2019-09-15, 07:36
Medlem
PeaceOnEarths avatar
Någon är säkert intresserad av hur mycket Otto fick för den här matchen

Citat:
The lineal heavyweight champion Tyson Fury) (28-0-1, 20 KO) is set to make $1 million in his disclosed purse, provided by the Nevada State Athletic Commission, but has a much larger guarantee from his promoters and sponsors. Wallin (20-0, 13 KO) will earn $250,000 in disclosed purse for his efforts.
Citera
2019-09-15, 09:23
Medlem
Så ska fury tas. In och kötta bara. Är du 1 dm kortare och löttare så SKA du va snabbare helt enkelt. Synd han tappa de orken efter några ronder.

Tycker fury såg slö och omotiverad ut. Kanske därför wallin såg bra ut?
Citera
2019-09-15, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeaceOnEarth
Någon är säkert intresserad av hur mycket Otto fick för den här matchen
Med sponsorer ,reklam och så tjänar e väl flera gånger mer? Att fury skulle tjäna npgra miljiner bara låter helt fel. En top 10 låttviktare tjänar ju typ 20 miljoner på en fight
Citera
2019-09-15, 09:26
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andnodden
Så ska fury tas. In och kötta bara. Är du 1 dm kortare och löttare så SKA du va snabbare helt enkelt. Synd han tappa de orken efter några ronder.

Tycker fury såg slö och omotiverad ut. Kanske därför wallin såg bra ut?
Han förlorade, that's it, finns inget mer att säga.
Citera
2019-09-15, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Han förlorade, that's it, finns inget mer att säga.
Nähä? Han vann sa dom på tv
Citera
2019-09-15, 10:10
Medlem
rex144s avatar
Otto gjorde sig ett namn i USA, han var real deal inte som den uppumpade tysken som också hade 20-0 record, varför var Otto så här bra? Det som spelat roll är att han är uppvuxen med boxning, hans pappa som tränat honom, hans bröder, det gör mycket, precis som Klitschko bröderna hjälpte varandra att utvecklas. Otto har inte satsat på boxningen av en slump, han lever och andas boxning. Både tekniskt och karaktärmässigt är han på en hög nivå, de han saknar är stamina, uthållighet även om han skruvade upp tempot i sista ronden. Otto skulle behöva lägga på sig ett par kilo muskler men det kommer.
Citera
2019-09-15, 10:23
Medlem
rex144s avatar
Svar till PeaceOnEarth

För Schwartz fighten fick Fury 12.5 miljoner dollar och Schwartz 250.000 dollar

Wallin hade liknande record så han fick väl liknande summa, jag tycker han borde fått åtminstone 500.000 dollar för en fight av denna dignitet för linear champion

Tysken fick väldigt lite med tanke på att han representerar ett stort land 80 miljoner tyskar som kan köpa pay per view, + österrikare,
och att tysken representerades av det stora boxningstallet Universum
Citera
2019-09-15, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Otto gjorde sig ett namn i USA, han var real deal inte som den uppumpade tysken som också hade 20-0 record, varför var Otto så här bra? Det som spelat roll är att han är uppvuxen med boxning, hans pappa som tränat honom, hans bröder, det gör mycket, precis som Klitschko bröderna hjälpte varandra att utvecklas. Otto har inte satsat på boxningen av en slump, han lever och andas boxning. Både tekniskt och karaktärmässigt är han på en hög nivå, de han saknar är stamina, uthållighet även om han skruvade upp tempot i sista ronden. Otto skulle behöva lägga på sig ett par kilo muskler men det kommer.

Håller med. Ingen avvaktande mes som bara ställde upp för pengarna. Såg verklogen ut som han trodde han kunde vinna. Nästan lite mike tyson anda över honom och det är nog vad som krävs för att slå fury. Att klra distans boxning med honom funkar inte
Citera
2019-09-15, 12:01
Medlem
Otto föll helt klart med flaggan i topp enligt mig. En förlust som kommer öppna dörrar för honom mot stora matcher och fetare checkar. Att komma åt Fury under hans bjlrnram till mått mätt är näst intill omöjligt för de flesta tungviktarna i toppen idag.
Bara hoppas att Fury har gått läkekött, med tanke på matchen i februari. Såg inte bra ut alls.
Sen är jag mkt tveksam att Wilder kommer ställa upp faktiskt.
Citera
2019-09-15, 12:08
Medlem
EnGodForlorares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
har du sovit i några år eller?

Nej det har jag inte gjort. Tyckte bara att Fury såg plufsigare ut än vanligt på invägningen igår. Matchresultatet tycker jag tyder på det. Visst gjorde Wallin en bra match, men Fury tycker jag också gjorde en dålig.
Citera
2019-09-15, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Nej det har jag inte gjort. Tyckte bara att Fury såg plufsigare ut än vanligt på invägningen igår. Matchresultatet tycker jag tyder på det. Visst gjorde Wallin en bra match, men Fury tycker jag också gjorde en dålig.
Vill minnas att Fury vägde 117 sist mot 115 i fredags.
Citera
2019-09-15, 13:18
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Otto föll helt klart med flaggan i topp enligt mig. En förlust som kommer öppna dörrar för honom mot stora matcher och fetare checkar. Att komma åt Fury under hans bjlrnram till mått mätt är näst intill omöjligt för de flesta tungviktarna i toppen idag.
Bara hoppas att Fury har gått läkekött, med tanke på matchen i februari. Såg inte bra ut alls.
Sen är jag mkt tveksam att Wilder kommer ställa upp faktiskt.
Wilder och hans management har duckat hela tiden sedan det tveksamma beslutet sista fighten dem hade, Sedan så Fury på ESPN och Wilder Showtime och att dem styr bakom Wilder vill nog vänta ut vad som sker mellan Ruiz Vs AJ innan dem agerar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in