Citat:
Ursprungligen postat av
bradgardsindianen
Jag har inte en susning om vem av dem som eventuellt var svartsjuk och kontrollerande. Det kan se ut som att LW är den personen. Efter SD unfriendat henne så ser hon till att byta arbetspass så hon kan gå på samma event han har inplanerat. Det är utifrån sådant mönster som jag håller öppet att det kan handla om någon annan hon haft förhållande med någon annan och det uppstått en fnurra på tråden. Fast det har inte hunnit gå så långt som anmälningarna och det ev förtalet av SD, och den person vet vad som väntar och ser till att det inte händer.
Vad det var hon ville diskutera är väl ganska ointressant. SD säger sig vara trött och vill hem och hon vägrar gå ur bilen. Det är det han reagerar på, på ett sätt som han har rätt att göra. Det är inte så att hennes provokation att vägra lämna bilen beror på om hon hade något viktigt att berätta.
Jag blandade ihop de två anmälningarna, när LW skulle på FAD i Linköping var i samband med den första anmälningen hon gjorde 3 nov -16. Bilincidenten var ju 10 jan -17.
Nej jag tror inte hon hade något att berätta, jag tror att de var oense om något och att hon ville prata och han kunde inte prata, han tog till våld istället, förhalade med en knoggnuggning helt enkelt..kanske det var något han ständigt aldrig ville diskutera, något jobbigt för dom båda, den ene vill prata och den andre använder våld, kamske för att hon hade rätt om något och han inte tålde det och undvek sanningen? Det är i alla fall vad jag tror och gissar...!!
Ja det kan se ut som att LW var den personen, men som alla vet var det ett event om Geocaching som hon, precis lika mycket som SD var aktiv med och verkade precis lika besatt av som honom, då kan man inte anta att hon åker till just det eventet för att jaga SD, utan just anledningen är geocaching, inte sant? Har hon däremot jagat honom utanför jobbet, utanför hans hem eller helt annat sätt, är jag benägen att se det du ser..!!
Det du skrivit om nedan, kan du utveckla det lite mer för förstod ingenting av det alls:
Det är utifrån sådant mönster som jag håller öppet att det kan handla om någon annan hon haft förhållande med någon annan och det uppstått en fnurra på tråden. Fast det har inte hunnit gå så långt som anmälningarna och det ev förtalet av SD, och den person vet vad som väntar och ser till att det inte händer.