och kastar skit och snart kommer andra grupper bli bättre än NS och Nmr!!!!.
Citera
2019-09-15, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Craftmen
Jag undrar hur länge Flashback bråken ska hålla på.? nu finns det två grupper och dom kommer inte lägga ner bara för att människor sitter här och bråkar. kan man inte vara överens om att man inte gillar varandra men låta den andra gruppen sköta sitt? Man säger hela tiden att den och den ljuger men så kommer det hålla på tils en sida väljer att lägga ner bråket på internet.

Fienderna skrattar

Jag håller med dig, dock finns det bara en sida som är baserad på lögner.

Men nu har jag fått det sagt och ska inte spä på mer du har helt rätt i det du skriver.
Citera
2019-09-15, 22:16
Medlem
Ustyugov3s avatar
Citat:
Den parlamentariska satsningen gick från Klas Lunds ungefärliga "vill svenska folket vart 4e år lägga en lapp i en låda med Motståndsrörelsens namn, ska vi låta dom göra det", till Simons omställning där parlamentarism blev den huvudsakliga verksamheten.

"Jag kan tänka mig att vi kommer att lägga väldigt mycket krut på partiet framöver"

" Vi hoppas att partibildningen leder till att det nu blir lättare att inlemma många människor som vi tidigare hade svårt att integrera i organisationen. Man ska ju inte sticka under stol med att mycket av vår utomparlamentariska verksamhet tidigare främst passade män i åldern 18-30 och att många andra har haft svårt att finna en plats hos oss. Det råder vi förhoppningsvis nu bot på."

"Vi har fört diskussioner om partibildning under lång tid. Målet har alltid funnits där, men har tidigare inte ansetts vara realiserbart. Nu har vi istället hamnat i en situation där vi tvärtom känner att vi inte kan vänta mycket längre, att den historiska utvecklingen då kommer att springa ifrån oss."

- Klas Lund 2014. https://www.nordfront.se/klas-lund-om-det-nya-partiet.smr

Simon valde att satsa ett ungefär ett halvår på parlamentarisk verksamhet. Innan dess; Inte så mycket. Efter valet; Inte så mycket.

EU-valet t.ex. struntades det helt i eftersom parlamentarismen inte blev den "huvudsakliga verksamheten". Du ljuger helt enkelt, men det har man ju vant sig vid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in