Citat:
Ursprungligen postat av
bradgardsindianen
Han blir inte arg för att han blir inbjuden på fika. Det är hon som går bananas när han tackar nej för han vill avsluta kvällen och åka hem. Vilket han är i sin fulla rätt att göra utan att dra det i långbänk oavsett om det är för att han är trött, han bantar eller om han tycker hon luktar illa.
Jo det hörs på "lång väg" att något inte stämmer. LW verkar jävligt fnoskig.
Nja, jag tror snarare att det går upp ett litet ljus för LW att det är hon som kommer att framstå som fnoskig eftersom det är hon som s a s genom sitt agerande provocerar fram en fysisk reaktion. Och då vill hon dra tillbaka anmälan men det går inte till skillnad från anmälan om ofredandet.
Av det uppgivna händelseförloppet och att hon även vill dra tillbaka misshandelsanmälan så tänker jag mig att anmälan om ofredandet handlar om något liknande men utan fysisk kontakt. Hon har gnetat om något på messenger eller liknande och han har ledsnat och kallat henne något fult.
Nej precis han blir inte arg för att han blir bjuden på fika, dvs fikan är inte orsaken till knoggnuggningen.
Och lika lite blir LW arg för att han tackar nej till fika, det är precis lika orimligt!
Möjligtvis bjöd hon in SD på fika för att reda ut det, att skiljas åt som oense mår ju ingen bra av, det vet alla, vissa vill prata medans vissa använder våld, inte sant?
De är uppenbart att de bråkade om något helt annat, innan hon föreslog fika (om hon nu verkligen bjöd in på fika vill säga).
VAD bråkade de om, VAD handlade diskussionen om?
VAD gjorde SD så förbannad att han knoggnuggade LW?
Förväntar mig något mer realistiskt svar ..( om någon klarar att bortse från fika och fika med dopp, och att hon vägrade gå ur bilen)
Jag ser detvsom mycket troligt, att bråket snarare handlar om att hon två dagar framåt ska på FAD i linköping, och SD oroar sig över att hon ska sova med hans nära goda vän JG på hotellet? Har liksom ett ett vagt minne av att det från början var bestämt att hon faktiskt skulle dela hotellrum med just JG, men att hon ändrade sig och delade sovrum med ML, var det för SD skull hon ändrade sig? För visst visste SD att JG var väldigt förtjust i LW, inte sant? Någon har dessutom berättat i tråden att JG tidigare, tagit på LW på obekväma sätt, som hon dessutom inte bett om?
Jag finner det mycket sannolikt att SD är gränslöst svarsjuk, vad tror du?