Citat:
Ursprungligen postat av
Medimera
Ja vem fan vill ha de där fula gubbarna.
Vad trodde dom egentligen om LW?
Den ena fetare och fulare än den andra.

:-)
Ibland blir vackra glada kvinnor anklagade för att vara förföriska, vilket det inte gäller dem mer än andra kvinnor. Det ligger i betraktarens ögon och en kvinna ska aldrig behöva lastas för att en man har fantasier om henne.
Är en kvinna en slampa för att hon pratar med karlar, kanske är väldigt trevlig? (men man ser bara den trevlighet hon riktar mot MÄNNEN, men inte då som kompis med kvinnor) - eller för att DESSA MÄN blir förälskade i HENNE? Ett mkt orättvist porträtt av en vacker kvinna. Så fort en sån går runt husknuten med en man så anses hon vara lättillgänglig sexuellt. Vad män får för fantasier av en sån kvinna ska väl nte behöva ligga henne till last? Eller är det burka och svart sopsäck som gäller?
Det synsättet främst från män kan jag tänka mig drabbade LW.
LW var väldigt vacker och troligen intensiv och glad till sin natur. Hade hon sett alldaglig ut men betett sig på det sätt som vissa påklistrar LW, så tror jag inte att hon hade dragit blickar till sig.
Har svårt att tro, som några i tråden insinuerar - att hon ska ha lovat guld och gröna skogar till en hel drös, även gifta män. i geoklubben eller nån annanstans.
Det är bara skvaller och elakt förtal av en skändligt mördad kvinna.